عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عشق بی همتای من

همیشه یک چیز برایم تکراری نمیشود، آری دوست داشتنت
نگاهم که میکنی ، لبخند که میزنی  آسمان تاریک دلم پرستاره میشود
تو  نهایت آرامش در وجودمی
نمیشود عاشقت نبود ، بودنت ، زیباترین حس دنیاست
همیشه کنارت بوده ام ، به پایت نشسته ام تا عشقمان ماندگار بماند
من همان دیوانه ام ، همان عاشق و بیقرار
تو هنوز همانی که عاشقش شدم ، همانی که به عشقش از دیگران سیر شدم
تو همان رویای منی که اینک با تو ، رویایی زندگی میکنم
یک لحظه دیدم تو را ، یک عمر درگیرت شدم ای عشق بی همتا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد