عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عاشقتم

عشق از چشمانت آغاز شد، عشق با لبخند مهربانت اوج گرفت ، و در قلبم نشست
و برای تو این بهترینم ، میتپد هر لحظه قلبم ، شعله ور میشود احساسم
هر جا باشم ، با تو خوشم ، هر حالی باشم ، با تو خوبم ، و عشق همیشه می ماند....
مست میکند مرا عطر تنت ، دیوانه میکند مرا چشمانت ، چه حالی دارد مستی و دیوانگی از عشق تو....
وقتی به چشمات خیره میشم ، دلم میخواد فقط بگم دوستت دارم ، دوستت دارم
وقتی دستات توی دستامه، دلم میخواد فقط به چشمات خیره بشم و باز هم بگم دوستت دارم
وقتی توی آغوشمی ، دلم میخواد سکوت کنیم
تا من فقط صدای نفسهاتو بشنوم و اون لحظه آروم در گوشت بگم ، عاشقتم عزیزم...
همیشه باش عشقم ، همیشگی باش، همیشه هستم ، همیشگی هستم....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد