عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

به سلامتی عشق

یک جرعه شراب ، یک دل مست ، عشقم همینجا در کنارم است
مینوشیم و میخندیم در این لحظه ها ، من هستم و تو هستی و خدا
در این عالم مستی ، تو در آغوشم هستی و اینجا که ما هستیم یک سکوت عاشقانه و یک دنیا آرامش است.
پس مینوشیم به سلامتی هم...
به سلامتی تو که دلت پر از وفاست ، قلبت برایم به وسعت این دنیاست
به سلامتی چشمانت که مرا عاشق خودش کرد و دیگر چشم بر روی همه بست
به سلامتی قلبت که برایم میتپد و به من نفس میدهد.
به سلامتی عشقمان ، که همیشه جاودانه خواهد ماند.
به سلامتی دیروزی که عاشق هم شدیم ، امروزی که دیوانه ی همیم و فردایی که عاشقانه برای هم میمیریم.
به سلامتی این لحظه و همه لحظه های با هم بودن ، که زیباترین لحظه ها را برای ما آورده است
به سلامتی تنهایی ، که خودش همچنان تنها ماند تا من و تو با هم باشیم.
به سلامتی آروزهایمان ، شبهای با هم بودنمان ، این فال زیبا و فردای شیرینمان
به سلامتی تو ، تویی که آن لحظه که دلت گرفته بود ، لبخند زدی تا من دلم نشکند
به سلامتی تو ، که برایم خیلی عزیزی و تا ابد دوستت دارم.
پیک آخر و لحظه های عاشقانه ما ، مست مست ،خدایا نگیر از ما این لحظه ها را...