عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

فراموش شده

چه زود فراموش شدم ، مثل یک شمع در قلبت خاموش شدم
چه زود دل کندی از همه چیز ، این هوا آن حال روزهای اولت نیست
چه زود چشم بستی بر روی چشمهایم ، عشق تو هم اضافه میشود بر گناهانم
میروی و جای تو همچنان خالیست ، نمیخواهم بفهمی هنوز هم اشک در چشمانم جاریست
میروی و قلبم مثل لحظه آمدنت همچنان تند تند میتپد ، میدانستم قصه من و تو به اینجا ختم میشود
هر چه میخواهم به تو فکر نکنم نمیتوانم ، مست مست هستم و باز هم در فکرت ، بیخیالم نمیشود عشقت ،بیرون نمیرود از دلم یادت
چه زود فراموش شدم ، منی که روزی همه دنیای تو بودم اینک برایت غریبه شدم
که مرا نمیشناسی دیگر ، دلت با من نیست و مرا نمیخواهی دیگر....