عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

میلاد دنیای من

غنچه ای میشکفد ، گل میشود ، زندگی از عطر وجودش پر میشود
آن گل بر دلی مینشیند ، آن دل عاشق میشود و لیلای من مجنون میشود
خدا تو را آفرید، تا من عاشقت شوم، تا زیباترین لحظه های زندگی ام در کنار تو رقم بزند
خدا تو را برای من آفرید ، تا لبریز از عشق و محبت هایت شوم
دلم نام تو را فریاد میزند و تو را میخواند ، و به عشقت میبالد
تمام لحظه های عمرم به پایت ، هر لحظه بخواهی ، همان لحظه میشوم فدایت
ستاره ها همه بی قرار آمدنت هستند تا در آسمان به عشقت بدرخشند
و تو آن خورشید عشقی که با آمدنت به زندگی ام روشنی دادی
روزی که به دنیا  آمدی هرگز نمیدانستی لحظه ای خواهد آمد که برای یک نفر همه دنیا میشوی
ای  دنیای من ، تولدت مبارک...