عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

مست توام

تو اینجایی در کنارم ، سرت بر روی شانه هایم
میشنوی صدای نفسهایم
بوسه ای بر روی لبهایت ، الهی من شوم فدایت
امان از چشمهایت ، که مرا دیوانه کرده است ...
یک دنیا سکوت ، من و تو هستیم  و آرامش
هر از گاهی نگاهی به چشمان هم ، هر از گاهی هم بوسه ای بر روی لبانت
گاه میفشارم دستهایت را ، گاهی هم نوازش میکنم موهایت را...
عطر تنت ، خوشبختی همینجاست ، در کنارم....
تسکین میدهی مرا با وجودت ، بدجور به دلم نشسته مهرت
هر روز  را به عشق تو آغاز میکنم ، تمام لحظه هایم احساس نیاز میکنم ،
به تو ،
به عشقت ،
 به آغوشت ...
مست مستم ، انگار هیچ چیز دست خودم نیست و یک مجنون هستم
من عهدی را با دل خودم بستم که تا همیشه ، تا ابد، عاشقت هستم...