عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

سکوت عاشقانه

سکوت عاشقانه


بوسه ای بر روی لبانت ، محکم تو را گرفته ام در آغوشم، مست مستم اما آرام گرفته ام در کنارت
نوازشم میکنی ، دستم درون موهایت میکنم ، آرامم میکنی ، تو مرا دیوانه خودت میکنی
رنگ لبهایت ، عطر تنت ، غرق شده ام در عمق وجودت
آنچه میخواهم از خدا ، تو هستی و این لحظه های بی انتها ، که پناه آورده ام به آغوشت ، لذت میبرم در کنارت....
بوسه ای بر روی لبانت ، آرام در گوشت گفتم دوستت دارم بی نهایت....
و این نهایت یک حس آرامش است ، به دور از تمنا و خواهش است....
گفتی که از کنارت نروم ، همیشه همینجا در آغوشت بمانم ،ماندم و با تو یکی شدم تا ابد جزئی از وجودت شدم ....
شدی همه کسم ، اینکه به امید توام و لحظه به لحظه عاشقتر ،
این احساس را حس کن تا لحظه آخر که آغوشت گرم گرم شود ، این شب زیبا به صبح فردا ختم شود....
عشق یعنی همین ، این بوسه های آتشین ،
لبخند تو و آرامش بینمان ، عشق یعنی این صدای تپشهای قلب همراه با سکوت بینمان....