عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

بی تو نابودم

بی تو نابودم


سر به سر دلم میگذاری، همیشه جای عشق ، غم در دلم جا میگذاری...
هر لحظه بهانه و آرامشی که نیست در بین ما ، باید به انتظار بنشینیم تا تمام شود امروز و بیاید فردا...
سر به سر دلم میگذاری و بی خبر از درونم ، چرا درکم نمیکنی ای تمام وجودم
کمی هوای دلم را داشته باش ، نمیخواهم باشی مثل آن روزها،روزهایی که لحظه هایت بی من نمیگذشت...
تو میگویی عشق در وجودم نیست ، پس آن کسی که در قلبت نشسته و عاشق زندگی اش است کیست؟
هوای دلت را دارم ، منی که تنها تو را در زندگی ام دارم ، به دور از بی وفایی ، ای جان من تو بگو که با من که هستی آرامی....
من همین را میخواهم ، که درکت کنم ، درکم کنی ، نه اینکه بیخیال باشم و تو ترکم کنی...
زندگی ام به پای تو ریخته ام ، من از تو در این زندگی عشق و محبت را آموخته ام...
ای تمام بود و نبودم ، بی تو من در این زندگی نابودم، عشق تو در این زندگیست تنها یادبودم!
سر به سر دلم میگذاری و بی خبر از درونم، مرا حس کن ای تمام بود و نبودم که بی تو من نابودم....