عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

همنفسم

همنفسم


با تو که باشم میفهمم عشق چیست، آن فرشته نجات من کیست...
با تو که باشم طعم محبت را میچشم ، من کوله باری از احساس را با تو بر دوش میکشم
باتو که باشم میفهمم زندگی چه زیباست ، این لحظه های شیرین با تو بودن مثل یک رویاست
و من دلخوشم به احساس ، به آن رویا ، با تو همیشه تا آخر دنیا....
برای من حس آرامشی ، برای قلبم ، برای همه لحظه ها...
تو مثل نفسی برایم ، عشقت مثل تپشهای قلبم ، نفسم بگیرد ، قلبم میمیرد....
از تو دور باشم دلم میگیرد، ای عشقم تو لبخندت ، صدای مهربانت همیشه به دلم مینشیند....
همیشه با من باش ، اولین و آخرینم باش ، هوای قلبم را داشته باش که بدجور به عشقت میتپد....
و در آن هوای بی کسی ها ، آمدی در قلبم و شدی همه کسم ، دوستت دارم همنفسم...