عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

مزاحم دلم نشو

مزاحم دلم نشو


از یادم محو نمیشوی، از دلم بیرون نمیروی
شبها در خواب منی و روزها در یادم
من از تو خسته ام ،اما عشقت بی خیال دلم نمیشود
تویی که وفا نداری ، تویی که برایم هیچ معنایی نداری
ساده بگویم که دیگر مزاحم دلم نشو...
بگذار در حال خودم باشم ،مثل گذشته ها ، مثل آن روزهایی که آرامش داشتم
از دلتنگی بیزارم ، از انتظار می هراسم ، نمی خواهم دیگر دلم در فکر کسی باشد
تنها ، تنهایی را میخواهم ، هر چه باشد یکرنگ است ، هر چه باشد من تنها در دل تنهایی ام
مزاحم دلم نشو ، بگذار در حال خودش باشد...
برای دلم دیگر محبت بی معناست ، و کلامی به نام عشق بی صداست....
دیگر حوصله ای نیست ، بس که تکرار شده بی وفایی برایم ، خسته ام از بازی های عاشقانه....
بس که خواندم قصه های عاشقانه را ، سرگرم شدند خیلی ها با دلها ، عشق برایم کلامی بی معناست!
مزاحم دلم نشو...