عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

دلم تنگ کسی است...

دلم تنگ کسی است...


بی تاب ، بیقرار ، در گوشه ای از اتاق ، نشسته ام ، صدای تپشهای قلبم را میشنوم
و خوب میدانم که درد قلبم چیست، خوب میدانم قلبم در فکر کیست....
دلم تنگ کسی است، دلم تنگ کسی است...
دلم تنگ کسی است که شاید او حتی لحظه ای هم در فکر من نیست....
بگذار در رویای خودم باشم حتی اگر مرا نمیخواهی ، همین رویا هم برایم شیرین است ...
بگذار در رویاهایم عاشقت باشم ،حست کنم ،لمست کنم و بگویم دوستت دارم...
دلم تنگ کسی است که او هیچوقت در کنارم نیست....
تا چشمانت را دیدم ، قلبم به تپش افتاد، اسیرت شدم ، نمیخواهم باور کنم که عاشقت شدم
منی که از عشق می هراسم ، منی که تحمل تلخی هایش را ندارم
و اما کار دلم از کار گذشته و اسیر است و دلم تنگ تو است .... دلم به هوای آمدن تو است...