عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

آرامش عشق

آرامش عشق


زیباترین لحظات زندگی ام در کنار تو میگذرد

ما هر دو میدانیم عشقمان ابدیست ، آن حس عاشقانه در دلهایمان همیشگیست

ما هر دو میدانیم عاشقترینم ، در سرزمین عشاق این ماییم که بهترینیم

سالهاست که با عشق هم زنده ایم ، ما با هم ، و بدون هم میمیریم.....

هیچ چیز نمیتواند آرامش زندگیمان را بر هم بزند آنگاه که عشق و خدا هر دو با ما هستند...

و ما لذت میبریم از با هم بودن ، از زندگی  و تمام لحظه هایش....

آنگاه که تمام عاشقانه هایم را برای تو مینویسم لذت میبرم از عشق نوشتن....

سرت بر روی شانه هایم ، سرم بر روی سینه ات گوش میکنم صدای مهربان قلبت را

تو از من میگویی و از زیبایی های زندگی ، من از تو میگویم و احساس عاشقی...

من از عشقی میگویم که در دلهایمان محفوظ است ، تو میگویی که همه دلخوشی ما در زندگی همین است ....

که عشق همیشه با ماست ، تا اینجا هم که با هم زنده ایم  به لطف خداست....

به هیچکس جز تو هیچ نیازی ندارم ، آنگاه که آغوشت ، نگاهت ، تمام وجودت در اختیار من است

نیاز من تویی ، بودنت ، آرامش در کنار تو بودن است....

آرامیم در کنار هم ، لذت میبریم با هم ، اینجا ما برنده ایم ،آنها که درحسرت نشسته اند همیشه بازنده اند....