عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

من میدانم و تو و دلم

من میدانم و تو و دلم

میدانم تویی بهترینم ، تویی عزیزترینم ، با تو همیشه عاشقترینم

میداند دلم ، که دلت مهربان است ، این نوا برایم آشنا است

من میدانم و دلم که تو بهترینی ، تویی که وجودت برایم آرامش است ، بودنت عشق است و نبودنت پر از دلتنگی

شاید تو نمیدانی دیوانه ام ، اما من و دلم میدانیم که بدجور گرفتار توییم....

دستهایت مال من ، چشمهایم محو تماشایت ، دیگر چیزی نمیخواهم از خدا ....

همین دستها و همان نگاه ، برای من همه ی دنیاست

گاهی فکر میکنم اینها همه یک رویاست ، نه انگار این حقیقت شیرین همینجاست....

من میدانم و دلم و تو که همه زیبایی های دنیا در قلب توست و آن قلب مال من است تا همیشه...

و اینگونه من صاحب یک دنیای زیبا هستم....