عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

حکم : دل

حکم » دل

عشق  پاک تو حسرتی برای دیگران شده 
داشتن یکی مثل تو آرزوی دیگران شده....
گاهی وقتها حسادت میکنند از ته دل ، نمیدانند که من خیلی وقت است خوانده ام حکم دل !
حالا من حاکم عشقم و  خیلی ها روبروی من ، تقلب نکنید از من و عشق و زندگی ام.....
تا خواندم حکم دل است ، دیدم در دلها ماتم است ، دستها همه خالی از دل بود و احساس  من لبریز از عشق.....
تا اینکه تو در این قمار تک برگ زندگی ام شدی ، تو آس قلب تنهایم شدی....
آن دل پاکت ، آن چهره ماهت حسرتی شده برای دیگران ، آنها در حسرت عشقمان میسوزند....
آن نگاه عاشقانه ات ، و این حس عاشقانه من به تو دیگران را می آزارد...
کسی نمیتواند ما را از هم جدا کند زیرا که قلبهای ما تا ابد به هم پیوند خورده اند...
اطرافمان پر از گرگ است  در بیابانی پر از علف های هرز ....
دلهای ناپاک ،  نگاه های بد... نمی هراسیم از اینها آنگاه که عشق با ماست و پشت همه اینها خداست...
سالهاست که ما با عشق هم زنده ایم ، و امروز روزی است که باید به همه ثابت کنیم  عشق واقعی چیست....
حذف میکنم  از زندگی ام آنهایی که چشم دیدن عشقمان را ندارند ، خط میکشم روی تمام آنهایی که میخواهند بر روی عشقمان خط بکشند
خواستم بگویم تا دانسته باشید ، از پشت کوه هم آمده باشید ،باز هم معنای عشق پاک را فهمیده باشید....
در قمار زندگی باختید و ما برنده ایم ، هر چه بیایید وسط ما می بریم....
میرسیم به آخر خط ، عشق ما جاودانه میماند در میان اینهمه ریا و نیرنگ ...