عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

هوای دلم را داشته باش

هوای دلم را داشته باش


تو هوای دلم را داشته باش کاری به اشکهایم نداشته باش

تو هوای دلم را داشته باش کاری به خستگی هایم نداشته باش

تو هوای مرا داشته باش کاری به غصه هایم نداشته باش

کنار می آیم با غم ها ، قبلا قرارم را گذاشته بودم با تنهایی ها تا کمی از هیاهوی زندگی فاصله بگیرم

تا به خودم بیایم و نبض زندگی را در دست بگیرم

تو هوای دلم را داشته باش و کاری به اشتباهاتم نداشته باش

کمی مهربانتر شده ام با زندگی ، گرچه زندگی همچنان با من نامهربان است

با حسی دیگر به غروب می نگرم ، من صدای خیلی از دلها را دیگر نمیشنوم

تو بیا و هوای دلم را داشته باش و کاری به فریاد دلم نداشته باش

شب ها با حس دلگیر گذشته به خواب میروم و با حس شیرین آینده بیدار میشوم

همین که تو هوای دلم را داشته باشی ، من هم دیگر کاری با غم ها ندارم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد