عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

خسته و دلتنگ

خسته و دلتنگ


این روزها مثل همیشه نیست ، این روزها هیچ صدایی از خش خش برگها نیست
این روزها باران نمی بارد ، دلم گرفته و ابری به آسمان نمی آید...
این روزها مثل گذشته ها نیست ، تو هم مثل آن لحظه ها که گذشت ، دلت به یاد من نیست...
دلتنگ پاییزم و خسته از فصل های بی روحی که گذشت ، خسته از روزهای تکراری...
این روزها مثل همیشه نیست ، این روزها هیچ رهگذری دلسوز این دل خسته نیست....
دلم هوس یک شب بارانی میکند که قدم بزنم در زیر باران و به اوج احساسی بروم تا آرام شوم ، تا با باران یکی شوم ، تا بفهمد درد دلم را بارانی که میفهمم راز درونش را...
دلم گرفته و هیچ همزبانی نیست ، دلتنگم ، دلتنگ آن لحظه هایی که لذت ببرم از نفس کشیدن ، از زندگی ، از تمام ثانیه هایش....
خسته ام از تکرار ها ، از بی محبتی و بی وفایی ها...
این لحظه ها مثل همیشه نیست ، حرف تو ،حرف من نیست ، آنچه که در دلت میگذرد ، با حس من یکی نیست...
تو هم مثل این روزها تکرار میشوی ، اما نه مهرت،  بی وفایی و بی محبتی هایت

نظرات 2 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 08:29 http://timemachine.mihanblog.com/post/2973

سلام،ببخشید میشه به آدرسی که برای وبلاگم دادم بیاید و پستم رو لایک کنید؟خیلی وقتتون رو نمی گیره

اکبر پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 12:20 http://yaran6157.mihanblog.com

بسیار زیبا و تاثیرگذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد