عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

قلبم برای او

دلم جای دیگریست ، احساسم مال کسیست که برای من میمیرد…
نه به عشقش شک دارم ، نه او را مال کسی دیگر میدانم ، وقتی که نفسهایش هر لحظه سراغ هوای بودنم را میگیرند…
نه لحظه ای که جدایی بیاید نه روزی که باران غم ببارد ، آنگاه که قلبش همیشه به عشق من میتپد!
یک لحظه چشمهایم را باز کردم و دیدم مال او شده ام ، به خودم آمدم و دیدم اسیر عشقش شده ام ، دوباره چشمهایم را بستم و دیدم خواب او را میبینم ، در خواب حس کردم گرمی وجودش را ، وقتی که او آمده و گذاشته برایم همه ی زندگی اش را …
نه میترسم از رفتنش ، نه عذاب میدهد مرا نبودنش ، وقتی که او همیشه هست و خواهد ماند در قلبم
وقتی دنیا را دارم ، وقتی از همه دنیا او را دارم ، وقتی که از او قلبی دارم که برای من به اندازه همان دنیا میتپد ، دیگر هیچ چیز برایم مهم نیست جز بودنش …
و اینبار از او گفته ام ،چون که او خودش میداند چقدر دوستش دارم…
با صدای خنده هایش ، آه که آن لبخند روی لبانش ،  آن چشمهای زیبایش ، مرا دیوانه کرده است
و من دیوانه نه حسرتی را دارم ، نه آرزو به دل مانده ام ، نه نیاز دارم به کسی ، نه خیره میمانم به هر ناکسی ، وقتی او همه کس من است و همان آرزوی من!

نظرات 2 + ارسال نظر
پری بانو یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 14:02

سلام ...
مطالبتون عالیه و دوست داشتنیه ...
فقط لطفا مثبت و امیدوارانه بنویسید ... دلمون پوسید هرجا رفتیم از غم و دوری و بی وفایی خوندیم ...
توی صفحات اولیه وبلاگم یکی دو مطلب شما رو نوشتم البته با لینک وبتون ،
قبلا باهاتون در میون گذاشتم اما جوابی نداده بودین .... امیدوارم راضی باشین

پری جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 14:19 http://pari93

ما نسلی هستیم که توی چتروم عاشق میشیم بهمون خیانت میشه بهمون دروغ میگن خوشحال ناراحتی همچی از هرجا یعنی بعضی چتروم ها بهترینن ما می تونیم شما را خوشحال کنیم با بهترین چتروم ها منتظر حضور گرم شما هستیم هومی چت بهتر از هرجا وقتی اومدی گلم بگو که دعوتت کردم مرسی فقط زودی بدو بیا که پشیمون نمیشی منتظرتم هاااااااااا زودی بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد