عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

مرا جا گذاشت


مرا جا گذاشت

http://daftareshghe.com/love/kadregol.gif

به آسانی دل داد و به آسانی دل برید ، او حتی در لحظه آخر اشکهای مرا ندید

مثل یک پرنده از قفس دلم پرید ، حتی صدای آخرین فریادم را نشنید

چه بچه گانه برایش گریه میکردم ، اینک از حال و روز خودم میخندم

رفت و مرا جا گذاشت ، دستم را درون دستهای غم گذاشت

من مانده ام و تنهایی و یک حسرت

تو بودی که مرا به سوی خودت کشاندی با آن چشمان مستت

او رفت و من رفتم به دنبالش، رسیدم به رد پاهایش

رفتم در کنارش ، خیره شدم به چشمانش

او دیگر مرا نمیشناخت ، او دیگر نگاهم را نمیخواست

دلم با این حال و هوا نمیساخت ، دلم همانجا بود که خودش را باخت

باورم نمیکرد ، باور نمیکردم که دیگر نبود

مرا نمیخواست ، نمیتوانستم بدون او باشم

دل به دل راه نداشت ، او دیگر در دلش برایم هیچ جایی نداشت

از چشمش افتاده بودم ، من قبل از رفتنش خودم راهش را رفته بودم

میدانستم به کجا میرود ، میدانستم به جایی میرود که فراموشم کند

برای همیشه در قلبش خاموشم کن

او میدانست خیلی دوستش دارم و باز هم رفت

میدانست برایش میمیرم و لحظه ای برنگشت

برنگشت که بببیند دارم از غم رفتنش پرپر میزنم ، عشقش را با خودم به گور میبرم


«««« written by Mehdi Loghmani »»»

خواهش میکنم بدون ذکر منبع و نام نویسنده کپی نکنید !

http://daftareshghe.com/wp-content/uploads/1724482_648258285216034_1920783127_n.jpg

بیش از ۱۰۰ دکلمه عاشقانه با صدای مهدی لقمانی کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد