عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عشق،پیامکهای عاشقانه

جدیدترین پیامکهای عاشقانه  سری 36 


برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عشق مثله هوا همه جا جاریست. تو نفس هایت را کمی عمیق تر بکش! 



 


به نام خدا خالق انسان، به نام انسان خالق غمها، به نام غمها بوجد آورنده ی اشکها، به نام اشک تسکین دهنده ی قلبها، به نام قلبها ایجادگر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان.
 



چشمم وقتی زیباست که پر از اشک باشه. اشک وقتی زیباست که برای عشق باشه. عشق وقتی زیباست که واسه تو باشه. تو وقتی زیبایی که واسه من باشی!
 



همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه... واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه داری و اشک میریزی برات اشک میریزه... برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه... عاشقه
کسی باش که دوستت بداره! 

 


اون که میگفت جونش به جونت بنده، حالا داره به گریه هاتت میخنده!....اون که میگفت بدون تو میمیره، دروغ میگه دلش جنس کویره....دروغ میگه تو گوش نده به حرفش....نگو هنوز میخوای بمونی
باهاش...خیال نکن بدون اون میمیری....بزار بره....نباشه جون میگیری! 




گفتم ای دل بی پناهم چون زراقی گم کرده راهم، بی هم زبانم، کو آشیانم، خسته دلی بی نام و نشانم،
 



دور از دیاران دیدار یاران هر دم به یاد عزیزانم، ابر گریانم ای دلم! ای دل چون شعله های پریشانم، اه! سوزانم ای دلم ای دل زخمی دست رفاقتم. 


 


 


کاش میشد هیچ کس تنها نبود کاش میشد دیدنت رویا نبود من دعا کردم برای بازگشت دستهای تو ولی بالا نبود گفته بودی که فردا میرسی کاش روز دیدنت فردا نبود(امروز بود!) 



خسته ام ...! خسته نبودنت ...! خسته از روزهایی که بی تو شب میشود و شبهایی که باز هم بی تو میگذرد تا که طلوعی و غروبی دیگر بیایند و باز هم گذر زمانها که بی تو میگذرد ...! میگذرد
...! میگذرد و باز هم میگذرد ...! 


 



به همه عشق بورز به تعداد کمی اعتماد کن و به هیچ کس بدی نکن.  

 



زندگی 3 بار بهت دروغ میگه ......... 1 - وقتی به دنیات میاره .......... 2 - وقتی عاشقت میکنه .......... 3- وقتی زندگیت رو ازت میگیره تا بهت بگه
همش خوابی بود و بس!! 



  


میگن شمشیر تیز همه چیز رو دوتا میکنه. بنازم شمشیر عشق رو که 2 تا رو یکی میکنه!!
 



یک بار بهت گفتم دوست دارم، هزار بار گفتم خدایا غلط کردم!! 




یکی میدونه که دوستش داری، یکی نمیدونه دوستش داری! بیچاره اونی که فکر میکنه دوستش داری!! 

 



زندگی مال تو مرگ مال من، راحتی مال تو گرفتاری مال من، شادی مال تو غم مال من،
همه چیز مال تو ولی تو مال من