عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عشق،اس ام اسهای عاشقانه۳۳

جدیدترین اس ام اسهای عاشقانه سری ۳۳  

دترعزمیسزادتوم
همون “دوستت دارم عزیزمه”
که کلماتش برای سریعتر رسیدن به تو ، از سر و کول همدیگه بالا رفتن ! 

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ( ادامه مطلب )  مراجعه کنید. 

  



هیچ وقت آرزو نکن جای کس دیگه ای باشی.
چون اون وقت جای تو توی دنیا خالی می شه

  

دریاها نماد فروتنی هستند . در نهاد خود کوه هایی بلندتر از خشکی دارند 
ولی هیچ گاه آن را به رخ ما نمی کشند

  

ارزش تو به اندازه آن چیزی است که به آن دل می بندی 
پس مواظب باش که به کمتر از بی نهایت عشق ، دلبند نشوی

 


 


ستاره پنج انتها داره...مربع چهار انتها داره...مثلث سه انتها داره...خط دو انتها داره...زندگی یک انتها داره ...خدا کنه منو تو مثل دایره بی انتها باشه

  

اگر می دانستی چه قدر دوستت دارم هیچ گاه 
برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی رنگین کمان من


  


از همه چیز گذشتن و به همه چیز رسیدن مهم نیست .
 مهم از چه گذشتن و به چه رسیدن است

 

 

مهم این نیست که قشنگ باشی ، 
قشنگ اینه که مهم باشی! حتی برای یک نفر

 

 

شب ساعت ابری مرا داد به تو
افتاد نگاه خسته ی باد به تو
باران زد و خیس شد تن خاطره ها
باران زد و باز یادم افتاد به تو 

  

بزار بگم دوست دارم
ساده و راحت و بلند
آخه همیشه دوری ها
از توی سکوت میاند 

  

عشق یعنی رفتن از شهر بهار
با دو چشم تر به سوی روزگار
عشق یعنی بی وفایی های یار
 عشق یعنی سالها در انتظار 

  

غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم
 تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم ، هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم 

  

ستاره ها هم خاموش می شوند
اما در دل شب
درخشان ترین ستاره برایت خواهم بود   

 

میخوام که عاشقت بشم / گل شقایقت بشم / 
دلم واست تنگ شده بود / گفتم مزاحمت بشم .

  

قلب من در شهر چشمان تو جا مانده / 
قدر یک شب هم شده از آن پرستاری بکن

 

 

هر شب که انتظارت را می برم به روز / 
شرمنده ام که بی تو نفس میکشم هنوز

  

یاد ما خواه بکن خواه نکن ، لیکن ای دوست تو در کنج دلم جا داری  

 

پرسید کدام راه نزدیک تر است ؟ گفتم به کجا ؟ گفت به خلوتگه دوست
گفتم مگر تو فاصله ای میبینی بین آنکس که دل ما همه منزلگه اوست   

 

از خدا خواهم شبانگه دامن گل را بگیرم / تو برای من بمانی  من برای تو بمیرم