عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عشق ،جملات کوتاه عاشقانه(۱۸)

 سری هجدهم جملات کوتاه عاشقانه با متنهای مهدی لقمانی 

 

برای خواندن جملات به ادامـــه مطلــب بروید.    

 

آرشیو کامل جملات کوتاه عاشقانه ( کلیک کنید ) 

اگر عشق تلخ است ، شیرین است برایم این تلخی ها
وقتی تو آمدی محو شد در اتاق تاریکم ، آن تنهایی و احساس خستگی ها
وقتی تو آمدی باز شد پنجره ی روشنی ها
دیدم آسمان آبی را ، دیدم مظهر یکرنگی ها

 

 

 


اگر روزی بی تو باشم ، میخواهم که دنیا نباشد
اگر قرار باشد زنده باشم ، نمیخواهم هیچکسی جز تو در قلبم باشد 

  

 

حالا که فهمیدی چقدر دوستت دارم عذابم میدهی 
حالا که فهمیدی تک تک ثانیه های زندگی ام به یادت هستم
حتی یک لحظه نیز از یادت غافل نیستم دیگر مرا یاد نمیکنی!  

 

 

بی انتهاست این دوست داشتن
بی پایان است این دلبستن
محال است دلکندن
خیال است دل بریدن 

 

  

ای دنیای من ، چه بی انتهاست آن نگاهت ، 
نمیتوانم انتهای آن نگاه را ببینم ، 
به راستی که چه کهکشان درخشانیست آن سوی چشمانت 

 

 


یک روز ، یک جایی ، یک زمانی با هم ، در  همینجا ، 
همینجا که اینک  تنها نشسته ام ، نشسته بودیم، تو مرا نگاه میکردی ، 
دستت در دستانم بود و با هم عهدی بسته بودیم  

 

 

من اسیرم در دام قلب بی وفایت ، من عاشقم ، عاشق آن دل بی خیالت،  

 

 

 

میخواهم در همین چند صباحی که زنده ام در کنار تو باشم
نه اینکه همه ی روزها را در انتظار تو باشم
آنقدر انتظار بکشم تا تو بیایی ، چقدر آن لحظه تلخ است اگر نیایی 

 

 


میخواهم همیشه به بودنت فکر کنم ، میخواهم همیشه با این رویا زندگی کنم ، میخواهم همیشه لحظه های زندگی را با خیال تو سر کنم...

  

 

 

دیگر دارم نفس کم می آورم در این هوای انتظار
دیگر دارم از حال میروم، تو به داد من برس ای عشق ماندگار 

  

 


میخواهم تو را ، در همین لحظه ، همینجا
دوست دارم تو را قدر تمام دنیا 
 

  

 

روزهای شیرین زندگی ام با تو
آرامش ، این تنها چیزیست که خواسته ام از تو
صداقت ، این تنها کلامیست که انتظار دارم از تو 

 

  

تو هستی ، تو در قلب منی،
و همچنان قلبم می تپد
تو مال منی ، همه ی هستی منی
و همچنان بودنت به من امید میدهد 

 


تمام زندگی ام پر شده از احساسات
احساساتی که مثل آتش میسوزاند دل عاشقم را 

وقتی که میبینم هستی اما نیستی تنهایی عذاب میدهد این دل عاشقم را 

  

 

 

تا تو هستی ، زندگی آرام است ، قلبم در انتظار لحظه باریدن باران است
که با تو در زیر بارانی که همیشه باریدنش برایم آرزوست قدم بزنم
تا باران بشوید ترس را از وجود من ، 
تا باران عاشقانه تر کن این لحظه ی عاشقانه ی من 

 

 


نمیخواهم به نبودنت فکر کنم ، زیرا فکر نبودنت حتی با وجود بودنت مرا میرنجاند! 

  

 

برای من که بی نفسم کجاست آن همنفس عشق ،
برای من که عاشقم ، کجاست آن آرامش عشق  

 


میخواهم تو را ، در همین اوج بی قراری ام ، در سکوت تلخ اتاق خالی ام
میخواهم تو را ، برای تسکین این چشمهای بهانه گیر
برای درد دل با این قلب گوشه گیر  

 

آرشیو کامل جملات کوتاه عاشقانه ( کلیک کنید )   

 

******

جملات کوتاه عاشقانه سری ۱  ( کلیک کنید )

 

جملات کوتاه عاشقانه سری ۲  ( کلیک کنید )

 

جملات کوتاه عاشقانه سری ۳  ( کلیک کنید )

 

جملات کوتاه عاشقانه سری ۴ ( کلیک کنید )

 

جملات کوتاه عاشقانه سری ۵  ( کلیک کنید )

 

جملات کوتاه عاشقانه سری ۶  ( کلیک کنید )

 

جملات کوتاه عاشقانه سری ۷  ( کلیک کنید )

 

جملات کوتاه عاشقانه سری ۸  ( کلیک کنید )  

 

جملات کوتاه عاشقانه سری ۹  ( کلیک کنید )

  

جملات کوتاه عاشقانه سری ۱۰  ( کلیک کنید ) 

 

جملات کوتاه عاشقانه سری ۱۱  ( کلیک کنید ) 

 

جملات کوتاه عاشقانه سری ۱۲  ( کلیک کنید )  

 

جملات کوتاه عاشقانه سری ۱۳  ( کلیک کنید )   

 

جملات کوتاه عاشقانه سری ۱۴  ( کلیک کنید ) 

 

   جملات کوتاه عاشقانه سری ۱۵  ( کلیک کنید )    

 

   جملات کوتاه عاشقانه سری ۱۶  ( کلیک کنید )     

  

جملات کوتاه عاشقانه سری ۱۷  ( کلیک کنید )  

 

  جملات کوتاه عاشقانه سری ۱۸  ( کلیک کنید )    

   

 

*************  

  دانلود سری ۱ تا ۴ جملات کوتاه عاشقانه ( کلیک کنید ) 

 

  دانلود سری ۵ تا ۱۰ جملات کوتاه عاشقانه ( کلیک کنید )  

 

دانلود سری ۱۱ تا ۱۶ جملات کوتاه عاشقانه ( کلیک کنید )