عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عشق،اس ام اسهای عاشقانه۲۸

جدیدترین اس ام اسهای عاشقانه سری ۲۸

 

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ( ادامه مطلب )  مراجعه کنید. 

  

آرشیو اس ام اس های عاشقانه ( کلیک کنید ) 

 

اگه دردی تو پاهات حس کردی اگه احساس میکنی خیلی خسته ای! 
به خاطره اینه که روزی 1000 بار تو خاطرم میای و میری! 

 


یه شبی وقتی که خوابی چشاتو به خواب سپردی 
خودم دلتو میدزدم به جای دلی که بردی 

 


میگن کلاغ ها خبر چین هستن ، پس چرا خبر دلتنگی منو به تو نمیدن ؟

  


میدونی فرق تو با خون چیه !؟
خون میره  تو فلب و برمیگرده !
اما تو از وقتی رفتی تو قلبم همونجا موندی !

 

 


اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن
اگر یاد خزون کردی نگاهی جانب ما کن 

  

 

هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود چیزی یاد نگرفتم 

 


کاش بدونی نبودنت ، ندیدنت یا واسه همیشه رفتنت 
هرگز بهونه نمی شه واسه از یاد بردنت

  

 

شیشه ی دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست
این دل ما با نگاهی سرد، پرپر می شود 

 


کاش یارب آشناییها نبود
یا به دنبالش جدایی ها نبود
یا که او با من نمی شد آشنا
یا که او از من نمی کردی جدا 

 


دل تو وقتی می گیره
دل من می خواد بمیره
حاضرم دلم فدات شه
تا که قلب تو نگیره 

 


نمی گم دلم اسیره
نمی گم پیش تو گیره
من می گم اگه نباشی
دلم از غصه می میره 

 


کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا
تا ببیند من نمردم، عشق توکشته مرا

 

 


گر همین است خطایم که تو را دارم دوست
بعد از این بیشتر از پیش خطا خواهم کرد 

وقتی حضور سبز تو کمرنگ می شود
دست خودم که نیست، دلم تنگ می شود

  


در کویر سرد عشق، این سخن از من بگیر
مرگ تو مرگ من است، پس تمنا می کنم هرگز نمیر  

 

ثانیه ها می گذرند ، چشم به ساعت دوختم
تو در یک قدمی من از من فرسنگ ها دوری ، کاش می توانستم گامی بردارم  

 


من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم / عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند   

 


هیچ ذوقی به این نیست که از غایت شوق / 
چشم من گریه و لبهای تو ، در خنده شوند  

 


همیشه هرجا که رفتم آخر جاده تو بودی / 
اون که با دلخستگی هایش دل به من داده تو بودی 

 

 
باید به عشق نیک اندیشه کنیم / شیرین و فرهاد بشیم  عاشقی پیشه کنیم   

 


بی من اگر آرامی ، من نمی خواهم که کنارم باشی
با شکست قلبم تو اگر پیروزی ، آرزوی دل من نیز کامیابی توست
من تنها به تو می اندیشم که مبادا خاری به دلت ریش آرد