عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عشق،اس ام اسهای عاشقانه۲۷

جدیدترین اس ام اسهای عاشقانه سری ۲۷

 

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ( ادامه مطلب )  مراجعه کنید. 

  

آرشیو اس ام اس های عاشقانه ( کلیک کنید )


خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد 
و رمز جدول چنین بود: دوستم بدار 

 


داخل شمع از شمع پرسید : چرا وقتی من میسوزم تو آب میشی..؟
شمع جواب داد مگه میشه کسی که تو قلبمه بسوزه و من اشک نریزم

  

 

عشق یعنی حسرتی دریک نگاه عشق یعنی غربتی 
بی انتها عشق یعنی فرصت اما کوتاه عشق یعنی مرگ اما بی صدا 

 

 

امیدوارم با هر دونه برفی که می باره یه غصه از دلت پاک شه. 
آرزو می کنم غم های دلت برن زیر برف زمستون 
و دلت همیشه سفید و بدون غم بمونه  

 

 

دونه های برف فقط برای دیدن چشات از آسمون پایین میان. 
اما پاشونو که زمین می ذارن فدای مهربونیت می شن 

 

 

زندگی سه لحظه اش زیباست دیدن تو خندیدن تو بوسیدن تو‎ 

 


بازیچه دست یار بودن عشق است/ درپنجه غم شکاربودن عشق است/ 
در محاکمه ای که یار باشد قاضی / محکوم طناب دار بودن عشق است 

 


هیچ وقت رازت رو به کسی نگو. وقتی خودت نمیتونی حفظش کنی 
چطور انتظار داری کسی دیگه‌ای برات راز نگهداره

  


مثل باران خاطراتت ماندنیست / لحن پر مهر صدایت خواندنیست /
گرچه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم / تا ابد مهر و وفایت ماندنیست .

  


دلم تنهای تنهاست دیگه از همه سیره / ولی با همه درداش برای تو میمیره .

  


فصل اظهار نامه رسیده کلی مالیات باید بدم
تنها مالیاتیه که با کمال میل پرداخت میکنم
صفحه اظهارنامه عشقم به توست 

خداکنه سال دیگه 2 برابر بشه !  

 


به خدا خسته از آن زخم زبانت شده ام / بی خیال تو و ابروی کمانت شده ام
اشکم از دیده فرو ریخت و رسوایم کرد / حرف آخر ، تو کجایی ؟ نگرانت شده ام !

 

 


پروانه امشب پر مزن اندر حریم یار من / شاید صدای پر پرت از خواب بیدارش کند   

 

 


قسمت این بود که من با تو معاصر باشم / تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم
تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی / من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم 

 

 


سلام Bمیرم Bرات Bشم Fدات
GHربون Nگات Fدای CHشات
Aزیزم Nمیری Aز Yاد !  

 

 

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها میکند پرهایش سفید میماند، 
ولی قلبش سیاه می شود 

 

 

امیوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی . . . 
ولی سعی نکن بهش عادت کنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت

  


هرگز حسرتی در هیچ کجای دنیا این چنین یکجا جمع نمی شود 
که در همین سه واژه کوتاه : او دوستم ندارد

  


دیروز در دادگاه دلم مغز من قاضی بود...متهم قلبم بود...
جرم من عشقم بود...عشق من یاد تو بود!! ( آیا ) حق من اعدام بود؟؟؟

  

  

به حساب بانکی شما ملیونها بوسه عشق واریز کردم   
شما می توانید بطور شبانه روزی از طریق مهر کارت برداشت نمائید 

  

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : 
فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه 

 

 

وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ، 
گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم

  


اشک من طوفان غم آرد به دل / خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز دل 

 


با آنکه ز ما هیچ زمان یاد نکردی / ای آنکه نرفتی دمی از یاد، کجایی ؟؟  

 


هرچه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم / سینه میگوید که من تنگ آمدم، فریاد کن  

 


غم به هر جا که روم سر زده آید به دلم / چه کنم خانه دل بر سر راه افتاده است

 

 


دل خون شد و کسی محرم این راز نیافت / در روی زمین هم نفسی باز نیافت