عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عشق،اس ام اسهای عاشقانه۲۶

جدیدترین اس ام اسهای عاشقانه سری ۲۶

 

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ( ادامه مطلب )  مراجعه کنید. 

  

آرشیو اس ام اس های عاشقانه ( کلیک کنید )

گفت : عاشقی مرد ، بیا به یادش لحظه ای سکوت کنیم . 
گفتم : اگر بخواهیم برای عاشقان سکوت کنیم ، باید عمری را ساکت باشیم  


تنها بنائی که اگربلرزه محکمترمیشه، دله

 


عزیزم با اجازه روغن ماشینتو عوض کردم به جاش خون جیگرمو ریختم, 
تا هروقت استارت میزنی به عشقت بسوزم

   

دیشب فرشته‌ای به خوابم اومد گفت: گل یا پوچ؟ 
گفتم: گل. دستشو باز کرد و تو رو بهم داد

 


غرورت رو به خاطر اونیکه دوستش داری بشکن 
ولی اونی رو که دوستش داری به خاطر غرورت نشکن  

 


هستم ولى نیستم هر لحظه کنارت! نیستم ولى هستم هر لحظه به یادت

 


اگه دیدی ازقلبت دودبلند میشه نترس اون منم که معتادمحبتت شدم !   


لبخند تو را، چند صباحیست ندیدم
یکبار دگر خانه ات آباد،  بگو  ” سیب ” 

 


اتل متل هندونه / لبات در قندونه!
آهای عزیز دردونه / دوستت دارم، مفهومه!؟   


هیچ بارانی ردپای تو را از کوچه ی قلبم نخواهد شست  
حتی سیلاب فراموشی ها

 


عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد
ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد

 


استاد کائنات که این کارخانه ساخت
مقصود عشق بود ، جهان را بهانه ساخت   


ما غم زده ی شهر خرابیم گر مئ نخوریم خانه خرابیم 
ما ز کس و کسی کینه نداریم یک شهر پر از دشمن و یک دوست مثل تو داریم  

 

گرچه سکوت بلندترین فریاد عالم است 
ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد عزیز دلم کمی با من حرف بزن 

  

در صفحه شطرنج زندگی همه ی مهره های من مات مهربانی تو شدند 
و من قلبم را به تو باختم   

 

 

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. 
گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس 
به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

   

هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که...... 
ماهشون مال منه 

  

ردپایم بی صداست / عشق من بی انتهاست / 
ردپای اشکهایم را بگیر / تا بدانی خانه ی عاشق کجاست 

 


آهای ناز نمک دار / منم عاشق تب دار / 
ببین دل تو دلم نیست / واسه لحظه ی دیدار !

 


تو بشو ساحل قلبم / من میشم ماهی مرده / 
تا بگن به عشق ساحل / لب دریا جون سپرده .

 


در کنج دلم عشق کسی لانه ندارد / کس جای در این منزل ویرانه ندارد / 
دل را به کف هرکه بدادم پس آورد / کس طاب نگهداری دیوانه ندارد .

 

 


ما که از آوار و ترکش همه رو به جون خریدیم / تو بگو همسنگر من ، 
ما تقاص چی رو میدیم ؟