عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

اس ام اسهای عاشقانه۲۲

 اس ام اسهای عاشقانه سری ۲۲

 

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

  

آرشیو اس ام اس های عاشقانه ( کلیک کنید )

 

عشق را ، محبت را ، صمیمیت را ، خوبی و مهربانی را تو به من آموختی 
اما هیچگاه به حرف های خودت عمل نکردی ، بی وفایی کردی و رفتی .  

 

گاهی سکوت باید کرد و در پس دیوار ثانیه ها سر بر شانه های زخمی عشق ، 
آماده برای ذبحی عظیم به فراسوی افق خیره باید شد ، گاهی سکوت باید کرد .  

  

زندگی خیلی سخته ، باور کردنش ، ساختنش ، پایدار نگه داشتنش ، 
حفظ کردنش ، آری زندگی سخت است .  

  

بخند تا لبخند زیبا را بر لبان تو ببینم ، 
خنده ی تو خنده ی من و گریه ی تو گریه ی من است .  

  

دوستت دارم پس دوستم داشته باش ، شاید فردایی نباشد .  

  

شریف ترین دل ها دلی است که اندیشه ی آزار کسی در آن نباشد .    


یه نفر ، یه جایی ، تمام رویاهاش تو بودی ، 
وقتی که به تو فکر میکنه احساس میکنه زندگی واقعا با ارزشه ، 
پس هروقت دلت گرفت این حقیقت رو به خاطر داشته باش ، 
یه نفر ، جه جایی ، بیقرارته !

  


گل من خبر نداری گلدونت برات میمیره ، 
اگه تو پژمرده باشی گلدونت دلش میگیره !

 


چشم مستی که تو داری به خدا زنجیر است ، 
هرکه پایبند تو شد تا به قیامت گیر است .    

 
سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است و 
من سکوت می کنم تا بگویم دوستت دارم . 


 

واست شب اس ام اس زدم که بگم دنیام تاریکه مثل شب ،
تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، 
اما دوست دارم اندازه ی آسمونی که اندازه نداره .

 


بوی غربت میدهم اما غریبه نیستم ،گرچه میدانم که عمری در غریبی زیستم ، مثل رودی بستر این خاک را طی کرده ام ، تا بفهمم عاقبت در جستجوی چیستم ، در عبور از لحظه ها بر روی پای اشتیاق ، لب شکست از خشکی اما همچنان می ایستم ، دستهایت برگهای عمر سبزم را ربود ، گرچه اینجا هستم اما در حقیقت نیستم ، ای فریماه شب تار یاریم کن ، تا بدانم سایه گمگشته ای از کیستم . 

   

من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس ، بند ، 
بندم همه در حسرت یک پرواز است ، من به پرواز نمی اندیشم ، 
به تو می اندیشم ، که زیباتر از اندیشه یک پرواز است .  

  

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی ، دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم ، درد دل خواهم گفت بی هیچ کلامی ، گوش خواهم داد بی هیچ سخنی ، در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی ، در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حرارتی ، اینگونه شاید احساساتم نمیرد .   

  

زندگی به ما آموخته که عشق در نگاه خیره به یکدیگر نیست ، 
بلکه در یک سو نگریستن است ، 
انسان به خدا گفت : خدایا به من همه چیز بده تا از زندگی لذت ببرم ، 
خدا گفت : من به تو زندگی دادم تا از همه چیز لذت ببری .

 


بی تو در سینه ی من دل دیگه جایی نداره، زندگی بی گل روی تو صفایی نداره، 
از غم دوری تو ای گل یکدونه ی من، دردی افتاده به جونم که دوایی نداره..  

  

ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم ، 
اما محاله عطر خوشش رو از فضای دلمون پاک کنیم .

 


سکوت دردناک است ، اما در سکوت است که همه چیز  شکل میگیرد 
و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد .

 


دلم می خواست سقف معبد هستی فرو می ریخت ، 
پلیدی ها و زشتی ها به زیر خاک می ماندند ، بهاری جاودان آغوش وا می کرد ، 
جهان در موجی از زیبایی و خوبی شنا می کرد .    


اشکی که بی‌صداست پشتی که بی‌پناست دستی که بسته است پایی که خسته است دل را که عاشق است حرفی که صادق است شعری که بی‌بهاست شرمی که آشناست دارایی من است ارزانی شماست