عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

اس ام اسهای عاشقانه۲۱

 اس ام اسهای عاشقانه سری ۲۱

 

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

  

آرشیو اس ام اس های عاشقانه ( کلیک کنید )

دلم گرفته از آدمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن ، 
از آدمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون مال تو نیستند ، 
از اونایی که زیر بارون برات میمیرن 
و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره .

 

چیزی نگو لیاقتت عشق مقدسم نبود ، 
حس می کنم نبودی و بودنت یه قصه بود .

 


مثل باد سرد پاییز غم لعنتی به من زد ، 
حتی باغبون نفهمید که چه آفتی به من زد .

 


عشق بازیست نه بازی که مرا مات کنی ،
نازنینا دل من صفحه ی شطرنج که نیست .

 
وقتی که برگی روی زمین میفته ، حس می کنم گریه ی بی صداشو ، 
حس می کنم چی می گذره تو قلبش ، وقتی میبینه مرگ لحظه هاشو ، 
آخه منم یه برگ خشک و زردم .
 


لحظه رفتنیست و خاطره ماندنی ، 
تمام ادبیات عشق را به یک نگاه می فروختم 
اگر لحظه ای ماندنی بود و خاطره رفتنی .


از عطر نگاه باغ ها دانستم نام دگر بهار ، لبخند خداست !

توی ساحل روی شن ها قایقی به گل نشسته ، 
یکی با چشمون گریون گوشه ای تنها نشسته ، 
نگاه پر اضطرابش به افق به بی نهایت ، 
ساکته اما تو قلبش داره یک دنیا شکایت .

ای که یک دم فارغ از یاد رقیبان نیستی ، 
هیچ عیبی نیست مرا نیز گاهی یاد کن .

 


پاییز از زمستون غمگین تره چون بهارو  ندیده ، 
ولی من از پاییز غمگین ترم چون خیلی وقته تو رو ندیدم .

 

به هم رسیدن آغاز است ، با هم ماندن پیشرفت و با هم کار کردن کامیابی .

 


در این جهان نیاز به دوست داشتن و ستایش شدن بیش از نیاز به نان است .

 


هنوز اون روز فراموشم نمی شه ، که با دست قشنگت روی شیشه ، 
کشیدی عکس قلبی و نوشتی ، واسه امروز و فردا و همیشه .

 

فردا اگر از راه نمی آمد ، من تا ابد کنار تو می ماندم ، 
من تا ابد ترانه عشقم را ، در آفتاب عشق تو می خواندم .

 


بیهوده در اضطراب ماندیم همه ، در تاب و تب و عذاب ماندیم همه ، 
این ساعت زنگ خورده هم زنگ نزد ، عشق آمد و رفت و خواب ماندیم همه .

 

در اوج یقین اگر چه تردیدی هست ، در هر قفسی کلید امیدی هست ، 
چشمک زدن ستاره در شب یعنی ، توی چمدان ماه خورشیدی هست .