عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

اس ام اسهای عاشقانه۲۰

 اس ام اسهای عاشقانه سری ۲۰ 

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

  

آرشیو اس ام اس های عاشقانه ( کلیک کنید )

اگه این اس ام اس رو خوندی،یعنی دوستم داری،
اگرپاک کنی عاشقمی،اگه جواب بدی دیونمی،
اگه جواب ندی یعنی همش تو فکر منی،حالا چکار میکنی.؟!!!

 


دوست داشتن مثل بازی الاکلنگ می مونه: 
اونی که عاشق تره همیشه خودشو میاره پایین تاعشقش ازبالابودن لذت ببره 

 

گر مذهب مردمان عاقل داری به یک دوست بسنده کن که یک دل داری

 


کاش به زمانی برگردم که تنها غم زندگی ام شکستن نوک مدادم بود…  


فصل ما فصل غروبه ، غم تو سینه مشت میکوبه ، 
حسرت تو دردی کهنست ، اما یاد تو چه خوبه ، چه خوبه درد کشیدن ، 
واسه قلبی که صبوره ، اگه بشکنیش هزار بار ، ولی بازم پر غروره .

    

از بده روزگار هنوز هیچ کس رو جز تو نمی خام ، 
شبیه مرگه زندگی شبیه گریست خنده هام .

 


ندارم لحظه ای از تو رهائی / امان از عشق و این رهائی
تمام ترس من ناگفته پیداست / مبادا بین ما افتد جدائی . . .

  

چشمانت را ورق بزن ، شاید در گوشه ای از آن مرا به یادگار کشیده باشی . . 

 

من و تو ایم دو پژمرده گل میان کتاب ، من و تو ایم دو دلبسته از قدیم به هم ، شبیه یکدیگریم و چقدر دلگیر است ، شبیه بودن گلهای بی شمیم به هم ، من و تو رود شدیم و جدا شدیم از هم ، من و تو کوه شدیم و نمی رسیم به هم ، بیا شویم چو خاکستری رها در باد ، من و تو را برساند مگر نسیم به هم !  

 

بینند همه هلال و من ابرویت ، گیرند همه روزه و من گیسویت ، 
در دایره ی دوازده ماه تمام ، یک ماه مبارک است آن هم رویت .

 


حلالم کن اگر دوری اگر دورم ، اگر با گریه می خندم حلالم کن که مجبورم ، نگو عادت کنم بی تو که می دونی نمی تونم ، که می دونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم .