عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

اس ام اسهای عاشقانه۱۹

 اس ام اسهای عاشقانه سری ۱۹

 

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

  

آرشیو اس ام اس های عاشقانه ( کلیک کنید )



زندگی گرمی دلهای به هم پیوسته است ، 
تا  در آن دوست نباشد همه درها بسته است .

 


تمام شهر محل را سپرده ام که بگویند 
به هر کجا که تو هستی خدا به پشت و پناهت .

 
از تمامی بودنی ها تو یکی ازآن من باش ، که به غیر با تو بودن آرزوی ندارم .

 
تک تک آرزوی هایم را می سوزانم تا چشمکی باشد برای شب های بی ستاره ات .


 

تو تموم طول جاده که افق برابرم بود ، 
شوق تو ره توشه ی من اسم تو همسفرم بود .

تنها صدای قلب تو حرمت خونه منه / 
کاشکی بدونی خواستنت به قیمت جون منه . . .

تو را در قلب شعرم میگذارم / به نام عشق آن را مینگارم
تمام حرف من در شعر این بود / تو را تا بی نهایت دوست دارم . . .

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن / با مردم بی درد ندانی که چه درد است . . .


به یاد آرزوهایم سکوتی می کنم بالاتر از فریاد .

 

من ساده رو بگو دل به کسی باخته بودم ، 
روی دریا خونه ای مقوایی ساخته بودم . 

 

زار و خسته دل شکسته ، بینوا فرهاد من ، 
مرغ آین کی به شیرین میرسه ، فریاد من .

 


دوست داشتن ساده اما دل سپردن سخت است ، 
دل دادن ساده اما فراموش کردن سخت است ، 
عاشق شدن ساده اما عاشق ماندن سخت است .


آشفته دلان را هوس خواب نباشد ، 
شوری که به دریاست به مرداب نباشد .

 


دریای شور انگیز چشمانت چه زیباست ، 
آنجا که باید دل به دریا زد همین جاست .

 
عشق بلندتر از آن است که زیر نگاهی عتاب آلود پامالش کنی ، 
عشق حقیقی تر از آن است که پشت ابری حیاهای ناراستین پنهانش کنی ، 
عشق یتیم تر از آن است که به دست رودخانه ی روزگارش بسپاری .