عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

اس ام اسهای عاشقانه ۱۵

 اس ام اسهای عاشقانه سری ۱۵

 

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

  

آرشیو اس ام اس های عاشقانه ( کلیک کنید )

 

******** 

 


به نام آنکه اشک را آفرید تا سرزمین وداع آتش نگیرد . . .

 


یه پیامی میفرستم به امید پیام تو / نه اینکه بخونی و بگی بی خیال تو !   


یادته زیر گنبد کبود ، تو بودی و کلی آدمای حسود ؟
تقصیر همون حسوداست که حالا ، هستی ما شده یکی بود یکی نبود . . .  

 

کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد
کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد . . . 

 


سوال من از تو این است :
چرا در آینه چشم های تو تصویر من پیدا نیست . . . ؟   


مژه بر هم نزن ای دوست که بادم ببرد، 
چون سبک تر شده ام از پر کاهی ز غمت! 

   

بنویس با خط الماس، رو تن نازک شیشه، 
که بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه..

تو که آهسته می خوانی قنوت گریه هایت را، 
میان ربنای سبز دستانت دعایم کن، 
که محتاج دعای جمله یارانم..  

  

تو مثل اون گل سرخی که گذاشتم لای دفتر، مثل تقدیر، مثل قسمت، 
مثل الماسی که هیچکس، واسه اون نذاشته قیمت..  

  

میگن اگه میخوای تو عشقت شکست نخوری فقط یکی رو دوست داشته باش 
و بهش بگو تو رو بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم!   

  

زندگی قافیه باران است ، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند ، 
تو بهاری و به اندازه ی باران خدا زیبایی . 

 


هیچ وقت نذار رهگذری که از کنارت رد میشه روی دلت یادگاری بنویسه ، 
چون بعدا پاک کردنش خیلی سخته . 

 

 

دلتنگی هایم را با کدام قایق خیالی روانه دل دریاییت کنم تا بدانی دلتنگتم .

 


رفاقت مثل آدم برفی میمونه ، درست کردنش راحت اما نگه داشتنش سخت !    


آغوشتو به غیر من بروی هیشکی وا نکن ، منو از این دلخوشیا آرامشم جدا نکن ، 
من برای با تو بودن پر عشقو خواهشم ، 
واسه بودن در کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم ، 
منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه .    


تو مثل اون گل سرخی که گذاشتم لای دفتر ، مثل تقدیر ، مثل قسمت ، 
مثل الماسی که هیچکس واسه اون نذاشته قیمت .

 


عشق زاییده ی تنهایی است و تنهایی نیز زاییده ی عشق .     

 

برای من که دلم چون غروب پاییز است ، صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است .   

 

آن کس که تو را از دست داد که را یافت ، و آن که تو را یافت که را از دست داد .    

  

تو دنیا از 3 آهنگ خوشم نمیاد بشنوم ! 
صدای کودکی را از بی مادری ، 
صدای مجرمی را از بی گناهی ، 
صدای عاشقی را از جدایی .   

  

میدونی آرامش یعنی چه ؟ یعنی اینکه همیشه ته دلت مطمئن باشی   
که توی سینه کسی که دوستش داری یه جای گرم داری ، 
حتی اگه اصلا مال تو نشه !  

   

مهم نیست که دلم شکسته ، مهم اینه که خدا توی دلهای شکسته است . 

به چشمانه مهربونه تو می نویسم ،    

 


حکایت بی نهایت عشق را در چشمان تو آموختم 
و با تو آغاز کردم ، به پاکی چشمانم قسم که تا ابد دوستت دارم .

 


آنقدر دوستت دارم که خدا داند ، این اسرار فقط باد صبا داند ، 
نخواهم گل که گل بی اعتبار است ، تمام عمر گل فصل بهار است ، 
تو را خواهم از گلهای عالم ، که عطر تو همیشه ماندگار است .

 


عشق گلی است که دو باغبان آن را می پرورانند ، عاشق و معشوق .
 

 
عشق در یک لحظه پدید می آید و دوست داشتن در امتداد زمان ! 
این اساسی ترین تفاوت بین دوست داشتن و عشق است . 


 

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد ، تو نام مرا چه زود بردی از یاد 
من حبه ی قند کوچکی بودم که ، از دست تو در پیاله ی چای افتاد .