عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

جملات کوتاه عاشقانه۱۶

 سری شانزدهم جملات کوتاه عاشقانه با متنهای مهدی لقمانی 

 

برای خواندن جملات به ادامـــه مطلــب بروید.    

 

آرشیو کامل جملات کوتاه عاشقانه ( کلیک کنید ) 


نه عزیزم بدون تو هرگز !
بدون تو نه مهتاب برایم نورانیست و نه خورشید برایم آفتابیست!
نه ستاره ای در آسمان قلبم میدرخشد و نه بارانی در کویر دلم می بارد ! 

 

 

 

کاش امروز همان فردای ما بود ،
کاش امروز که تو در کنارمی همان لحظه آخر زندگی ام بود !
دلم میخواهد این لحظه بمیرم ، تا از عشق تو مرده باشم
تا در آغوش تو از این دنیا رفته باشم !

 

 

 

نیمی از عمرم در آتش عشقت سوختم ،
بگذار در این دو روز باقی مانده در آتش تنهایی بسوزم ! 
مرا فراموش کن !  

 

 

 

خوشبختی من یعنی عاشق تو ماندن ، و با عشق تو نفس کشیدن!
خوشبختی من یعنی به یاد تو بودن ، و با خاطرات تو زندگی کردن!

 

 


عجب زمانه ایست این زمانه ی بی وفا ، 
خیلی وقت است دلم را سپرده ام به خدا
هر چه میخواهم فکر نکنم به آن روزها ، یک خاطره ، 
تنها یک خاطره از تو ، باز هم میسوزاند دل تنهایم را...

 

 


فقط یک بار به هوای این دلشکسته نفس بکش 
تا یک عمر به هوای تو زندگی کنم
فقط یک بار ، برای اولین و آخرین بار برای من باش 
تا من نیز  برای آخرین بار به عشق تو زندگی کنم

 

 


بشنو نوای عاشقانه دلم را .... گوش کن به آهنگ این دل
آهنگی به سبک صدای دلنشین و حرفهای عاشقانه ات

 

 


وقتی فکر میکنم به گذشته ها ، آتش میگیرد باز این دل تنها
وقتی فکر میکنم به آن روزها ، باز هم در قلبم مینشیند آن غم بی وفا

 

 


دلم را در آغوشت بگیر و با تمام وجود گرمای آن را حس کن
گرمایی که از کلام مقدس عشق سرچشمه میگیرد 

 

 

 

میترسم از کلمه بی وفایی ، وای به آن روزی که بی وفایی ببینم
میترسم از جدایی ، وای به آن روزی که تو را از قلب خویش جدا ببینم

 

 

 

تویی تنها بهانه نفس کشیدنم ، این تویی تنها ترانه زندگی ام
تویی یک عشق جاودانه ، خیلی دوستت دارم صادقانه
تویی پاکترین عشق روی زمین ، 
می پرستم تو را بعد از خدای آسمانها و زمین

 

 

 

مثل همیشه با تو هستم ، بیشتر از همیشه عاشق تو هستم
مثل همیشه برای منی ، بیشتر از همیشه قدرت را میدانم

 

 


میگذرم از سختی ها چون عاشق تو هستم 
و میخواهم ثابت کنم که لایق تو هستم

 

 

 

تا تو هستی ، زندگی آرام است ، قلبم در انتظار لحظه باریدن باران است
که با تو در زیر بارانی که همیشه باریدنش برایم آرزوست قدم بزنم
تا باران بشوید ترس را از وجود من ، 
تا باران عاشقانه تر کن این لحظه ی عاشقانه ی من

 

 

 

به پایان جاده بیندیش ای همسفر که همه این سختی ها آسان شود...
به پایان جاده بیندیش که همین سفر خیلی زیباست ....

 

 

 

این نیست حال و هوای گذشته های دور من
اینک حس میکنم تویی زندگی من
گرتو نباشی نیست نفسی برای زنده ماندن من
یک جمله باقی مانده که ناتمام نماند شعر من
خیلی دوستت دارم عشق من

 

 


اگر عشقی در این زمانه باشد آن عشق تویی
اگر یک با وفا در این دنیا باشد آن با وفا تویی
اگر یک عاشق در این دنیا باشد ، 
آن عاشق واقعی منم  زیرا پاکترین عشق در قلبم است

 

 


اینک که با تو هستم ، نمیخواهم روزی بیاید که ببینم بی تو هستم ،
تو در کنارم نیستی و من در گوشه ای مثل 
یک برگ خشکیده افتاده ام و بی جان هستم