عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

جملات کوتاه عاشقانه۱۰

 سری دهم جملات کوتاه عاشقانه با متنهای مهدی لقمانی 

 

برای خواندن جملات به ادامـــه مطلــب بروید.   

اینهمه احساس عاشقانه تقدیم به تو ، 
این قلب کوچک و بی طاقتم فدای تو
یک دنیا عشق و محبت برای تو ، 
یک کلام پرمحبت دوستت دارم عزیزم از سوی عشق تو....

 


گفت با من می ماند اما نگفت تا کی؟
گفت که دوستم دارد ، اما نگفت چقدر ؟
گفت که خیلی برایش عزیزم ، اما نگفت چرا؟
گفت که برای عشقم جان می دهد ، اما نگفت چگونه؟
گفت که برای همیشه عاشقم می ماند ، 
اما نگفته بود که معنای عشق چیست؟

 

 

با من بمان ، تا آخرش ! آخرش همان لحظه ای است 
که می فهمی تنها تو را میخواستم!
آخرش همان روزیست که خواهی فهمید چقدر تو را دوست داشته ام !
آخرش همان لحظه ای است که خواهی فهمید از عشقت مرده ام....

 


در این جاده پر فراز زندگی دستانت را از من جدا نکن ، 
مرا در این جاده های
تشنه و پر از درد رها نکن ، با من بمان ، 
بمان برای همیشه و مرا باور کن...
باورم کن ای عشق ، 
با باور تو می توانم خوشبختی را نیز باور کنم...

 


آمدی ، چه صادقانه آمدی ، مرا عاشق کردی ...
آمدی ، چه عاشقانه آمدی ، مرا دیوانه کردی ...
چه زیبا آمدی و لحظه های پر از غم زندگی ام را عاشقانه کردی!

 

 

به عشق آمدنت مدتها به انتظار نشسته بودم ،
حالا که آمدی انتظارم به سر رسیده
و تو را در کنارم خودم میبینم !
بمان با من ، می مانم با تو ، و میخوانیم آواز عاشقی را ....

 

 

می مانم با تو برای همیشه ، 
می گویم از ته دل دوستت دارم تا ابد و برای همیشه
افتخار میکنم به تو و آن عشق پاکت و
با صداقت از تو و آن عشق مقدست می نویسم!

 

 

در این کویر خشک قلبم تو تنها گلی هستی که روییده ای مثل باران می شوم
و بر روی تو می بارم تا برای همیشه برایم بمانی!

 


در این لحظه عاشقانه ، صادقانه میگویم که دوستت دارم
بیشتر از آنچه که تصور میکنی عزیزم ، حالا تو نیز این لحظه عاشقانه را
با گفتن این کلمه رویایی کن!

 


دلی خسته ، بغضی شکسته ، لحظه های بی حوصله ، 
چشمانی بهانه گیر
سهم من از این زندان تنهایی هاست!

 


وقتی تنها میشوم و گوشه گیر ، وقتی دلتنگ می شوم
و از زندگی خسته پنجره رو به صحنه تلخ غروب را می گشایم و در خیال خودم
با تو پرواز می کنم تا آن سوی دشت امید و رویاهایم

 


تنها تو را می بینم ، لحظات با تو بودن را و یک زندگی شیرین
و آخر سر نیز رویاهای عاشقانه ام با تو!

 


تو همانی که من میخواستم ، تو همان عشق واقعی هستی
که سالها در جستجوی او بوده ام!
اینک که تو را به سختی به دست آورده ام
به آسانی نیز از دست نخواهم داد....

 


آری همین است رسم عاشق بودن !
با قلبی پاک و احساسی پر از محبت و عشق ، 
با صداقت ، یکرنگی و یکدلی با آنکه دوستش داری
و همه زندگی ات هست تا آخرین نفس ، تا لحظه مرگ بمانی
و عاشقتر از همیشه نیز دوستش بداری ...

 

 

ای عشق من با یکدلی ، یکرنگی ، صداقت ، 
با قلبی پاک عاشقانه تر از همیشه با تو می مانم
و باور کن که خیلی دوستت دارم !

 


ای نازنینم ، با من باش
تنها امید و بهانه برای زنده بودنم باش ، در تنهایی هایم تو بیا و در رویاهایم باش!
تنهای تنها برای من باش ، این قلب شکسته ام برای توست
همیشه و همیشه در کنار آن باش !
ای نازنینم تو تنها عشق و یار منی ، پس با من بمان ، عاشق بمان
و برای همیشه در این قلب دیوانه ام باش !

 

 


گاه آرزو می کنم ، چند لحظه ای جای من باشی!
دلت ، دل من باشد، چشمانت ، چشمان من باشد، 
روحت ، روح من باشد ، تمام وجودت از من باشد!
آنگاه خواهی دید  چقدر برای رسیدن به تو بی قراری می کنم!

 


این لحظات زیبای عاشقی را از من نگیر!
بگذار عاشق بمانم ، این قلب عاشق را از من نگیر!
دستهای گرمت را از من جدا نکن ...
بگذار دوستت داشته باشم مرا در به در این دنیای بی محبت نکن!

 


بگذار در عشق تو بسوزم ، آب سرد بر روی آتش عشقم نریز!
مرا تنها نگذار و در سیلاب ناامیدی رها نکن....
به خدا خیلی دوستت دارم ، مرا پشیمان از این عاشق شدن نکن!

 

 

روزی در خیال عشق تو بودم ،
تا تو را به دست نیاوردم بی خیال نشدم
با همان خیال خوش ، عاشقت شدم ،
با همان خیال ، همان آرزوی محال ،
در دریای بی کران عشقت غرق شدم.

 

 

بدون تو این زندگی را نمیخواهم ، بعد از تو عاشقی را بی معنا می دانم!
گفته بودم که تو اولین و آخرینی ، ای سرآغازم من پایان را نمیخواهم!

 


بدون تو این زندگی را نمیخواهم ، باور داشته باش که جز تو کسی را نمیخواهم!
تو را میخواهم و آن دستان مهربانت ، 
در کنار تو بودن را میخواهم و نگاه به آن چشمان زیبایت
جدایی و نفرت را نمیخواهم!

 

 

بدون تو این زندگی را نمیخواهم ، باورش سخت است اما ..........
من تنها تو را میخواهم!

 

 

هر چه تو را نگاه میکنم سیر نمیشوم
با داشتن تو ، حتی با غصه های بازی این زمانه پیر نمیشوم
تو به من محبت برسان ، من با بی محبتی هیچکس دلگیر نمیشوم