عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

دلم خیلی گرفته

 


 

 

 


 

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز قبل از هر چیز فرا رسیدن

 

نوروز سال ۱۳۸۶ رو به همه شما دوستان و خانواده محترم تبریک عرض میکنم

 

برای همه شما عزیزان آرزوی سالی خوب توام با شادی و موفقیت رو دارم .

 

جا داره از همه دوستان عزیزی که عاشقانه متنهای منو میخونن تشکر و قدردانی

 

کنم. (( شاد باشید ))

 

 

 

 

 

 

فصل بهار آمد اما من همچنان فصل خزانم

 

 

 

دلم خیلی گرفته...

 

آسمان ابری و دلگرفته است ، دلم نیز مانند آسمان شده.....

 

حال و هوای تنهایی به سراغم آمده و مثل همیشه چشمانم بهانه تو را میگیرند...

 

میخواهم چند خطی از تو بنویسم ، اما قطره های اشکم بر روی

 

صفحه کاغذ ریخته است و قلمم بر روی کاغذ خیس نمی نویسد....

 

دلم خیلی گرفته است ، یک عالمه درد دل دارم ، نمیدانم چگونه دلم را خالی کنم...

 

میخواهم از غصه ها و دلتنگی ها رها شوم اما نمیتوانم....

 

خانه سوت و کور است ، آسمان همچنان مانند من بغض کرده .....

 

همچنان که در گوشه ای از اتاق در این خانه سوت و کور و دلگرفته

 

 نشسته ام ، سرم را بر روی زانوهایم گذاشته ام و اشک میریزم.....

 

به یادم آمد آن لحظه که تو در کنارم بودی و سرم را بر روی شانه های

 

 مهربان تو میگذاشتم و اشک شوق میریختم ....

 

حالا تو نیستی ، و من تنها با غم هایم مانده ام .....

 

کاش قدر آن لحظاتی که در کنارت بودم را میدانستم ، هیچگاه این

 

چنین لحظه ای که اینگونه به غم بشینم را  تصور نمیکردم....

 

قلبم مثل گذشته تند تند نمیزند ، و مثل گذشته به انتظار شنیدن

 

 صدایت لحظه شماری نمیکند! قلب شکسته ام نیز حال و هوای غریبی دارد....

 

شب و روز برایم معنایی ندارد ، شبهایم تیره و تار است و روزهایم نیز مثل شبها!

 

دیگر زندگی برایم زیبا نیست ، تنها تو زیبا بود که رهایم کردی!

 

اگر ابرهای سیاه سرگردان قلب آسمان آبی را فرا گرفته اند 

 

 درد نبودنت در کنارم همچو ابرهای سیاه آسمان قلب مرا  نیز فرا گرفته است....

 

فکرم از یادت بیرون نمیرود، دلم هوایت کرده است

 

و همچنان از  غم نبودنت اشک میریزم............

 


 

سهم من از با تو بودن

 

بسوزان قلبم را ، بازی کن با این بازیچه سرخ رنگ....

 

همه سوزاندند تو نیز بسوزان ، همه با آن بازی کردند ، قلبم به عنوان

 

بازیچه تقدیم به تو ، تو نیز با آن بازی کن .....

 

کاش با آن بازی میکردی تا ابد ، اما هیچگاه از آن خسته نمی شدی

 

و آن را دور نمی انداختی .....

 

کاش قلبم را می سوزاندی ، اما هیچگاه آخر سر ، آب سرد

 

 بر روی آن نمی ریختی!

 

رسم عاشقی این نیست ... رسم عاشقی دلشکستن نیست!

 

تو با قلب من بازی کردی و بعد آن را شکستی ، با بی محبتی هایت

 

آن را سوزاندی و اینک نیز آن را به من بازگرداندنی!

 

تو خودت بگو این رسم عاشقیست؟

 

اگر این رسم عاشقیست پس لعنت به عشق !

 

با چه اطمینان و آرامشی قلبم را به تو هدیه کردم ، فکر میکردم که قلب

 

 تو بهترین و امن ترین جایی است که میتوانم در آن اسیر شوم و تا ابد بمانم....

 

اما مدتی گذشت که احساس کردم هوای قلبت سرد سرد شده

 

 است و دیگر آن گرمای همیشگی را ندارد ! هر چه در قلبت سوختم تا با

 

 گرمای سوختنم در آنجا بمانم بی فایده بود ، قلب تو آنقدر سرد بود

 

 که دیگر جای ماندن در آن نبود....

 

این رسمش نبود ! تو با من ، احساس من ، قلب شکسته من بازی کردی!

 

همه آن را شکستند و رفتند ، اما دوباره بازی عشق را با تو

 

 آغاز کردم ، انتظار اینکه دوباره قلبم شکسته شود نداشتم!

 

قلبم بی صدا شکست و تنها چند قطره اشک، چند آرزوی

 

بر باد رفته سهم من از ، با تو بودن بود.....

 

                           اگر معنای عشق شکست است پس لعنت به عشق!

 

                           اگر رسم عاشقی دلشکستن است پس نفرین بر تو !



خیلی دوستت دارم

 

عشق را با تو می شناسم ، زندگی را با تو زیبا می بینم

 

اگر گهگاهی چند خطی می نویسم به عشق تو است

 

و اگر اینک نفس می کشم و زندگی میکنم به خاطر وجود

 

تو هست هم نفسم!

 

ای تو که مرا عاشق خودت کردی ، نمی دانی که چقدر

 

دوستت دارم ، نمی دانی که با تو چه آرزوهایی در دل دارم...

 

اگر از عشق می نویسم ، به عشق تو است ، و با وجود تو

 

عشق برای من مقدس و پاک است....

 

بعد از تو دیگر طلب عشق را از خدای خویش نخواهم کرد!

 

تو همان معنای واقعی یک عشق پاک هستی ، تو همان

 

چشمه محبتی هستی که در قلب من می جوشی و به

 

قلبم نیروی عشق را می دهی!

 

با تو مجنون تر از مجنونم ، بی تو باور کن که می میرم!

 

ای تو به زیبایی گل ها ، به پاکی و زلالی دریا ، به لطافت

 

شبنم روی گل ها دوستت دارم...

 

ای تو به بلندی کوه ها ، به درخشندگی ستاره ها ، به گرمی

 

خورشید ، به وسعت دشت عشق دوستت دارم....

 

ای تو هم نفس من ، طلوع زندگی ام ، تک ستاره آسمان

 

تاریک قلبم دوستت دارم....

 

ای تو که مرا اسیر آن قلب مهربانت کردی ، مرا در این

 

دنیای عاشقی در به در کردی ، باور کن که بی تو میمیرم!

 

مرا تنها نگذار ، تا ابد با من بمان ، نگذار که اشکهایم از این

 

چشمهای بی گناهم روانه شوند ، نگذار دوباره این

 

قلبی که تو را دیوانه وار دوست دارد بشکند، نگذار دوباره

 

مثل یک دیوانه تنها در این دنیای بی محبت در به در شوم

 

با من بمان ای مظهر زیبایی ها و ای همسفر جاده زندگی ام!

 

ای تو که مرا در آم قلب مهربانت اسیر کردی ، به من

 

محبت و عشق برسان و بدان که من تنها به عشق تو زنده ام

 

آنگاه که تو پا به این قلب تنهای من گذاشتی ، زندگی ام رنگ

 

سبز بهار را به خود گرفت و آن شبهای بی ستاره ام با آمدن تو

 

ستاره باران شد و دروازه شهر سوخته قلبم گلباران شد...

 

آنگاه که تو با حضورت خوشبختی را در زندگی ام تضمین کردی

 

باغ سوخته قلبم تبدیل به فصل بهار دلها شد....

 

عزیزم خیلی دوستت دارم ، بیشتر از آنچه که تصور می کنی

 

دوستت دارم و به انتظارت تا لحظه مرگم نیز خواهم نشست

 

تا بیایی و مرا با خود به جایی ببری که با هم و در کنار هم

 

زیباترین و عاشقانه ترین زندگی را داشته باشیم...

 

 

 

 

بیاییم با هم صفحات دفتر عشق را ورق بزنیم و متنهای گذشته را بخوانیم...

 

من و تو یعنی دو هم نفس ، دو همدل ، دو دلدار ، دو مجنون!

دوباره من ، دوباره تو ، دوباره ما و دوباره عشق ...

 

من و تو در میان عاشقان بهترینم ، زیرا دیوانه ترینم ، من و تو

در سرزمین عشاق در بالاترین نقطه آن سرزمینیم زیرا عاشقترینم

 

 

دوستت دارم ، دوستت دارم و دوستت دارم آری عزیزم خیلی دوستت دارم

تنهای تنها بودم ، من بودم و یک دنیا تنهایی ، تو آمدی و مرا عاشق کردی

عاشق آْن قلب پر از محبتت کردی ، مرا در این دنیای عاشقی در به در کردی

 

عزیز دلمی ، همدم من در این طوفان دریایی ، عشق من در اوج سفیدی

ابرهایی ، همزبان این دل تنهایی ....

 

بگو درد دلت را به من که لیلی عاشق مرا مجنون کرده

 است ، بگو درد دلت را به من که آسمان بی ستاره مرا

 دلتنگ کرده است ، بگو هر چه دل تنگت خواست

بگو ، بگو که بغض گلویم چشمان خسته ام را بارانی کرده است...

 

بی قرارم ، به خدا دیگر اشکی ، بی قرار بی قرارم به

خدا از غم دلتنگی دیگر نایی ندارم...

 

اگر با قلب من بازی کردی ، انگار با جان من بازی

 خواهی کرد...  حالا من یک دل شکسته ام.... دل شکسته ای

 که تو را دوست دارد!

 

زنده ام چونکه تو در کنارمی، هستم چون که تو عشقمی

 و خوشحالم چونکه تو خندانی میمیرم زمانی که

تو می روی، نابود میشوم زمانی که تو از من دور می شوی ، گریانم

زمانی که تو غمیگینی ای عشق من ! پس بمان در کنار

 من ، برای همیشه و تا ابد ، با من زندگی کن ، با عشقم نه به خاطراتم!

 

 

هیچگاه مثل آن لحظه آرام نبودم آنگاه که تو را در آغوش  گرفتم....

زیباترین و پر احساس ترین لحظه زندگی ام بود.....

لحظه ای که من و تو با هم به اوج عشق رسیدیم!

لحظه ای که احساس کردم تو تنهای تنها برای من و قلب شکسته ام می باشی..

 

آن لحظه که دلتنگ یارم می شوم خود به خود هوس باران را میکنم....

آن لحظه که اشک از چشمانم سرازیر می شود

 هوس یک کوچه تنها را میکنم....

آن لحظه است که دلم میخواهد تنهایی در زیر باران

بدون هیچ چتر و سر پناهی قدم بزنم...

قدم بزنم تا خیس خیس شوم ، خیس تر از قطره های

 باران.... خیس تر از آسمان ، خیس تراز درختان....

آن لحظه که خیس خیس می شوم ، دلم میخواهد باز

 زیر باران بمانم ، دلم نمیخواهد باران قطع شود....

دلم میخواهد همچو آسمان که بغضش را خالی میکند ، خالی

 شوم ، از دلتنگی ها ، از این شب پر از تنهایی...

تنها صدای قطره های باران را می شنوم و اشک میریزم ، و آرزوی یارم را میکنم....

دلم میخواهد آسمان با اشکهایش سیل به پا کند.....

 

چه گرمایی دارد این آتش عشق تو ، قلب مرا می سوزاند!

چه لذتی دارد سوختن در آتش عشق تو ، مرا عاشقتر میکند!

چه زیباست خاکستر شدن از گرمای عشق تو و چه نورانی

 است شعله های آتش این قلب سرخ تو!

بسوزان مرا ، انقدر با شعله هایت مرا بسوزان تا خاکستر شوم ....

 

دلم برای باران تنگ شده است ، دلم برای صدای قطره هایش تنگ شده است

دلم تنگ است برای پرسه در زیر باران ، بارانی که به من

 آموخت رسم زندگی را....

دلم تنگ است برای صدای غرش آسمان ، برای ابرهای

 سیاه سرگردان ، برای زمستان......

در آن روزها بارانی بود برای قدم زدن در زیر آن و خالی

 کردن دل های پر از غم!

مدتی است که دیگر نه بارانی است و نه ابری ، این روزها

 تنها یک قلب است که پر از درد دل است!

 

اگر می بینی عاشق تو هستم ، دیوانه تو هستم ، و تمام

 فکر و زندگی من تو شده ای به خدا بدان که این دست خودم نیست!

اگر میبینی چشمانم در بیشتر لحظه ها خیس است

 و دستانم سرد است و اگر میبینی همه لحظه های

 دور از تو بودن اینهمه سخت و  پر از غم و غصه

است بدان که این دست خودم نیست!

دست خودم نیست که همه لحظه ها تو را در جلو

چشمانم میبینم و به یاد تو میباشم.

 دست خودم نیست که همیشه به یاد تو  می باشم...

 

در این غروب پر از دلتنگی در حالی که خورشید آسمان

در پشت کوه ها به خواب می رود و آسمان آبی سرخ 

 و دلگرفته می شود دلم هوایت را کرده است عزیزم.

در این خلوت عاشقانه ، در حالی که چشمانم از دلتنگی

 خیس خیس است دلم هوایت را کرده است عزیزم.

در این سکوت تلخ ، در حالی که حتی صدای نفسهایم

را نمی شنوم دلم هوایت را کرده است عزیزم...

در این لحظه های سرد و نفسگیر ، در این لحظه هایی

 که تنهایی سر به سر قلب پر از درد من میگذارد و در حالی

 بغض غریبی در گلویم نشسته است ، دلم هوایت را کرده است عزیزم...

 

 

وقتی تو آمدی پاییز دلم بهار شد ، کویر دلم گلستان شد.

وقتی تو آمدی قلب شکسته ام پر از عشق شد ، زندگی ام

 پر از طراوت و تازگی شد

تو مانند بارانی بر روی من باریدی و تن خسته و غم زده

مرا پر از طراوت عشق کردی

تو مانند گلی در باغچه قلبم روییدی و قلب سوخته

مرا تبدیل به گلستان عاشقی کردی

تو مانند مهتابی بر آسمان دلم تابیدی و دل تاریک مرا پر از نور عشق خودت کردی

تو با گرمای وجودت زمستان سرد دلم را گرم گرم کردی

 

عزیزم این قلب کوچکم تنها برای تو می تپد !

این چشمهای بی گناهم برای تو اشک می ریزند

و این تن خسته ام به عشق تو زنده است....

به قلب کوچک و گویا شکسته ام عشق بورز که برای تو می تپد.....

خون عاشقی را با محبت هایت در رگهای خشکم

بریز و به من جانی تازه ببخش .....

مرا نوازش کن ٬ مرا آرام کن ٬ بیا و به

من بگو که مرا دوست میداری ٬

اگر بارها گفته ای باز تکرار کن عزیزم....

 

تنها تو لایق این قلب سرخ من ، لایق تمام احساسات

 عاشقانه من و لایق این دفتر عشق می باشی عزیزم....

دفتر عشق با تمام احساسات زیبایش تقدیم به تو باد.....

 چون به جز تو کسی لایق این دفتر عشق نخواهد بود!

 

نظرات 115 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 22:36 http://www.barfarazearezooha.blogfa.com

می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم

شب نویس پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 22:44 http://www.konkoreeshgh.blogfa.com

شب نویس پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 22:45 http://www.konkoreeshgh.blogfa.com

می خوام یک خواهشی بکنم
مثل همیشه آپت عالی بود

هیچ پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 22:53 http://centrajava.persianblog.com

بوی غم می‌آید

سارا پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 23:22 http://sote-shab.persianblog.com

سلام ... شاعرانه است اما عاشقانه نیست ... بی احساس می نویسی ... این یه انتقاده ... امیدوارم ناراحت نشی ... سعی کن یکم واقعی تر بنویسی ... سال خوبی داشته باشی تا بعد ...

لیلا پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 23:40 http://leilabarby9.persianblog.com

دوست من زندگی زیباست با غمهاش و شادیهاش

صدف دختر تنها پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 23:59 http://www.asheq111.blogfa.com

سلام ممنون که به من سر زدید و من رو خبر کردید خوشحال شدم الان من هم آپ هستم راستی متن خوبی نوشته اید

مریم اختیاری جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 00:17 http://maryam1370.persianblog.com

دوست عزیزم سلام امیدوارم حالت خوب باشه
ممنون از حضورت توی وبلاگم
با آخرین نوشته در سال 85 آپ هستم و چشم به راه حضور سبزن هستم
بیشتر از این منتظرم نذار
راستی سال نو مبارک
آرزومند آروزهای شما : مریم

*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.

(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرم¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)


......... , . - . - , _ , .......
......... ) ` - . .> ' `( .......
........ / . . . .` . . ........
........ |. . . . . |. . .| ........
......... . . . ./ . ./ .........
........... `=( /.=` .........
............. `-;`.-' ............
............... `)| ... , ........
................ || _.-'| ........
............. ,_|| \_,/ ......
....... , ..... || .' .........
....... | | ,. ||/ ...........
.... ,..` | /|.,|Y, .........
..... '-...'-._..||/ .........
......... >_.-`Y| .........
.............. ,_|| ...........
................ || ...........
................. || ..........
................. || ..........
................. |/ ..........

دریا جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 00:30 http://www.hagheghatgoo.persianblog.com

با سلام به مهدی گلم
ممنونم
دلت و آسمون ابری رو بزار تو سال ۱۳۸۵ بمونه
با خودت نکشونش به سال ۱۳۸۶
دلت رو بهاری کن
هوای تاره بهار رو بزار حس کنه
برات آرزوی تازگی میکنم
روزهات بهاری و شاد باد

سلام مهدی عزیز
سال نو تو هم پیشاپیش مبارک
ارزو میکنم سال جدید برات پر از عشق و شادی باشه
دنیا همینه عزیز میدونم سخته ولی چه میشه کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیدوارم باز هم بیام و ببینم که از عشق و وفا نوشتی
به امید اون روز
شاد باشی

بهارنارنج جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 02:17 http://baharnareng313.persianblog.com

سلام خیلی زیبا بود
ولی چرا دلت گرفته شاد باش.
شما رو به لینک دوستانم اضافه کردم.
به من هم سر بزن

شمین جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 02:55

سلام مهدی جان
مثل همیشه نوشته هات تک بود
احساساتت فوق العاده ست
بهت تبریک میگم

[ بدون نام ] جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 03:54

aali bood, omidvarm ba omadane sale jadid ghamhato door berizio negaheto be donya avaz koni
eshgh yani shekast , ta boode hamin boode
movafagh bashi

عسل جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 11:46 http://hasrteshgh.blogfa.com

سلام
مرسی که بهم سر زدی
مثل همیشه عالی بود
مووووووووووفق باشی
اما نبینم اول سالی غمگین باشیا
همیشه شاد باشی
بای

امید و بهارنارنج جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 12:07 http://www.2kaboutar.blogfa.com

سلام....

واقعا که غوغا میکنی...


امیدوارم آسمون دلت با نسیم بهاری صاف بشه....

شاد باشی...

تا بعد.

باران بهاری جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 12:11 http://ashianee.coo.ir

سلام دوست عزیز ..
از اینکه به کلبه بهاری من اومدین ممنون ..
و از این بابت که دیر اومدم معذرت ..
من هم به نوبه خودم فرا رسیدن سال نو رو بهتون تبریک میگم.
و سالی سراسر موفقیت براتون آرزو می کنم ..
بدروووووووووود .///

نازنین جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 12:26 http://jazromad.blogfa.com

سال نو مبارک
امیدوارم تو سال جدید یه متن عاشقانه ( امیدوار کننده)
ازتون ببینیم

دنیا جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 14:13 http://www.donya-f.blogfa.com

سخته خیلی سخته
فک ماندن تو در خزان
و
هجرت...
به بهار

بهار ابتدای فاصله است
و چه آرامشی دارد
که در ابتدای فاصله
خدای من را بخوانی
و سهم عاشقیتو ازش طلب کنی...

دوست عزیز
ممنون که خبر دادی
بهار خوبی داشته باشی!

مهدی جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 14:55 http://www.serenade.co.sr

خیلی خوب...خیلی زود تبدیل شد به خیلی بد
خیلی زود .
هیچ کس هیچ چیز به من نگفت و به همین دلیل سر در نیاوردم!
که خیلی خوب چقدر زود تبدیل می شود به خیلی بد!

آفتاب ... تبدیل شد به سایه ، به باران
شور و شوق ... تبدیل شد به لذت ، به درد
ترنم ترانه های دل انگیز جایش را داد به سر دادن سرود های غم انگیز
خیلی زود .
با " تا ابد " شروع شد
و ابد تبدیل شد به گاهی ، به هیچ وقت!
و "مرا دوست داشته باش " تبدیل شد به " جایی هم ( در قلبت ) برای من در نظر بگیر "
خیلی زود .

خیلی خوب ... زودتر از آنکه فکر می کردیم تبدیل شد به خیلی بد
خیلی زود .
اگر هیچ کس به تو نگفته باشد ، حالا دیگر باید بدانی
که خیلی خوب ، خیلی زود تبدیل می شود به خیلی بد !

خیلی زود .

یک دختر جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 15:05 http://dooset-nadaram.blogfa.com

سلام
خوبی؟
مرسی که گفتی منم بیام
راستش هنوز اپتو کامل نخوندم چون خیلی طولانی بود
امیدوارم سال جدید سال خوبی برات باشه
داره سال نو میشه سعی کن از این دلتنگی ها بیرون بیای
اگه باز اپ کردی منو بی خبر نذار
بازم بیا پیشم
موفق باشی
بای

سارای جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 15:34 http://www.saray2.blogfa.com

جای چشمانت چه خالیست شیشه ها چه سردشان بود
پشت قاب پنجره ها برف
و دلتنگ برای تو
برای ‌آه گرم تو
و آن سرپنجه
تا بر تن غبار گرفته شان
یادگار بنویسی
و زود پاک کنی
افسوس
پشت پنجره ها
جای چشمانت
چه خالی است



سلام مهدی جان مثل همیشه عالیه.
موفق باشی.

یاسمین جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 16:24 http://yasmeen_gol.persianblog.com

منم عید رو تبریک میگم.
حرف دل من رو زدی.اومدن بهار برای من شور و حالی نداره.منم خزانم.

زهرا جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 17:04 http://barbadrafteh2000.blogfa.com

سلام مرس یکه بهم سر زدی منم سال خوبی رو براتون ارزو میکنم

شیرین جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 17:34 http://www.shiringoli.blogfa.com

سلام دوست عزیز

مثل همیشه زیبا و خواندنی بود.

با اجازتون لینگتون کردم.خوشحال می شم شما هم لینگ کنید.

موفق باشید

دریا جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 18:54 http://www.hagheghatgoo.persianblog.com

با سلام به مهدی گلم
ممنونم....
....................................................
نرم نرمک میرسد اینک بهار
خوش به حال روزگار!
ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب !
ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار .
.....................................................
برات آرزوی بهاری پر از طراوت و شادمانی دارم

عاشق دل تنها جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 20:53 http://www.asheghe-del-tanha.blogfa.com/

سلام مهدی جان .
من ببخش اگه دیر بهت سر زدم عزیزم .
واقعا لذت می برم وقتی متنهایت رو میخونم .
از وقتی که با وب تو اشنا شدم همه پستهات رو چند بار میخونم .
چون خیلی قشنگ و غمگین و پر محتوا مینو یسی .
همه پستهات پر معنا هستند .
همون طور که قبلا هم گفته بودم اهنگ وبت هم قشنگه واقعا وقتی دلم میگیره میام و این اهنگ رو گوش میدم .
امیدوارم که سال خوبی داشته باشی .
البته من دوباره بهت سر میزنم .
و دوباره بهت تبریک میگم .
شکوه عشق در قلبت پایدار باد .

وقتی که کودک بودم به من گفتند همه را دوست بدار.
حالا که از میان همه به یک نفر دل بستم٬ می گویند فراموشش کن...
ممنونم همیشه سر می زنی
دلت شاد مهربون
سال نو پیشاپیش مبارک

مریم جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 21:25 http://zalzali.blogfa.com

سلام!
منم پیشاپیش عیدو تبریک میگم!
آپ زیبایی بود!
فعلا؛!!!

کیا جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 21:48 http://parastouha.persian blog

سلام مهدی جان .. خوبی عزیز
زیبا مثل همیشه عیدت مبارک

بهادر جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 22:22 http://www.shabegharibe.persianblog.com

سلام مهدی جان..خوبی؟خیلی وقت بود به دفتر عشق سر نزده بودم..سال جدیدو بهت تبریک می گم...موفق باشی و وبلاگت پایدار.

علی(ادمکها) شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 01:03 http://sarzaminedoor.com/home

قصه نیستم که بگویی...نغمه نیستم که بخوانی...صدا نیستم که بشنوی...یا چیزی چنان که ببینی...یا چیزی چنان که بدانی...من درد مشترکم...مرا فریاد کن.من پر از فریادهای سکوتم....سلام عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی

رویا شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 02:47 http://www.shakheyeyasesefid.blogfa.com

سلام آقا مهدی ببخشین که دیر سر زدم آهنگ وبلاگتون مثل وبلاگتون قشنگه خوشحال شدم سر زدین راستی همیشه بهاری باشین سال نو مبارک باز هم سر بزنین منتظر حضور سبزتون هستم

آناهیتا شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 09:01 http://asemone-noghreei.persianblog.com/

سلام داداشی خوبی؟
مثل همیشه زیبا و خوندنی.
عیدت مبارک داداشی امیدوارم سال خوبی در پیش رو داشته باشی و دلت بهاری باشه .
نبینم اول سالی دل تنگ و غمگین باشی.
خدا نگهدارت.

نوشین شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 10:04 http://tenosh.blogfa

سلام
خدا نکنه که دلت گرفته باشه مهدی جان
امیدوارم با آخرین روزهای سال غمت را جا بذاری و ۳۰/۳ چهارشنبه صبح فرشته رحمت باران مهرش را بر تو روانه سازد
و دلت شاد و پر امید و لبت پرخنده گردد.


بهار رو با همه زیبایی هاش بهت تبریک میگم

عسل شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 10:27 http://asalhoney.blogfa.com

سلام خیلی زیبا بود

والا چی بگم خیلی دوست دارم ادامه بدم فقط به خاطر شما دوستای گلم که اینهمه به من محبت دارید .
اما قلم من دیگه توانایی نوشتن رو در وجودش حس نمیکنه !!!
[ناراحت]
موفق و موید باشید .[گل]

منم فرا رسیدن نوروز ؛ عید ملی ایرانیان و یادگار فراموش

نشدنی و بیاد ماندنی اجداد سر فراز و پر افتخارمان که با شکوفه های

دل انگیز بهاری شروع می شود را به تو تبریک میگم و توفیقات روز افزون

را برایت ارزومندم...
راستی سلام ...

پناهنده عشق شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 11:11 http://www.dar-panahe-eshg.blogfa.com

سلامممممممممممم عزیز دلم
الهی که قربونت برم
ممنونم که سر زدی گلم
شرمنده که دیر اومدم
یه کاری پیش اومد واسه همین هم نتونستم بیام نت
آپت مثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثل همیشه فوق العاده زیبا و محشر بود باز هم به من سر بزن
میدونی که خیلی خوشحال میشم
دوستت دارم
بای

نازنین شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 11:16 http://www.nazanineashegh.blogfa.com

سلام گلم..خوبی؟...عالی بود...من هم آپم بیا...منتظرتم..همیشه به یادت--->>>نازنین عاشق

شرقی شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 11:54 http://www.minaseresht.blogfa.com

سلام

وب شما خیلی قشنگ بود ...

دوست داشتی به من سر بزن آپ هستم ..

س شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 12:45 http://www.ich-liebe-dich.blogfa.com

سلام واقعا نوشته هات حرف نداشت
خودت می نویسی؟
خیلی عالی بود
اپ کردی خبرم کن حتما
موفق باشی

سمیه شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 13:05 http://nargesenaz.blogfa.com/

سلام دوست خوب....

سال نوتون رو تبریک میگم

سالی خیلی خوب داشته باشین

سارا شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 15:17 http://www.afsos.blogsky.com

سلام عیدتون مبارک
ممنون برادرخوبم
چیزی نگو قسم نخور تموم حرفات یه دروغه

کسی نگفت خودم دیدم خونه ی قلب تو شلوغه

چیری نگو لیاقتت عشق مقدسم نبود

حس می کنم نبودی و بودنتم یه قصه بود

تو که مردی و این حرف آخره

بذار عشق تو از خاطرم بره

فکر می کردم قلبت مال منه

اما انگار صد شاخه می پره

اسمتو پاک کردم از تو دفترام

بی خودی قسم نخور دیگه سخته برام

تو را باور داشتم و می خواستمت

چرا آتیش کشیدی به همه باورام

کسی نگفت بهم من خودم دیدم

اما راستشو بخوای چیزی نفهمیدم

چرا وقتی تو رو از عشق خالی دیدم

به جای گریه به حالت می خندیدم

شایدم واسه اینه که بی ارزشی

واسه همه عروسک نمایشی

تو که می گذری از این همه



دوست پاییزی شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 18:08 http://mehr-64.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک..
ممنون که سر زدید..
پست قشنگ و طولانی رو داشتین..
موفق و شاد باشید

بهروز(طلوع عشق) شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 19:26 http://behroozm2000.blogfa.com

گفتم یارب: خسته دنیا شدم
گفت: صبور باش
گفتم یارب: من این قفسو نمی خوام
گفت: مگر نمی خوای عاشق باشی
گفتم یارب: قفس کجا، عشق کجا
گفت: درس عشق است این دنیا
گفت: وقتی عاشق واقعی شدی بیا
گفتم یارب: با دل بیقرار چکنم
گفت: اول قدم عشق صبوری، صبوری
گفتم یارب: عشق زمینی نمی خوام، تورو می خوام
گفت: اول قدم عشق، عشق زمینیست
گفتم یارب: دنیا خیلی آلوده شده، آدمها سنگی شدن
گفت: تو برو من هنوز امیدوارم
[گل][گل]
سلام دوست من خوبی؟؟؟ پیشاپیش سال نو مبارک .... امیدوارم سال خوبی داشته باشید... ببخشید از اینکه دیربه دیر به وبلاگتون سر میزنم واقعا شرمنده ام...... اپم.....

نگین شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 19:48 http://sayetarik.blogsky.com/

سال نو مبارک.چقدر پستتون طولانی بود!ولی زیبا.موفق باشید

منتظران ظهور شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 20:47 http://www.moolaali.blogfa.com

بسم رب المهدی سلام علیکم خسته نباشید
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه
رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام (ص)، عصاره خلقت و رحمت و در عین حال اول مظلوم عالم و فرزند گرامی ایشان حضرت امام حسن مجتبی (ع)و شهادت امام رضا (ع) بر همه پیروان صدیق آن بزرگواران تسلیت باد.
التماس دعا
یا حق
[گل]

عسل شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 21:08 http://hasrteshgh.blogfa.com

سلام
برای آخرین بار آپ کردم
بیای خوشحال میشم[گل][چشمک]

شکافنده شب شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 23:21

آقا مهدی مارو کردی مشتری خودت . موفق باشی زیاد هم جوش نزن چون از اصل دور میشی

شکافنده شب یکشنبه 27 اسفند 1385 ساعت 00:11


من ودنیا

نمیدانم چگونه بگویم .. وباچه زبانی قلم را برکاغذ سفید بی احساس بکشم .. چون میدانم سیاه کردن کاغذ سفید آسان است... اما نمیخواهم کلام از سیاهی روی من رنگ بگیرند ...بدین سان .... کلماتی که در پس قلم ..ازدل ریشه میگیرند... بعد از نگارش .. با قطرات اشکم خود را غسل میدهند... تا سیاهی نتواند رنگ دوستی وعشق را بیالاید ...
دنیای خوب من....
آیا صدای اعتراضم را می شنوی .... بی شباهت
به ناله خاموش پروانه عاشق دارد ..عاشقی که شعله جانسوز شمع را در آغوش میکشد تا فردا را تجربه کند .... پروانه عاشق میداند.... درد سوختن روح ، بسیار رنج آور تر از درد سوختن جسم است ...ازاین رو پروانه عاشق ... شراب مرگ را بر شهد شیرین زندگی ترجیح میدهد ...تا در دنیای دیگر، در مقابل خدا ایستاده بگوید ..... محبوبم را گرفتی ..... آرزوهایم را برباد دادی ... ومرا که در راه تو گام برمیداشتم اسیر دنیا نمودی... وآنگاه چشم در چشم خالق انداخته در یک جمله بگوید ....
کرمت را شکر ...

امروز این پروانه عاشق است که با نگاه دل به خالق میگوید... بارلهی
تورا به کثیف ترین حیوانی که با عشق آفریدی قسم ات میدهم... یا جرعه ای شراب مرگ را نصیبم کن..... ویا چهره ام را بیش از این سیاه مگردان ... نکند پس از مرگ نتوانم نگاه برجمال زیبایت انداخته ...و بگویم ....
کرمت راشکر....


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد