عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

هنوز هم برایم عزیزی

 

 

با وجود این همه بی وفایی

 

هنوز هم برایم عزیزی

 

با اینکه این دل بی طاقت و عاشق را شکستی اما هنوز هم برای من عزیزی

 

تو بگو فراموشت کنم ، من نیز به دلم میگویم تو را فراموش کند 

 

 اما دل من هیچگاه فراموشت نخواهد کرد عزیزم....

 

با اینکه این چشمهای بی گناهم را خیس کردی اما هنوز هم

 

 در قلب من هستی ای نازنینم...

 

تو هرچه امید و آرزو در دلم داشتم را سوزاندی اما هنوز هم امیدوارم

 

 چون تو را دارم ای زندگی من.....

 

هنوز هم برای من بهترینی و هنوز به داشتن چنین عشقی مانند تو افتخار میکنم....

 

تو قلب مرا به من بازگرداندی ، اما قلب تو همچنان برای من است ...

 

تو به من گفتی فراموشت کنم ، گفتی که دیگر از من خسته و سرد شده ای

 

اما هنوز باور ندارم و همه حرفهایت را به حساب خستگی زندگی میگذارم....

 

تو هنوز با اینکه مرا اینهمه با حرفهایت شکنجه میدهی برایم عزیزی.....

 

دوستت دارم بیشتر از همیشه و همه کس!

 

تو بگو لعنت به من و عشق من ، اما من میگویم فدای آن قلب مهربانت

 

و آفرین به  این صداقت و پاکی ات....

 

برای من عزیزی ای آنکه با همه بی وفایی ها و بی محبتی هایت 

 

 هنوز هم در قلب من جای داری ....

 

آری با وجود تمام بی وفاهیهایت بیشتر از همیشه :::::

 

دوستت دارم عزیزم