عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

مرا دوست داشته باش

مثل گذشته مرا دوست داشته باش

مثل همان لحظه اول عاشقی مان ٬ مثل همان نیمه شب عشق

مرا دوست داشته باش عزیزم...

مثل همان لحظه  دیدارمان که مرا در آغوش خودت میفشردی و بر گونه ام

 بوسه ای میزدی دوست داشته باش..

عزیزم مرا مثل آن لحظه ای که برای شنیدن صدایم و دیدن آن چشمهای سیاهم بی قراری

 میکردی دوست داشته باش

مرا دوست داشته باش مثل آن لحظه ای که چشمهای زیبایت را برایم خیس میکردی٬مثل آن

 لحظه ای که در زیر باران قدم میزدی و به یاد من ترانه عاشقی را زیر لب

زمزمه میکردی .....

مرا مثل گذشته دوست داشته باش عزیزم...

مثل آن لحظه ای که دستهایم را میگرفتی و با هم در کوچه های شهر عشق

قدم میزدیم دوست داشته باش

مثل همان لحظه هایی دوست داشته باش که به داشتن چنین

 عشقی مثل من افتخار میکردی.....

مرا مثل آن لحظه ای دوست داشته باش که گلهای باغ زندگی

 را دسته دسته میچیدی و به من هدیه میکردی...

عزیزم مرا مثل لحظه ای که از دوری من اشک میریختی و زندگی برایت

 بدون من هیچ معنایی نداشت دوست داشته باش

رسم عاشقی  دوست داشتن و محبت و وفاست

 پس عزیزم بیا و رسم عاشقی را خوب به جا بیاور ...

مرا مثل گذشته دوست داشته باش تا زندگی من نیز

 مثل گذشته شیرین و پر از آرامش باشد....

مثل آن لحظه ای که هنگام غروب دلتنگ من می شدی دوست داشته باش ٬

مثل لحظه ای که من در آن لحظه برای تو اشک میریختم

 و با صدایم به تو آرامش میدادم با همان آرامش عاشقانه ات مرا دوست داشته باش....

مرا دوست داشته باش عزیزم چون تو در این دنیای بزرگ تنها کسی هستی

 که مرا دوست میداری .....

عزیزم بیا و تو هم تنها کسی باش که من تو را دوست میدارم...

 

دوستت دارم ای بهترینم