عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

این شعار نیست!

 

    این شعار نیست! 

این شعار نیست ، ولی ای عشق من باور کن که بدون تو حتی یک لحظه نیز نمیتوانم
 
نفس بکشم و زندگی کنم....
 
ای عشق من زندگی بدون تو برایم هیچ مفهومی ندارد ، زندگی برایم بی تو
 
دیگر به معنای زنده بودن نیست به معنای مرگ است...
 
این حرفهایم احساسی نیست ، این کلام قلبی من است آری عزیزم بدون تو هرگز!
 
بدون تو ، زندگی نیز بدون من است ، و دیگر هیچ نامی از من در این دنیا نیست!

عزیزم اینها شعار نیست ، اینها شعر و کلمات عاشقانه نیست! اینها همه یک حقیقت است...
 
حقیقتی که سالها به آن اندیشیده ام تا به آن پی برده ام...
 
با اینکه حقیقت تلخی است ، اما چاره ای جز باور آن نیست!

باور کردنش سخت است ، اما امتحان آن مجانی است....
 
عزیزم بدون تو هرگز! هرگز راهی برای زنده ماندن نیست!
 
تو نفس منی ، تو هوای بودن منی ، تو امید منی ....
 
گر نفسی و هوایی در این دنیا برایم نباشد دیگر امیدی برای زندگی نیست!

عزیزم این شعار نیست ، این تنها راهی است که برای زنده بودنم در این دنیا مانده است.....
 
راهی که تو باشی ، عشق و محبت تو باشد که با هوای انها زنده بمانم....
 
راهی که تنها تو همسفر آن باشی ، و تا پایان جاده دستانت را از دستان من رها نکنی!

با بودن تو زنده خواهم بود ، و با تو نیز از این دنیا خواهم رفت....
 
عزیزم این شعار عاشقی نیست ، این قصه و افسانه نیست ، این کلام
 
 حقیقت تلخ قلب عاشقم هست : بدون تو دیگر مجالی برای زندگی نیست!