عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

روزهای سخت تا لحظه دیدار


روزهای سخت تا لحظه دیدار 

میگذرد لحظه ها ، لحظه های بی تو بودن ، ثانیه هایی که خیلی کند میگذرد !
 
دلم میخواهد لحظه ها و ثانیه ها تند تر از همیشه سپری شوند و
 
 لحظه ای که روزها آرزوی آن را داشتم فرا رسد...
 
لحظه دیدار ، یک لحظه رویایی و فراموش نشدنی...
 
نفسی تازه ، دلی عاشقتر از همیشه و آرزویی که به حقیقت پیوسته است...
 
میشمارم تک تک ثانیه ها را ، مینشینم به انتظار طلوعی دیگر
 
 و حسرت روزهای لبخند و شادی را میکشم !
 
به امید دیدن تو ، به امید رسیدن به تو و به امید بودن تو در کنارم زنده ام ...
 
 با رفتنت مطمئن باش که من نیز خواهم رفت !
 
تو به سوی خوشبختی ، من به سوی دنیایی دیگر !
 
میگذرد لحظه های عاشقی ، لحظه هایی که با دوری همراه هست و با فاصله هم صداست !
 
سردتر از همیشه ، روزهایی بی عاطفه تر از گذشته!

کاش خزان بی عاطفه دلم به پایان رسد..
 
و بار دیگر خورشید طلوعی دوباره در آسمان ابری و دلگرفته دلم داشته باشد....
 
به انتظار خورشید و به انتظار لحظه دیدارت خواهم نشست ای بهترینم!
                                                                                         
نظرات 2 + ارسال نظر
ساحل چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 13:22

سلام مهدی جان
در عجبم چرا واسه این هیشکی نظر نداده
بالاخره من نظر دادم
خیلی قشنگ بود
مخصوصااون جملش که نوشتی با رفتن تو من هم خواهم رفت تو به سوی خوشبختی من به سوی دنیایی دیگر

natali پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 20:57 http://www.natalii.bogfa.com

salam khayli ghashang bod hameye matlabat be manam sar bezani khoshhal misham movafagh bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد