عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

اسیری در قفس سرخ

سال نو میلادی را به همه مسیحیان عزیز در سراسر دنیا تبریک عرض میکنم

اسیری در قفس سرخ

 

عمری اسیرم در این قفس سرخ ، سالیان سال در گوشه ای از این قفس سرخ نشسته ام...

عمری در پشت میله های خونین این قفس نشسته ام و به نوای دلنشین عاشقی گوش میدهم...

قفسی که بوی محبت و مهر را میدهد...

دلم میخواهد  تا ابد و برای همیشه در اینجا حبس باشم...

اینجا با محبت و مهر زنده ام ، با هوای عشق و دوست داشتن نفس میکشم

و به امید و آرزوهایی که در آنجا نهفته است دل بسته ام...

 از پشت میله های بهم چسبیده این قفس سرخ یک دنیا خوشبختی دیده می شود

و دیواره های آن  به رنگ عشق و دوست داشتن است!

عمری در اینجا اسیرم و میخواهم یک عمر دیگر نیز اسیر باشم...

یک دنیا عشق و زیبایی ، احساس ، محبت ، در اینجا دیده و حس می شود ... !

 غم و غصه ای نیست در اینجا ، اینجا یک دنیا آرزو و امید است...

یک جای امن ، جایی که باید واقعا عاشق بود تا به آنجا رسید و انجا را تصرف کرد!

سالیان سال منتظر این چنین لحظه ای بودم ، و اینک نیز که اسیر این قفس سرخ

شده ام دیگر حاضر نیستم لحظه ای تنها لحظه ای از آنجا بیرون بیاییم زیرا آنجا

 دنیای من، زندگی من ، نفس من ، وجود من و هستی من است !

من با خونی که در انجا جاری است زنده ام و با هوای عشق آنجا نفس میکشم

و افتخار میکنم که تا ابد در آنجا اسیرم...

آری اسیری در یک قلب عاشق

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 3 تیر 1386 ساعت 18:36 http://www.panjareyebaz.blogfa.com

سلام خوبین
حرفای خیلی قشنگ قشنگ قشنگ می نویسی انگاری حرفای دله خودمه
خیلی به وبلاگتون سر می زنم ولی هیچ وقت نظر نمی دادم و لی ان دفعه گفتم بیام نظر بدم آخه فکر م کنم لیاقته اینو نداشته باشم که بهتون نظر بدم ولی وبلاگتون عالیههههه تنها وبلاگی هست که خیلی دوستش دارم
عالیههه
امیدوارم همیشه موفق باشین
قربان شما سپیده(م)
خوشحال می شم به من هم سر بزنی دوست دارم با نظراتت کمک کنی من هم مثل خودت وبلاگ نویس قابلی بشم
خیلی دوستت دارم

ری را سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 22:59 http://www.rirayeheshgh.blogsky.com


سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی داریدوبلاگتون واقعا گنجینه ای از عشق است از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.با تبادل لینک موافقی؟
د
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد