عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

جملات زیبای عاشقانه

زیباترین جملات عاشقانه  
 
 

اس ام اس های عاشقانه - عکسهای عاشقانه ( کلیک کنید )       

*********

دوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج!!
 
 
دستانم تشنه ی دستان توست شانه هایت تکیه گاه خستگی هایم با تو می مانم
 بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم زیرا می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت
 
 
می دانم روزی با تن خسته و خیس ، سوار بر قطرات درشت باران بر ناوادنهای
 چشمم فرود می آیی در میان انبوه مژگانم میزبان خواهم بود و در آن لحظه چشمانم
 را برای همیشه می بندم تا دیگر دوریت را حس نکنم
 
 
چه زیباست بخاطر تو زیستن وبرای تو ماندن وبه پای تو سوختن وچه تلخ
 وغم انگیز است دور از تو بودن برای تو گریستن وبه عشق ودنیای تو نرسیدن
 ای کاش میدانستی بدون تو وبه دور از دستهای مهربانت زندگی چه ناشکیباست
 
 
شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی
پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم
 
  
عشق ور زیدن ضمانت تنها نشدن نیست
  
 
 من از طرز نگاه تو امید مبهمی دارم، نگاهت را مگیر از من...که با آن عالمی دارم!
 
 
 
کاش زندگی شعر بود تا برایش یک دنیا شعر می سرودم تا با آهنگش در خلوت
 بی کسی هایش هیچوقت تنها نماند کاش زندگی قصه بود تا برایش یک دریا
قصه می گفتم تا همسفر با ماهیهای آزاد همیشه اقیانوس خوشبختی را پیدا کند
 
 
یادگارهای سبز سالهای بهار افشان تیک تیک لحظه های دور از تو و عبور
 غریبانه ترین چکاوک های عاشق... مسافر! انتقام غریبی است رفتنت!!
 
 
برای دیدن من دلت را دیده کن دیدی که تنهایم؟!
 
 
از عشق پرسیدم نام دیگر تو چیست؟ زبان سرخش را در آورد
 و گفت: "سر سبزی که بر باد می رود"!!!
 
 
دیر گاهیست که تنها شده ام قصه غربت صحرا شده ام وسعت درد فقط سهم
 من است بازهم قسمت غم ها شده ام دگر آیینه ز من بی خبر است که اسیر
 شب یلدا شده ام من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام
 کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنها شده ام....
 

محبت ره به دل دادن صفای سینه میخواهد به یاد یکدگر بودن دلی بی کینه
میخواهد اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست وفا ان است که نامت را همیشه بر زبان دارم
وفا آن است که نامت را نهانی زیر لب دارم
 
 
 
نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی
 
 
 
دلم تنگ است دلم تنگ است دلم اندازه حجم قفس تنگ است سکوت از کوچه لبریز است
 صدایم خیس و بارانی است نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانی است
 

عشق کنار هم ایستادن زیر باران نیست...!!! عشق این است که یکی برای دیگری
چتر شود و دیگری هرگز نفهمد چرا خیس نشد
 
 
 سر گشته ام از این همه راهی که ندارم گاهی که تو را دارم و گاهی که ندارم
 من مانده ام و لایق تیغی که نبودم من مانده ام و فرصت آهی که ندارم
 
 
کنار آشیان تو آشیانه می کنم فضایه آشیانه را پر از ترانه می کنم کسی سوال می کند بخاطر چه زنده ای؟ و من برای زندگی تو را بهانه می کنم
 
 
ویلیام شکسپیر میگه : زمانی که فکر می کنی تو 7 تا آسمون 1 ستاره هم نداری
یکی یه گوشه دنیا هست که واسه دیدنت لحظه شماری می کنه...
 
 
نمی نویسم ..... چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی! حرف نمی زنم ....چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی! نگاهت نمی کنم ......
 چون تو اصلاً نگاهم را نمی بینی! صدایت نمی زنم ..... زیرا اشک های من برای
تو بی فایده است! فقط می خندم ...... چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام
 
 

من پذیرفتم که عشق افسانه است این دل درد آشنا دیوانه است می روم شاید
 فراموشت کنم با فراموشی هم آغوشت کنم می روم از رفتن من شاد باش
 از عذاب دیدنم آزادباش گر چه تو تنها تر از ما می روی آرزو دارم ولی عاشق
شوی آرزو دارم بفهمی درد را تلخی بر خوردهای سرد را
 
 
اگه از بوی گلی خوشت نیومد تو رو خدا شاخه هاشو نشکون
 
 
 
میروی و من فقط نگاهت میکنم تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی تو، یک عمر
 فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو، همین یک لحظه باقی است
 و شاید همین یک لحظه اجازه زیستن در چشمان تو را داشته باشم
 
 
این عشقی که به من بخشیدی برای همیشه زنده خواهد ماند تو همیشه آنجا
هستی ،هنگامیکه فرو افتم ضعف مرا می ستانی و به من نیرو وقدرت می بخشی
 و برای همیشه دوستت خواهم داشت و در کنارت می مانم همچو فانوسی در تاریکترین شبها بالهایی خواهم بود، که در طول پرواز یاری ات خواهم کرد و در طوفان
 سر کش ،سر پناهی برای تو خواهم بود
  
 
قدر دست هایم را بیشتر دانستم و قدر چشم هایم را و تازه فهمیدم چه شکوهی دارد... ایستادن بر روی دو پا آن لحظه که...به زمین خوردم!!!
 
 
به او بگویید دوستش دارم، به او که قلبش به وسعت دریاییست که قایق کوچک
 دل من درآن غرق شده، به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر
 و ترانه برد، و چشمهایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد
 
 
کسی هست درین شهر هواخواه نگاهت نشسته است نگاهی
غریبانه به راهت مبادا که نیایی...
 
 
آنقدر رفته ای که تمام درهای باز مانده به یاد تو روی پاشنه های انتظار پوسیده اند...
 
 
 
خندیدم ، خندید ... اشکهام را افتاد ، اونم شرشر گریه کرد !! دلم براش سوخت
 نازش کردم اما دستم سوخت !؟ آخه دلش گــر گرفته بود
 
 
 به او بگویید دوستش دارم، به او که صدای پایش را میشنوم، به او که لحن کلامش
 را میشناسم ، به او که عمق نگاهش را میفهمم، به او که .....
 
 
بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شیشه ی
 عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است
 
 
 معبودم سکوتم را از صدای تنهاییم بدان .. نمیخوانم و نمیگویم چون درونم
 هیچ بوده و تو آمدی برایم قصه هایی از عشق سراییدی و به من قصه باران
 آموختی میدانی قصه باران قصه شستن غمهاست و درون انسانها پر از غم
و تنهایی است ونگاهم به باران تو افتاد و ناگهان تمام تنهاییم را فراموش کردم
و به تو و داشتن تو میبالم تنهاتر از یک برگ با باد شادیها محجورم
 درآبهای سرور آور تابستان آرام میرانم
 
 
به او بگویید دوستش دارم، به او که گل همیشه بهارمن است، به او که
قشنگترین بهانه برای بودن من است وبه او که عشق جاودانه من است
 
 
 

یادمان باشد ...

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم ... وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

پر پروانه شکستن هنر انسان نیست ... گر شکستیم ز غفلت ، من و مایی نکنیم

یادمان باشد سر سجاده عشق ... جز برای دل محبوب دعایی نکنیم

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند ... طلب عشق ز هر بی سرو پایی نکنیم

 
 
 

مهم نیست که او مال تو باشد ، مهم این است که فقط باشد ، زنگی کند ، لذت ببرد و نفس بکشد .

 

                                            

 

ماه و نابینا

نابینا گفت : دوستت دارم .

ماه گفت : تو که مرا نمیبینی ... چگونه مرا دوست داری ؟

نابینا گفت : اگر می دیدم عاشق زیباییت میشدم ... اما اکنون عاشق خودت هستم .

 

 

 

شاعر و فرشته

شاعر و فرشته ای با هم دوست شدند ...

فرشته پری به شاعر داد و شاعر ، شعری به فرشته ...

شاعر پر فرشته را لای دفتر شعرش گذاشت و شعرهایش بوی آسمان گرفت ...

فرشته شعر شاعر را زمزمه کرد و دهانش مزه عشق گرفت ...

خدا گفت : دیگر تمام شد ... دیگر زندگی برای هر دوتان دشوار می شود ...

زیرا شاعری که بوی آسمان را بشنود ، زمین برایش کوچک است ... و

فرشته ای که مزه عشق را بچشد ، آسمان برایش کوچک .

 

                                                                                     

 

 

دلم همچون آسمان، پر از ابرهای بارانی است، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض چشمانم بشکند....  

                                                              

 

به خورشید گفتم گرمی ات را به من بده تا به تو بدهم گفت دستانش گرمی مرا دارند به اسمان گفتم پاکیت را به من بده گفت چشمانش پاکی مرا دارند از دریا بزرگی و ارامشش را خواستم گفت قلب تو به اندازه اقیانوس است و ارامشت نیز.در مقابل دستان گرمت پاکی نگاهت و بزرگی و ارامش قلبت چیزی ندارم به تو تقدیم کنن جز قلبی که به عشق تو می تپد.

 

 

گرمی دست هایت چیست که دستهایم آنها را میطلبد ؟ در آینه چشمهایم بنگر چه میبینی؟ آیا میبینی که تو را میبیند؟ صدای طپش قلبم را میشنوی که فریاد میزند دوستت دارم؟ دوست ندارم که بگویم دوستت دارم. دوست دارم که بدانی دوستت دارم! 
                                       
                                    

                                                   
در شیرینی بوسه غرق بودیم که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم و فهمیدم که این بوسه ی جدایست

                                          

 

ای کاش کودک بودم ، تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه تو، همه چیز را فراموش می کردم.

 


 .•*..*•.•*..*•.•*..*•.•*..*•..•*..*•..•*..*•.•*..*•.•*..*•.•*..*•..•*..*•.


 .•*..*•.•*..*•.•*..*•.•*..*•..•*..*•..•*..*•.•*..*•.•*..*•.•*..*•..•*..*•.

 

 

 

عشق افسانه نیست آنکه عشق آفرید دیوانه نیست 

 عشق آن نیست که در کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی

به من گفتی که دل دریا کن ای دوست همه دریا از آن ما کن ای دوست دلم دریا شد ودادم به دستت مکش دریا به خون پروا کن ای دوست

 

 

موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم،موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم. موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم،موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم

 

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکد یگــرنگــــاه کنی

 

 

هرگزبرای عاشق شدن به دنبال باران و بابونه نباشی گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

 

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد

 

 

میدونی دریا چرا دریا شد؟ به خاطر موجاش اگه موج نداش هیچ و قت دریا نمی شد،من یه دریام و تو موجهای منی

 

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد ، به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است

 

تو اون فرشته ای که وقتی در فصل بهار قدم میزنی برگ درختان انتظار پاییز را میکشند تا به جای پاهایت بوسه بزنند

 

ای کاش از بدو تولد کور بودم تا که هیچگاه دریای عشق را در چشمان ملیح و فریبایت نمی دیدم

 

سرو اسوه مقاومت و پایداریست من یه سروم چون تو ریشه منی

 

اگه شب خوابت نبرد به آسمون نگاه کن.ستاره هارو بشمار کم اومد!برو قطرات بارون رو بشار.کم اومد! به عشق من فکر کن چون برای تو هرگز کم نمی یاد

 

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی

 

وقتی گفتی تا آخر دنیا باهاتم اون موقع بود که فهمیدم چرا دنیا 2 روزه

در واقع ما هرگز بزرگ نمی شویم. فقط یاد می گیریم که در اجتماع چگونه رفتار کنیم

پروانه برای آن که نسوزد، شمع را فوت کرد

 

تاریکی چشم دیدن خودش را ندارد

 

 

زمین می‌خواست ابراز احساسات کند، آتشفشان سرازیر شد

 

همه از مرگ میترسن من از رفیق نامرد

 

گفتمش آغاز درد عشق چیست؟ گفت آغازش سراسر بندگیست گفتمش پایان آن را هم بگو گفت پایانش همه شرمندگیست گفتمش درماندردم را بگو گفت درمانی ندارد، بی دواست گفتمش یک اندکی تسکین آن گفت تسکینش همه سوز و فناست

 

تو به من خندیدی

و نمیدانستی من به چه دلهره

از باغچه همسایه سیب را دزدیدم

باغبانی از پی من تند دوید

سیب را دست تو دید

غضب آلوده به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی هنوز سالهاست

گردش گام تو تکرار کنان میدهد آزارم

و من اندیشه کنان غرق این پندارم که

چرا خانه کوچک ما سیب نداشت

 

 

چقدر سخته تو چشمهای کسی که تمام عشقت رو دزدیده وبه جاش یه زخم همیشگی رو قلبت هدیه داده زل بزنی وبه جای انکه لبریز از کینه و نفرت بشی،حس کنی هنوزم دوسش داری. چقدر سخته توخیالت ساعت ها باهاش حرف بزنی اما وقتی دیدش هیچ چیزی به جز سلام نتونی بگی..... چقدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه، اما مجبور باشی بخندی تانفهمه هنوزم دوسش داری

 

 

همیشه آرام هستی و صبور روزها در این خانه دلتنگ چشم انتظار تو هستم و وقتی از همه نامهربانی هاخسته می شوم ، زانوانت را می جویم ... که سر بر آنها بگذارم و آغوش گرمت را که در آن آرام بگیرم...

 

 

در کلبه کوچک قلبم ،برایت، مرکبی از غرور و محبت مهیا می کنم تا تکسوار دریای بی انتهای عشقم گردی .اگر رفتی و مقصد گمشده را نیافتی تو را به خدا سوگند می دهم به کلبه کوچک قلبم بازگردی ! چشم به راه توام ...

 

 

یاد تو مثل خورشیدی در شبهای تنهایی ام می درخشد و همه ی ستارگان را مجاب می کند وقتی تو باشی ، شب قابل تحمل است . تو یک رویای ندیده ای . سر به دیوار مهرت می گذارم و پشت نرده های خیال یک آرزو آنقدر می نشینم و آنقدر می نویسم تا ...

 

می خواستم بروم تا انتهای عدم ، می خواستم نیست شوم ، گم شوم.قلب شیشه ای غرورم افتاد و شکست . حتی آهی نکشیدم چون زندگی را با حضور ت دوست دارم . تو را قسم می دهم به شبنم های شفاف ، به صداقت یاس ، تو را قسم می دهم به پاکی و محبت که بمانی

تو را قسم می دهم به آب و آیینه که بمانی ... همه رفتند ، تو بمان ...

 

ای آبی ترین صبح ، تو از تبار بهاری و من از قبله پاییز .زیر این حجم سنگین تنهایی ، در میان کوچه های گمنام زندگی به تو می اندیشم. سالهاست که اشک دیدگانم ارمغان کویر گونه هایم شده است . تو نمیدانی کوچه باغ خاطره پر از پاییز شده است ، پر از سکوت تنهایی ...

برای داشتن چیزی که تا بحال نداشته اید باید کسی باشید که تا بحال نبوده اید.

 

 

مگذار که عشق ، به عادت دوست داشتن تبدیل شود! مگذار که حتی آب دادن گل های باغچه به عادت آب دادن گل های باغچه تبدیل شود ! عشق ، عادت به دوست داشتن و سخت دوست داشتن دیگری نیست . پیوسته نو کردن خواستنی است که خود پیوسته خواهان نو شدن است و دگرگون شدن تازگی ، ذات عشق است و طراوت ، بافت عشق چگونه می شود تازگی و طراوت را از عشق گرفت و عشق همچنان عشق بماند ؟

 

 

در پناه حضور سبز تو ، طوفان غم ، مرا جا می گذارد . در کنارت ژرفای آرامش را احساس میکنم و بی تو سیل بی رحم تنهایی مجالم نمی دهد

 

 

اگر کلید قلبی را نداری قفلش نکن اگر خداحافظی در راه است سلام نکن اگر دستی را گرفتی رهایش نکن...

 

 

انقدر در گفتن یک حرف حاشیه رفتم وبه جای نوشتن تنها یک کلمه گوشه ی دفتر خاطراتت شعر های حاشیه ای نوشتم !!!! تا عاقبت در حاشیه چشم هایت افتادم حالا که حاشیه نشینی را تجربه می کنم بگذار فقط یک حرف حاشیه ای دیگر بزنم دوستت دارم .

 

اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش * اگه گوشات پرسید بگو نشنیدم * اگه دستات لرزید بگو مال سرماست * اگه پاهات سست شد بگو مال ضعفه * اما اگه دلت ریخت بهم به خودت دروغ نگو

 

 

همیشه برا کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه * واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه داری و اشک میریزی واست اشک میریزه * واسه کسی غمگین باش که در غمت شریکه * عاشق کسی باش که دوستت داره

ای بسته به تارو پودم من لایق عشق تو نبودم عشقی که نهفته در دلم بود در راه محبت تو کم بود

من باختــــــــــــــــــــم ... من پذیرفتم شکست خویش را پندهای عقل دوراندیش را من پذیرفتم که عشق افسانه است این دل درد آشنا دیوانه است میروم شاید فراموشت کنم در فراموشی هم آغوشت کنم می روم از رفتن من شاد باش از عذاب دیدنم آزاد باش آرزو دارم بفهمی درد را تلخی برخوردهای سرد را

 

 

اگه بهترین غمخوارم نیستی بزرگترین غمم باش اگه بهترین دوستم نیستی بهترین دشمنم باش هر چه هستی باش فقط بهترین باش چون همیشه بهترین ها هستند که در بهترین خاطرات میمانند!!

 

برای عشق مبارزه کن ولی هرگز گدایی نکن

 

تو را دوست دارم کمتر از خدایم و بیشتر از خودم چون به او نیاز و به تو احتیاج دارم

 

به نام عشق می خواستم به بلندی نامت شعری بگم تمام قافیه ها حقیر شدن واژه ای همتای نامت رنگ حضور ندارد به نام نامی عشق نامیدمت جز تو قافیه ای برای عشق نیست

 

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم گر چه در خود شکستیم صدایی نکنیم یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سروبایی نکنیم

 

تموم دنیا سر جاش فقط منو دوست داشته باش

 

خوشبختی مثل توپی است که وقتی می رود به دنبال آن می دویم و وقتی می ایستد به ان لگد می زنیم!

                                   

 

با سیم نازمژه هات یه عمره گیتارمی زنم نگاهتو کوک نکنی من خودمودارمی زنم چشمات اگه رو پنجرم طرحه ستاره نزنند دست خودم نیست دلمو به درودیوارمی زنم تواگه نباشی من مثل اون پسرکی که گمشده گوشه کوچه می شینم ازغم تو زار

می زنم

 

 .•*..*•.•*..*•.•*..*•.•*..*•..•*..*•..•*..*•.•*..*•.•*..*•.•*..*•..•*..*•.

 

 

                                      فرستنده : فهیمه از تهران  

 

                    سری دوم جملات زیبای عاشقانه ( کلیک کنید )

نظرات 46 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 08:02 http://www.bobbydeol-salmankhan.persianblog.com

salam agha mehdi vvaghean harhat be delam neshast harfeh ddele man ra zadi kash vaghean man ham bache bodam va mani hich chizi ra nemifamidam va alan mitonestam raht bekham raht fekr konam .shoma cheghadr ziba minevisi vaghean ahsand..................omidvaram ke hamishe kamyab bashid va lahazateh zibayi ra darkenareh kasi ke dostesh darid begozaranid I HPORE YOU WILL HAVE THAT DAY SOON BYEEEEEEEEE

سحرناز جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 20:14

چرا من اینارو ندیده بودم.قبول نیست.همه رو باهم مینویسی.وقت خوندنش کمه.آقا یه خبر بده دیگه .

حمید رضاآتشی جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 22:14

ضمن عرض سلام بخاطرتهیه و تنظیم متن مربوط به سالارشهیدان ازشماکمال تشکر رامینمایم

الهه شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 00:52 http://daftareshghe.com

ارام دوشنبه 23 بهمن 1385 ساعت 19:50

تو را من چشم در راهم

رویا یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 09:25

سلامُ خیلی قشنگه موفق باشید ...همراه همیشگی شما رویا.

شرف الدین سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 00:46

حرف نداره

عاطفه یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 ساعت 12:27

عالی بود عالی.خیلی عالی...
الهی همیشه سلامت باشی.بنویسی.بخونیم.برات دعا کنیم.

مسعود چهارشنبه 12 اردیبهشت 1386 ساعت 14:11

فدای خودت و این دفتر شعرت.واقعا عالی بود...

خدا نکنه داداش گلم. مرسی

َALI جمعه 15 تیر 1386 ساعت 23:02

MANOON
KHEYLI BAHALI

مصی جزیره عشق سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 01:12 http://www.masi64.blogfa.com

رفتی خاطره های تو نشسته تو خیالم بی تو من اسیر دست آرزوهای محالم یاد من نبودی اما من به یاد تو شکستم غیر تو که دوری از من دل به هیچ کسی نبستم یاد من باش تا بتونم همیشه برات بخونم بی تو وعطر تن تو یه چراغ نیمه جونم


مرسی از حضورت مهدی جون

مسعود (شکیبا) دوشنبه 25 تیر 1386 ساعت 02:18 http://masoudfreelove.blogfa.com

غوغای عشقت در دلم غوغا به پا کرد
موفق باشی
به مهمونی من بیا نظر بده

راستی با تبادل لینک موافقی؟

مسعود (شکیبا) دوشنبه 25 تیر 1386 ساعت 02:26 http://masoudfreelove.blogfa.com

کاش انها که این روزها دهانمان را می بویند که مبادا گفته باشیم دوستت دارم به معجزه عشق ای مان داشتند و میدانستند عشق و دوست داشتن چه نیروی عجیبی برای پیمودن راه سخت زندگی با ما میدهد
اه عشق سرخی چهره ات نا پی داست تو را چه شده است؟
ااه ه ه!

پرستو چهارشنبه 27 تیر 1386 ساعت 12:11

سلام مهدی جان
وبلاگت خیلی خوشکله
دفتر عشـــق که بسته شد
د یـدم منــم تــموم شــــــــدم
خو نـم حـلال ولـی بـــــــــــــــــــدون
به پای تو حــرو م شــــــــــــــــــــــــــــدم
ا و نیکه عاشـق شده بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جو ری تو کا رتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فا تحه بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حا لا باید فا تحه خو نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــمو م و ســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـا م تـو سنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زد
غــرو ر لعنتی میگفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد از تــــو گـــله نمیکنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
ا ز د ســـت قــــلبم شا کیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذ شتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ راه تـاریکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
دوسـت ندا رم چشمای مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتا ب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـا جرا بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
د سـت و دلت نلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر زه
بزن تیر خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاص رو
ازا ون که عاشقــــت بــــــــــــــــــــــــــــــود
بشنو این ا لتما ســــــــــــــــــــــــــــرو

سیاوش یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 18:05

to miravi va man faghat negahat mikonam taajob nakon ke chera gerye nemikonam bi to yek omr forsat baraye geristan daram ama baraye tamashaye to hamin yek lahze baghist
سلام
آقای لقمانی اگه دوستداشتی جمله بلا را هم در کنار جملات زیبایت بنویس
دوستدارم عضو وبلاگ شما بشم
مرصی

مدیر وب لاگ پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 12:58

دوستان لطفا جملات خود را به آدرس ایمیل زیر بفرستید. با تشکر

daftare_eshgh_mehdi@yahoo.com

دکتر مجتبی کرباسچی چهارشنبه 14 شهریور 1386 ساعت 14:44 http://mojtaba334.blogfa.com

سلام
" صاحبدلان " مجموعه ای از اشعار عاشقانه وعارفانه معروف
از شعرای قدیم وجدید است
منتظر حضور سبز ونظرتان هستیم
این وبلاگ هر هفته چهارشنبه یا پنج شنبه با یک شعر جدید بروز میشود
اگه دوست داشتین این وبلاگ را به دوستانتان معرفی کنید
دکتر مجتبی کرباسچی


فائزه یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 02:49

در تنهاترین تنهاییم تنها کسم تنهای تنهایم گذاشت ای خدا به حق تنهاییت در تنها ترین تنهاییش تنهای تنهایش نذار

lemon یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 05:40 http://www.lemoon.blogfa.com

dada eyval,ghashang bod,movafagh bashi

فهیمه دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 15:18 http://mahighashange.blogfa.com

داستان خنده دار
وسط یک شهر یه چاهی بوده،‌هی ملت می‌افتادن توش،‌زخم و زیلی می‌شدن. میان تو شهرداری یک جلسه برگذار می‌:نن که واسه این مشکل یک راه حلی پیدا کنن. یکی از مهندسا پا میشه میگه: یافتم! ما یک آمبولانس می‌گذاریم بغل این چاه،‌هرکی افتاد توش رو سریع ببره بیمارستان. ملت همه هورا می‌کشن..آفرین! ایول! دمت گرم!!‌ یک مهندس دیگه ا میشه میگه: الحق که همتون نفهمید!‌ آخه اینم شد راه حل؟! ملت میگن، خوب تو میگی چی‌کار کنیم؟ یارو میگه: بابا تا اون آمبولانس طرف رو برسونه بیمارستان، که بدبخت جون داده. ما باید یک بیمارستان کنار این چاه بسازیم، که همه بهش سریع دسترسی داشته باشن! ملت دیگه خیلی حال می‌کنن، کف می‌زنن سوت می‌کشن، که ایول بابا تا چه مخی داری!‌ یهو یه مهندس دیگه پا میشه میگه: الحق هرچی بهمون میگن خر، حقمونه! آخه این شد راه حل؟! این همه خرج کنیم یک بیمارستان بسازیم کنار چاه که چی بشه؟ مردم تعجب می‌:نن،‌میگن: خوب تو میگی چیکار کنیم؟ یارو میگه: بابا این که واضحه، ما این چاهو پر می‌کنیم، میریم نزدیک یک بیمارستان یک چاه می زنیم!!!

.............................................
درانتظار کسی باش که مایل باشد حتی در زمانی که در ساده ترین لباس هستی،تو را به دنیا نشان دهد
..............................
گفتم دوستت دارم نگاهی به من کرد و گفت:چند تا؟ دستام رو بالا آوردم و تمام انگشتهای دستمو نشونش دادم اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود
.....................................
اگه می تونستم .... همه خیابونا رو پر ماشین می کردم تا وقتی می خواهیم از خیابون رد بشیم دستمو بگیری .... همه زمین ها رو برف می کردم تا واسه اینکه سر نخوری بازومو بگیری ... هر شب بارون می باروندم تا بریم یه گوشه زیر یه سر پناه بشینیم حرف بزنیم ... عقب همه تاکسی ها رو پر مسافر می کردم تا مجبور بشیم دو تایی جلو بشینیم ... اگه می تونستم هوا رو اونقدر سرد می کردم تا برای گرم شدن خودتو تو بغلم جا بدی
.............................
در پناه حضور سبز تو ، طوفان غم ، مرا جا می گذارد . در کنارت ژرفای آرامش را احساس میکنم و بی تو سیل بی رحم تنهایی مجالم نمی دهد
...........................
من نمیگویم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد .ویکتور هوگو
........................................
دلم گرفته از ادمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن،از ادمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون ماله تو نیستن،از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی افتاب میشه همه چیز یادشون میره
...................................
یک شمع می تواند هزاران شمع را روشن کند بی آنکه چیزی از دست بدهد،مانند شادی که با تقسیم شدن هیچگاه تمام نمی شود...................
گفتم چیزی بگو... سکوت کرد و رفت و من ...

...هنوز گوش میکنم.



--------------------------------------------------------------------------------


من یاد گرفته ام:

که هرچند قلب تو سخت شکسته باشد، دنیا برای اندوه تو صبر نمیکن.



--------------------------------------------------------------------------------


من یاد گرفته ام:

مهم نیست که در زندگی چه داری، بلکه مهم اینست که چه کسی را داری.



--------------------------------------------------------------------------------


هنگامیکه دوستی به مشکلی بر خورده است، او را با پرسیدن اینکه ''چه کاری میتوامنم برایت بکنم'' آزار ندهید. یک فکر مناسبی بکنید و آنرا انجام دهید.



--------------------------------------------------------------------------------


پیدا کردن دوستان واقعی سخت، ترک کردنشان مشکل و فراموش کردنشان غیر ممکن است.



--------------------------------------------------------------------------------


چوب و سنگ استخوانهای ما را میشکنند اما کلمات قلب ما را



--------------------------------------------------------------------------------


مردم اغلب تنهایند زیرا به جای پل دیوار میسازند.
.....................
اول به نام عشق. . . دوم به نام تو. . . سوم به یاد مرگ . . . بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ زمان! به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست.... بوسیدن قول ماندن نیست..... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست

جاده ی خوشبختی در دست تعمیره ! دور بزن برگرد این اسمش تقدیره

می دونی بازی روزگار چیه؟؟ این که تو چشم بذاری من قایم شم . بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی

میگن لبخند ربطی به مرگ نداره ولی تو بخند تا من برات بمیرم

ای کاش آشنائیها نبود یا به دنبالش جدائی ها نبود یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی جدا

میدونی فرق لبخند تو با لبخند من چیه ؟ تو وقتی شادی میخندی،من وقتی تو شادی میخندم

بابام گفت : عشق کشکه ! منم جواب دادم : زندگی هم آشه ؛ بدون کشک بی مزه میشه

آرزویم این است نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد......نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز........و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی........عاشق آنکه تو را می خواهد.......و به لبخند تو از خویش رها می گردد......... و ترا دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد

تا حالا به رابطه ی دو تا چشم دقت کردی ؟؟ با هم باز میشن - با هم بسته میشن - با هم میخندن - با هم گریه میکنن - با هم میچرخن . جالب اینجاس که هیچکدوم هم اون یکی رو نمیبینه . دوستی یعنی این !!!! حالا دقت کردی این دو تا چشم فقط زمانی که یه دختر جلوشون ظاهر میشه یکیشون بسته میشه و اون یکی باز میمونه (چشمک) . نتیجه گیری اخلاقی : دختر حتی بهترین و محکم ترین روابط دوستی رو هم به هم میزنه

چهار چیز است که نمی‌توان آن‌ها را بازگرداند... سنگ ... پس از رها کردن! حرف ... پس از گفتن! موقعیت... پس از پایان یافتن! و زمان ... پس از گذشتن!

خواستم عشق رو تو دستام بگیرم ، ولی جا نشد . پس گذاشتمش تو جیبم ، ولی جا نشد . در کیفمو باز کردم ، ولی جا نشد . تصمیم گرفتم ببرمش توی اتاق ، ولی جا نشد . بنابراین یه خونه براش گرفتم ، ولی جا نشد . با خودم گفتم : یه باغ ! آره ! ولی جا نشد . پس گذاشتمش توی قلبم ، حالا دیگه جاش خوبه خوبه ... تازه می فهمم این که می گن دل آدم می تونه از دنیا هم بزرگتر باشه یعنی چی .!؟!؟

بعضی عشق ها آتشین اما کم عمق و سطحی هستند گردبادی بر پای می کنند و زود هم سرد می شوند اما بعضی عشق ها عمیق است و ملایم چون یک نخ باریک شروع می شود و در طول زمان استمرار می یابد.

ثمره عمر آدمی یک نفس است و آن نفس از برای یک همنفس است گر نفسی با نفسی هم نفس است آن یک نفس از برای عمری بس است

شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی... سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت طولی نکشد نیز تو خاموش شوی

سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی و تنها از دنیا خواهی رفت.بگذار عظمت عشق را درک نکنی.زیرا انقدر عظیم است که تورا نابود خواهد کرد

اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی! اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست! اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد

عشقی که تو را نثار ره کردم در سینه ی دیگری نخواهی یافت ... زان بوسه که بر لبانت افشاندم سوزنده تر آذری نخواهی یافت

هرگز هیچ حسرتی در دنیا این چنین یک جا جمع نمی شود که در این سه واژه کوتاه : او ـ دوستم ـ ندارد
................................
هر کی با زمزمه عشـق دو سه روزی عـاشقـم شـد عشـق اون باعـث زجـر همـه دقایقـم شـد اون که عاشق بود و عمری از جدا شدن می ترسید همه هراس و ترسش به دروغش نمی ارزید
......................................
عشق====>سرکاریه ... محبت====>تظاهره ... مهربونی====>مسخرست ... وفا====>مرده ... عهدوپیمون====>دلخوشیه ... عاطفه====>تموم شده ... مهر====> مدرسه باز میشه
.............................
عشق یعنی شب نخفتن تا سحر عشق یعنی سجده ها با چشم تر عشق یعنی در جهان رسوا شدن عشق یعنی سست و بی پروا شدن عشق یعنی دیدن بر در دوختن عشق یعنی در فراقش سوختن عشق یعنی سوختن یا ساختن عشق یعنی زندگی را باختن عشق یعنی قطعه ی شعری نا تمام عشق یعنی بهترین حسن ختام
...........................
دلم گرفته دلم گرفته به ایوان می روم و انگشتانم را بر پوست کشیده شب می کشم چراغهای رابطه تاریکند کسی مرا به آفتاب معرفی نخواهد کرد کسی مرا به میهمانی گنجشکها نخواهد برد پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است...
......................................
دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند دلم برای کسی تنگ است که تنم اغوشش را می طلبد دلم برای کسی تنگ است که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند دلم برای کسی تنگ است.
..........................
یک جام پر از شراب دستت باشد تا حال من خراب دستت باشد این چند هزارمین شب بی خوابیست ای عشق فقط حساب دستت باشد
...............................
خدا به انسان 2 گوش و 2 چشم و 2 دست و 2 پا داد.اما میدونی چرا 1 قلب داد؟ چون میخواست تو دنبال دومیش باشی

گر با غم عشق سازگار اید دل بر مرکب و ارزو سوار اید دل ور دل نبود کجا وطن سازد عشق ور عشق نباشد به چه کار اید دل
.........................
چند تا دوسم داری ؟ همیشه وقتی یکی ازم می پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ میگفتم... ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم : یکی !!! میدونی چرا ؟چون قوی ترین و بزرگترین عددیه که میشناسم ... دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟ ماه یکیه ... خورشید یکیه ... زمین یکیه ... خدا یکیه ... مادر یکیه ... پدر یکیه ... تو هم یکی هستی ... وسعت عشق من به تو هم یکیه ... پس اینو بدون از الان و تا همیشه : یکی دوست دارم
.........................
به تو سپرده بودمش..... به هزار و یک امید..... و امروز برای هزار و یکمین بار...... دلم را میبرم ...... تا شکستگی اش را ....گچ بگیرند؟؟؟
...................................
هیچوقت از دوست داشتن انصراف نده..حتی اگه کسی بهت دروغ گفت بازم بهش فرصت بده...عشق رو تجربه کن... حتی اگر توش شکست بخوری .......اینو بدون که اگه کسی وارد زندگیت شد و گذاشت رفت علاوه بر اینکه خاطره بجا میزاره می تونه یه تجربه هم بجا بزاره
.....................................
امید را هیچ وقت ازکسی نگیرید شاید این تنهاچیزی است که او دارد
...........................
چارلی چاپلین: در دنیا جای کافی برای همه هست پس بجای اینکه جای کسی را بگیری سعی کن جای خودت را پیدا کنی

....................

فهیمه دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 15:19 http://mahighashange.blogfa.com

چند تا جک جمله سازی

به غضنفر میگن: با «آجر» جمله بساز، میگه با آجر که جمله نمیسازن،‌ دیوار میسازن

به غضنفر میگن: با «ابریشم» جمله بساز، میگه: هوا ابریشم خوبه

به غضنفر میگن: با «اختاپوس» جمله بساز. میگه: اوخ، تا پوستم نسوخته برم تو سایه

به غضنفر میگن: با «بنزین» جمله بساز. میگه: خوش به حال شماه که سوار بنزین

به غضنفر میگن: با «تلاش» جمله بساز،‌ میگه: مادرم رفت بازار طلاشو فروخت

به غضنفر میگن: با «توکیو» جمله بساز، میگه: من خدیجه رو دوست دارم توکیو؟

به غضنفر میگن: با «جام جم» جمله بساز. میگه: صبح که از خواب پامیشم جامو جم می‌کنم

به غضنفر میگن: با «حمید و فرید» جمله بساز. میگه: شما با همید؟ چند نفرید؟

به غضنفر میگن: با «خرچنگ» جمله بساز، میگه: کره خر چنگ نزن

به غضنفر میگن: با «رادار» جمله بساز میگه: از اینجا به خونه ما راداره

به غضنفر میگن: با «زنبور و خر و گاو» جمله بساز،‌ میگه: زنبور خره، گاو منه

به غضنفر میگن: با «ستیز» جمله بساز، میگه: موبایل سِت ایز آف

به غضنفرمیگن: با «سینا» جمله بساز. میگه: با عباس‌اینا رفتیم بیرون.

به غضنفر میگن: با «شمشیر» جمله بساز، میگه: فدات شم شیر می‌خوری؟

.به غضنفر میگن: با «شیشه» جمله بساز،‌ میگه: ساعت یک ربع به شیشه

به غضنفر میگن: با «صداقت» جمله بساز، میگه: داشتم با تلفن صحبت می‌کردم صدا قطع شد

به غضنفر میگن: با «علی» جمله بساز. میگه: صندلی

به غضنفرمیگن: با «.قیمت» یک جمله بساز، گفت: مامان بدو تو آشپزخونه که خورشت قیمت سوخت

به غضنفر میگن: با «کار و کوشش» جمله بساز، میگه: شلوار کار من کوشش ؟

به غضنفر میگن: با «کشور» جمله بساز،‌ میگه: با کش ور رفتم خورد به چشمم

به غضنفر میگن: با «کیشمیش» یک جمله بساز، گفت: من پسر عموش میشم، تو کیشمیشی؟

به غضنفر میگن: با «لوبیا» جمله بساز، میگه: کوچولوبیا

به غضنفرمیگن: با «ماشین» جمله بساز. میگه: چقدر خوبه که شما بیایید همسایه ماشین

به غضنفر میگن: با «مایلی کهن» جمله بساز، میگه: مایلی کهنتو عوض کنم؟

به غضنفر میگن: با «محمد دوعایه» (دروازه بان تیم فوتبال عربستان) یک جمله بساز، گفت: من یک آیه از قرآن حفظ کردم، محمد دوآیه

به غضنفر میگن: با «ممه» جمله بساز. میگه: گرممه

به غضنفر میگن: با «مناجات» یک جمله بساز، گفت: مونا جات رو بنداز بخواب

به غضنفر میگن: با «مینا» جمله بساز. میگه: با قاسم‌اینا رفتیم بیرون

به غضنفر میگن: با «نجیب» جمله بساز. میگه: یه شلوار خریدم نه جیب جلو داره نه جیب عقب

به غضنفر میگن: با «نخ سوزن» جمله بساز، میگه: این بچه‌های تیم ملی واقعا زحمت می‌کشند، نخسوزن علی دایی

به غضنفرمیگن : با اش جمله بساز . میگه محمدی اش صلوات

به غضنفر میگن : با ریلکس جمله بساز . میگه:رفتیم باغ وحش با گوریل عکس گرفتیم

فهیمه دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 19:55 http://mahighashange.blogfa.com

من وتو ،من و تو ،من وتو هم صدای بی صداییم با هم و از هم جداییم خسته از این قصه هاییم هم صدای بی صداییم



شاید یه کسی شبها برای اینکه خوابتو ببینه به خدا التماس میکنه!! شاید یه کسی به محض دیدن تو دستش یخ میزنه و تپش قلبش مرتب بیشتر میشه!! مطمِئن باش یکی شبها بخاطر تو تو دریایی از اشک میخوابه!! ولی تو اونو نمیبینی؟؟ شایدم هیچ وقت نبینی

**************

تو را به یاد آن روز...... تو را به گلبرگ های خشک آن رز خشکیده....... تو را به روز اول بار دیدنت.........تو را به اولین نگاه عاشقانه....... تو را به یاد بارون روز نیامدنت..... تو را به تنهایی روز رفتنت....... تو را به بوی بارون روز برگشتنت....... تنهایم مگذار دیگر

**************

به او بگویید دوستش دارم به او که قلبش به وسعت دریاییست که قایق کوچک دل من در آن غرق شده . به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد . و چشمهایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد

**************

1)صمیمانه به مردم اظهار علاقه کنید تا شما را دوست بدارند. 2) اگر شخصی در قلب خود به رفیقش احساس علاقه نمود باید به او بگوید و او را از علاقه خود مطلع سازد. 3)خوشرویی وتبسم کینه توزی را از بین می برد

**************

در حسرت دیدار تو بگذار بمیرم... دشوار بود مردن و روی تو ندیدن... بگذار بدلخواه تو دشوار بمیرم... بگذار که چون ناله مرغان شباهنگ... در وحشت و انوده شب تار بمیرم... بگذار که چون شمع کنم پیکر خود آب.... دربستر اشک افتم و ناچار بمیرم... میمیرم از این درد که جان دگرم نیست... تا از غم عشق تو دگر بار بمیرم... تا بوده ام ای دوست وفادار تو هستم... بگذار بدانگونه وفادار بمیرم

**************

این چه امد نی است که بعد از تولد باید انتظا ر مرگ را کشید. نفرین بر این زندگی




**************

بغضم چه بیهوده در لابه لای قطره های باران پنهان می شود و من چه عمیق فکر میکنم که درختان ایستاده دعا میخوانند...

**************

کاش کسی بود امشب با من کمی قدم میزد... کمی شعر میخواند و کمی حرف میزد.. و من برایش درد و دل می کردم و برایش اشک می ریختم.. کاش کسی بود امشب و من برایش چای میریختم و او با لبخندی و نگاهی برایم دست تکان میداد.... کاش کسی بود امشب...

**************

هنوز گریه هات یواش یواشه هنوزم شوق دیدن سرجاشه هنوز قصه همونه که همونه آره آخرشو تقدیر می دونه بذار تا روی مهتاب پا بذارم می خواستم عشقو اونجا جا بزارم فرار از سکوت این ستاره که نور خوب چشماتو نداره نوشتم باز یک لب بسته نامه که عشقت آخرین حرف لبامه

**************

مرگ سهم ماست می دانم قسمت چشمهای بارانی گریه بی صداست می دانم مادرم با نگاه خود می گفت زندگی اشتباست می دانم یک نفر بهانه می گیرد در دلش جای پاست می دانم یک نفر بی گناه می میرد آه او آشناست می دانم

**************

چه زیباست به خاطر تو زیستن و برای تو ماندن و به پای تو سوختن و چه تلخ و غم انگیز است دور از تو بدون خوشبختی زیستن و برای تو گریستن و به عشق و دنیای تو نرسیدن. ای کاش واقف بودی که بدون تو مرگ گواراترین زندگی است و بدون تو و بدور از دست های مهربان تو و بدون قلب حساست زندگی چه تلخ و ناشکیباست




**************

بین ما فاصله ای نیست بجز فراموشی... تو را به یاد خواهم آورد... تو را به یاد خواهم داشت... تو را هر شب در رویاهایم تکرار خواهم کرد... و هر روز صبح که بر می خیزم... گوشه ی لبم لبخندست... بین من و تو رازهای نگفته ایست... که هرگز به کلام نخواهم آلود...

**************



پروردگارا!
به من آرامش ده
تا بپذیرم آنچه راکه نمی توانم تغییر دهم
دلیری ده
تا تغییر دهم آنچه را که می توان تغییر دهم
بینش ده
تا تفاوت این دو را بدانم
مرا فهم ده
تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن
مطابق میل من رفتار کنند.

به شیشه گفتم دوستت دارم ، شیشه شکست ..

به گل گفتم دوستت دارم ، گل پژمرد ..

به دریا گفتم دوستت دارم ، دریا خشکید ...

حالا به تو میگم دوستت دارم
(هوای خودتو داشته باش)!!!!

ما نمی تونیم به دلمون یاد بدیم که نشکنه،

اما می تونیم بهش یاد بدیم که

لبه های تیزش دست اونی رو که دلمون رو شکسته، نبره!

هر وقت دل کسی رو شکستی یه میخ به دیوار بکوب

اگه دلش رو بدست آوردی میخ رو از دیوار بردار

اما چه فایده جای میخ رو دیوار مونده!

یکی دسته گل براش دل خوشیه

یکی عادتش برادر کشیه

یکی زاغ مردمو چوب می زنه

یکی از داغ دلش جون می کنه

یه نفر خوابه رو تخت نقره کوب

یکی حیرون روی دریای جنوب

یکی زندگی رو زیبا می بینه

یکی اما خودشو تنهای تنها می بینه

شکسپیر می گه: ((کسی را که دوست داری،

ازش بگذر،

اگه قسمت تو باشه بر می گرده،

اگر هم برنگشت حتما از اول مال تو نبوده،پس همون بهتر که رفت.))

سعی کن به کسی که تشنه ی عشق است دل نبندی،

سعی کن به کسی که لایق عشق است دل ببندی،

چون تشنه ی عشق روزی سیراب خواهد شد!

نازنین دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 23:14

وبلاگتون خیلی عالی هستش براتون آرزوی موفقیت دارم

سارا چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 11:09

سلام.وبلاگت خیلی قشنگه آرزوی موفقیت برات دارم

شیدا یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 15:11

سلام خیلی خوب بود من تا حالا از اینجور چیزا ندیده بودم یعنی کنجکاو نشده بودم که ببینم حالا که دل شکستم واقعا به اینا احتیاج دارم تو رو خدا تو رو به علی که کلمه ی عشق از اونه دردمو آروم کنین دارم میمیرم نه فکر نکنید از این عاشقای دل شکسته ی سوسوله امروزی ام نه دردم درد بی کسییه نمیدونم چمه فقط ....................

شیدا یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 15:14

انقدر نام تو را بر لبم زمزمه کردم که لبم سووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووخت ولی نام تو را توبه نکردم

هدی شنبه 26 آبان 1386 ساعت 16:32 http://yahoo

سلام
ای کاش این آشنایی ها نمی بود
یا به دنبالش جدایی ها نمی بود
بی وفایی ها این رنج ودوری ها
همه هستند گناه آشنایی ها
نتیجه
عشق در کل دروغه

الــــــهه ناز یکشنبه 4 آذر 1386 ساعت 11:09

بازم سلامممممم
خیلی متنهای زیبایی گذاشتین
ممنونمممممم


خنده بر لب میزنم تا کسی نداند راز من....ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت .

کودکی گریان سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 03:01 http://feghatkhoda.blogfa.com

به وب منم یه سربزن

حسین سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 23:45

گر از یادم رود عالم / تو از یادم نخواهی رفت / به شرط آنکه که گهگاهی / تو هم از من کنی یادی
بسیار زیبا بود با سپاس
به امید موفقیت شما

آریا سه‌شنبه 11 دی 1386 ساعت 16:03 http://www.ariahmishetanha.blogfa.com/

خیلی زیبا بود .ممنون میشم یه سری به ما بزنی .
دوستدار تو
اآریا

سایه تنها دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 03:58

حرفای تو حرف دل من موفق باشی عزیزم

سایه تنها دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 04:01

عشق در قالب الفاظ نبود مابه یک حرف تمامش کردیم
شربتی راکه به هردرددواست نچشیدیم وحرامش کردیم

JEMSERMAN دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 18:41

TANKS I CANT READ ALL OF THEM BU T

ماهک دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 15:24

سلام مهدی جان
دستت درد نکنه
عالی کار کردی
یکی از یکی بهتر
به من سر بزن (یادت نره نگی ای بابا)
منتظرم

حمید پنج‌شنبه 25 بهمن 1386 ساعت 04:16 http://hamidina.blogfa.com

سلام عزیزم اقا تو رو خدا اجازه بده ما ازمطالب وبت کپی بگیریم مرسی.

کپی متنهای وب لاگ فقط با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است

عشق نتی جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 00:40 http://www.1bose.tk

سلام مهدی جون پس این لوگوی بیچاره ما کو -ممنون میشم اگه لوگومو ببینم -لوگوی دفتر عشق یه هفته است تو وبلاگه ها با نام سایت عاشقان

متاسفانه ما تبادل لوگو نمیکنیم
اگر با تبادل لینک مشکلی ندارید در خدمتیم

امید دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 03:19

نمی دونم از انتقاد هم مثل تمجیدوتعریف خوشت می اد یا نه اما با وقفه پنجاه روزه ای که داشتم احساس کردم دکلمه ها را خیلی تصنعی می خوانی متنهایتان تا حدی خوب است اما نوع بیان ....باز هم مرا ببخش .....فقط خواستم بگویم که این دنیا باعشق هایش همه دروغی بیش نیست ....اگر شکست خورده عشق نباشی هرگز نخواهی فهمید که چه می گویم ......

نگار دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 08:52 http://kolbehtanhaeeman.blogfa.com

سلام آقا مهدی وبلاگت عالی بود به کلبه تنهایی منم یه سری بزن خوشحال می شم

فائزه شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 19:33

وبلاگت خییییلی خوشگله آقا مهدی .

مرسی از لطف شما

نگار دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 22:34 http://negar68rs.blogfa.com

سلام.
جمله های قشنگی بودند.
ممنون از حضورت همشهری.
خوشحالم کردی.

ن.ا شنبه 18 آبان 1387 ساعت 11:22 http://www.ghadimiyan.blogfa.com

سلام چه خوشحال بودیم که چند روزی سطوری از دفتر عشقتان را جملات ساده ی عاشقانه ی ما نمایان بود و اکنون جملات دیگری هست از عزیزی دیگر



همان هم غنیمت امید دل نوشتهای زیبای عزیزان صفحات عاشقیتان را رنگین کند.خدانگهدار.

Arezoo دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 01:47 http://love-baraaan.blogfa.com

salam doste golam webloget kheily zibast vaghean shaerane va asheghanast.
omidvaram ke hamishe moafagh bashi doste azizam.

دیگه تنها نیستم سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 22:13

سلام
چه استقبالی داره این وبلاگت
از ۸۳ نظر دادن تا ۸۷
این خیلی خوبه
موفق باشی

آدمک چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 15:07 http://adamak86.blogfa.ir

سلام دوست من ... لطفا اگر کد دکلمه شعر چقدر سخته (‌آروم بگیر گل من باغچه نو مبارک)‌ رو داری برای آدرس من بزار لطفاااااااااااااااا

عسل شنبه 21 دی 1387 ساعت 15:26

سلام خوبی آقا مهدی متن هات خیلی زیبا هستن اما چرا اجازه ی کپی آنها رو به ما نمیدی؟
من خیلی دوست دارم اینهارو به یکی از دوستهام بدم بخونه آخه اونم از این چیزها خیلی خوشش میاد مطمئن باش ازشون سو استفاده نمی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد