عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

ادامه اس ام اسها

SMS

اس ام اس های عاشقانه

( بخش دوم اس ام اسها )

  

 

عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری ...
 دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری ...
 من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم ...
شر م دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام  


 

قدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت انقدر غمگین است ؟
چرا لبخندهایت انقدر بی رنگ است ؟
 اما افسوس ... هیچ کس نبود همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره .
 اری با تو هستم .. با تویی که از کنارم گذشتی...
 و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشم هایت همیشه بارانی است!!! 

 

ر مرز نگاه من از هرسو دیوارها بلند، دیوارها بلند، چون نومیدی بلندند.
 ایا درون هر دیوار سعادتی هست وسعادتمندی و حسادتی؟
 که چشم اندازها از این گونه مشبکند و دیوارها ونگاه در دور دست های نومیدی
 دیدار می کنند، و آسمان زندانی است از بلور؟

  

 دانی اولین بوسه جهان چگونه کشف شد؟
 در زمان های بسیار قدیم زن و مردی پینه دوز یک روز به هنگام کار
 بوسه را کشف کردند. مر دستهایش به کار بود، تکه نخی را با دندان کند
 به زنش گفت بیا این را از لب من بردار و بینداز. زن هم دست هایش
 به سوزن و وصله بود. آمد که نخ را از لب های مرد بردارد
 دید دستش بند است، گفت چکار کنم؟ ناچار با لب برداشت. شیرین بود. ادامه دادن

  

 

گفتی: " دور مرا خط بکش؟" کشیدم...حالا تو در محاصره ی منی

   

 

من که پشت پا زدم به هرچه هست ونیست تا که کام او زعشق خود روا کنم
 لعنت خدا بمن اگر بجز جفا زین سپس به عاشقان باوفا کنم

  

 

 

 میدونم میتونی قلبمو آتیش بزنی اما نزن...
میدونم میتونی بری و منو تنهام بزاری اما نزار...
میدونم میتونی بریو باکس دیگه‌ای دوست شی اما نشو...
میدونم میتونی جواب منو ندی اما بده...میدونم میتونی نابودم کنی اما نکن...
میدونم میتونی واسم اف نزاری ولی بزار

 

  
میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ات می کرد بهت چی گفت ؟
جایی که میری مردمی داره که می شکننت نکنه غصه بخوری من همه جا باهاتم
 تو تنها نیستی . توکوله بارت عشق میزارم که بگذری، قلب میزارم که جا بدی
 اشک میدم که همراهیت کنه، ومرگ که بدونی برمیگردی پیشم

  

 

 آموخته ام که دوستان خوب و واقعی ، جواهرات گرانبهایی هستند
 که به دست آوردن شان سخت و نگه داشتن شان سخت تر است

  

 

 

 فاصله تابش خود را بر دیگران تنظیم کن . خداوند خورشید را در جایی نهاد
که گرم کند ولی نسوزاند...

  

 

 

ببخشید از معاملات عشقی مزاحمتون میشم قلب شما مستاجر نمی خواد؟؟؟؟؟
 دوست معمولی این آف منو میخونه و پاکش میکنه......
یه دوست واقعی اونو واسه همه و دو باره واسه خودم میفرسته

 


 

یک نصیحت : مواظب خودت باش....!
 یک خواهش : اصلا عوض نشو....!
یک ارزو : فراموشم نکن....!
یک دروغ : دوستت ندارم....!
 یک حقیقت : دلم برات تنگ شده....!
ویک رویا : تورو داشتن

 

 

یک ستاره می تواند راهنمای قایق گمگشته ای باشد یک واژه می تواند
 در برگیرنده هدفی باشد یک رای می تواند سرنوشت ملتی را عوض کند
 یک شمع می تواند سیاهی را به در کند یک گام می تواند آغاز گر یک سفر
 دور و دراز باشد یک کلمه می تواند آغاز گر یک دعا باشد یک نوازش می تواند
 نشان دهنده ی مهر و محبت باشد یک قلب می تواند بر حقیقت واقف باشد
 یک زندگی می تواند تحولی ایجاد کند می بینی که همه و همه به تو بستگی دارد  

 

 

اگه کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هردوشون
 مهمون زود گذرند. پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی

 


  

بی تو من کور شدم خالی از شور شدم مشعل عشق بدم تار و بی نور شد
 با تو چون ساز شدم راز و نیاز شدم از نوای داغ تو بال پرواز شدم بی تو من مرده شدم
 بی تو افسرده شدم در هوای روی تو خون دل خورده شدم

 

 

شایع ترین کلمه "شهرت"است... دنبالش نرو.
لطیف ترین کلمه "لبخند" است...آن را حفظ کن.
 حسرت انگیز ترین کلمه "حسادت"است... از آن فاصله بگیر.
 ضروری ترین کلمه "تفاهم"است... آن را ایجاد کن.
سالم ترین کلمه "سلامتی"است... به آن اهمیت بده .
 اصلی ترین کلمه "اطمینان"است... به آن اعتماد کن.
 بی احساس ترین کلمه "بی تفاوتی" است... مراقب آن باش.
 دوستانه ترین کلمه "رفاقت"است...از آن سوءاستفاده نکن.
زیباترین کلمه "راستی"است... با آن روراست باش

 

 

وفایت با جفایت هر دو نیکوست چه فرق می کند چون دارمت
 دوست بین از تو چه پنهون دلم هواتو کرده هوای صحبتهای
تو آشنا رو کرده می خواهم هزارویک شب بشینم پای حرفات
 نگاهمو بدوزم به اون غنچه لبهات بین از تو چه پنهون قشنگم نازنینم
 نمی خوام نمی تونم که دوری تو ببینم توی چشمای قشنگت
یه آسمون ستارس تبسم رو اون لبات برام عمر دوبارس شیشه پنجره
را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست

 

  

میدونی چقدر دوست دارم؟ به تعداد تارای موی سرت ضرب در تعداد
 نفسهایی که تا اخره عمرت میکشی به علاوه تعداد ه هرچی ستاره تو اسمونه

 

 

 نه امیدی ... چه امیدی؟ به خدا حیف امید نه چراغی ... چه چراغی؟
 چیز خوبی میشه دید نه سلامی ... چه سلامی؟
 همه خون تشنه ی هم نه نشاطی ... چه نشاطی؟ مگه راهش می ده غم


 

شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

 

 

 مثل شقایق زندگى کن:کوتاه اما زیبا
مثل پرستو کوچ کن:فصلى اما هدفمند
مثل پروانه بمیر:دردناک اما...عاشق

 

 

 عشق مانند جنگ است......آسان شروع می شود......
.سخت پایان می یابد.........و فراموش کردنش محال است.

 

 

بزرگراهّای مهندسی ساز ما را به هم نمیرسانند.
 عشق با قوانین بیگانه است ،از بیراهها بیا برای دیدن کسی
که عمریست دوستت دارد

 


عشق را رنگ آبی زدم، دوست داشتن را قرمز، نامردی را سیاه
 دروغ را سفید، ولی نمی دانم چرا به تو که میرسم نمی دانم
 مهربانی چه رنگی است!

 

 

خدایا: این چه رسمیست؟ رفیقان را جدا کردن هنر نیست
 رفیقان قلب انسانند خدایا بدون قلب چگونه میتوان زیست؟

 

 

زندگی تعداد نفس هایی که می کشیم نیست
 تعداد نفس هائیه که از عشق به شماره افتادن

 

 

 

زندگی مثله یه دیکته می مونه که هی می نویسیمو بعد خط میزنیم
 ولی زمانی به خودمون می اییم که میگن وقت تموم شده ورقه ها بالا

 

 

 

خوبتر از نقش تو در عالم هیچ تصویر نبود .

 

  

سرمایه عمر آدمی یک نفس است
این یک نفس از برای یک همنفس است
با هم نفسی گر نفسی بنشینی
مجموع حیات عمر این یک نفس است!

 

 

به خاطر دوست داشتن غرورتو بشکن ولی به خاطر غرورت قلب کسی رو نشکن

 

 

 

هرگز هیچ حسرتی در دنیا این چنین یک جا جمع نمی شود
 که در این سه واژه کوتاه : او ـ دوستم ـ ندارد

 

 

 

از منزل کفر تا به دین یک نفس است
وز عالم شک تا به یقین یک نفس است
ایـن یـک نفس عـزیز را خـوش مـیدار
کز حاصل عمر ما همین یک نفس است

 

 

یاران به خدا که بی وفایی نکنید با عاشق دل خسته جدایی نکنید

 یا دوست بمانید تا آخر عمر یا که از اول آشنایی نکنید .

 

 

 

اگه کلید قلبی را نداری قفلش نکن.اگه خدا حافظی در راه است
سلام نکن.اگه دستی را گرفتی رهایش نکن.دفتری که بسته شد
 دیگه بازش نکن.قلبی که شکست دیگه نازش نکن.

 

 

کوتاه ترین راه برای گفتن دوستت دارم فقط یک لبخنده..!!!!!

 

 

نگاهم کرد پنداشتم دوستم دارد نگاهم کرد در نگاهش
 هزاران شوق عشق را دیدم نگاهم کرد دل به او بستم
 نگاهم کرد ولی بعد ها فهمیدم که فقط نگاهم می کرد

 

 

 

من که پشت پا زدم به هرچه هست ونیست تا که کام او زعشق
خود روا کنم لعنت خدا بمن اگر بجز جفا زین پس به عاشقان باوفا کنم

 

 

نمیدانم ؟ از خوابی دلپذیر برخاسته ام ،یا به خوابی سنگین فرو رفته ام
 چشم که باز کردم دیگر ندیدمت از دست داده بودمت
 چه فرقی می کرد خواب یا بیدار ؟ مست یا هشیار ؟ از دست دادمت3

 

 

شب را دوست دارم ! چون دیگر رهگذری از کوچه پس کو چه های
شهرم نمی گذرد تا سر گردانی مرا ببیند .چون انتها را نمی بینم .
تا برای رسیدن به آن اشتیا قی نداشته باشم شب را دوست دارم
 چون دیگر هیچ عابری از دور اشک های یخ زده ام را در گوشه ی
چشمان بی فروغم نمی بیند شب را دوست دارم : چرا که اولین بار تو را
 در شب یافتم از شب می ترسم : تو را در شب از دست دادم.
 از روز متنفرم ، به اندازه ی تمام عشق های دروغین

 

 

 

بازار سیاه رفتم برای خریدن عشق ولی در ابتدای ورودم روی کاغذی
خواندم در غرفه هوس بازان عشق را به حراج گذاشته اند

 

 

عشق را رنگ آبی زدم، دوست داشتن را قرمز، نامردی را سیاه
دروغ را سفید، ولی نمی دانم چرا به تو که میرسم
نمی دانم مهربانی چه رنگی است!

 

 

لالالالا نخواب خواب که دوا نیست
دل دیونه داشتن که گناه نیست
لالالالا نخواب عاشق یک سیبه
همیشه سرخ و تبدارو غریبه
لالالالا نخواب ماه و  نگاه کن
من اسفندو  میارم تو دعا کن

فرستنده : فهیمه

 

 

اگر انسانها بدانند فرصت با هم بودن چقدر محدود است

 محبتشان به یکدیگر نامحدود میشود
دوست دارم بمیرمو سیاهپوشت کنم نه اینکه بمونمو فراموشت کنم
شمع میسوزدو پروانه به دورش نگران من میسوزم و پروانه ندارم چه کنم

فرستنده : فهیمه

 

 

وقتی دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوستت داره وقتی ناامیدشدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی روکه به صدات محتاجه وقتی دلت خواست از غصه بشکنه به یاد بیار کسی روکه توی دلت یه کلبه ساخته بود وقتی چشمات از تصویرم تهی شدند به یاد بیار کسی رو که حتی توی عکسش هم بهت لبخند می زنه

فرستنده : حمید

 

 

فراموش نکن که تو برای دنیا یک نفر هستی . . .

 اما اینو خوب بدون که برای یه نفر همه ی دنیا هستی


 فرستنده : حمید

 

۳چیز تو قلب منه
۱. خدا
۲. مامانم
۳. پدرم
ای وای تو رو یادم رفت تو رو بگم آخه تو ضربان قلبمی.


فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com  

 


 بهانه عشق چیست بجز عشق به هم رسیدن
یعنی آغاز با هم ماندن یعنی زندگی
زندگی با عشق یعنی کامیابی
با من در این آغاز همراه باش 

 

 

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 

 

مهم نیست فردا چی میشه
مهم اینه که امروز دوست دارم
مهم نیست فردا کجایی
مهم اینه که هر جا باشی دوست دارم
مهم نیست تا ابد با هم باشیم
مهم اینه تا ابد دوست دارم
مهم نیست قسمت چیه
مهم اینه قسمت شده دوست داشته باشم.

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com  

 

 

نمیخوام مانیتورت باشم رخ به رخت
نمیخوام کیبردت باشم زیر دستت
نمیخوام موست باشم تو مشتت
میخوام پسوردت باشم همیشه تو فکرت.

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com  

 

 

امروز را برای بیان احساس به عزیزت غنیمت بشمار شاید فردا احساسی باشد اما عزیزی ن....

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

  

قهوه چندتا خاصیت داره
۱. رقیقه مثل قلبت
۲.سنگینه مثل عقلت
۳. خوشرنگه مثل چشمات
۴.تلخه مثل دوریت


فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com  

 

 

گر طالب رنگین کمانی ببخش تا آخرین قطره باران را

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 

 

یه غم : تو نیستی کنارم
یه امید : تو هستی یارم
یه حس قشنگ : میخوام ببوسمت
یه دلخوشی : کاش بازم ببینمت

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 

 

صبح وقتی خدا پنجره دلم رو باز کرد ازم پرسید چه آرزویی داری .

گفتم مواظب کسی که داره این اس ام اس رو میخونه باش

 چون برام خیلی عزیزه.

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 

 

تو یه روز سرد وقتی دنبال جایی برای قایم شدن میگشتم

نتونستم جایی گرمتر از قلبت پیدا کنم فراموشم نکن که بیرون خیلی سرده.

 فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 

 

هر انسان لبخندی از خداست
تقدیم به تو که زیباترین لبخند خدایی.

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 

 

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی
اما حالا که به این جشن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص.

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com


 

همیشه فکر کن تو یک دنیای شیشه ای هستی پس به طرف کسی سنگ پرت نکن

چون اولین چیزی که میشکنه دنیای خودته.

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com


 

یک عصا هزار بار میخوره زمین تا صاحبش زمین نخوره
عصاتیم رفیق....

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 

 

قشنگترین عکسها از تو اتاق تاریک بیرون میاد
اگه لحظاتی از زندگیت تاریک بود غصه نخور خدا داره
 برات یه عکس قشنگ آماده میکنه.

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com


 

این اس ام اس رو برای سه نفر بفرست
۱. بهترین دوستت
۲.عزیزترینت
۳. نفست
بعد بشین فکر کن ببین تو کدوم یکی بودی که من برات این اس ام اس رو فرستادم .

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 


 

هیچکس نمیتونه به قلبش یاد بده که نشکنه ولی من حداقل بهش یاد دادم وقتی شکست لبه تیزش دست اونی که شکستش رو نبره .

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 

 

بارون نمیشم تا بگی با چه منتی خودش رو به شیشه میزنه
ابر میشم تا از نگرانی یه روز بارونی هر روز از پنجره به من نگاه کنی

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 

 

همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشه اش کجاست...

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 

 

زندگی بر مبنای زمان بنا نهاده شده ...اگر زندگیت را دوست داری زمان را از دست نده .

فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 

 

افسوس آن زمانی که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم
آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم
وبعد برای آنچه که از دست رفته آه میکشیم.


فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 

 

یکی بود یکی نبود اون که بود تو بودی اون که تو قلب تو نبود من بودم یکی داشت یکی نداشت اون که داشت تو بودی اون که جز تو کسی رو نداشت من بودم یکی خواست یکی نخواست اون که خواست تو بودی اون که نخواست از تو جدا بشه من بودم یکی گفت یکی نگفت اون که گفت تو بودی اون که دوست دارم رو به کسی جز تو نگفت من بودم یکی رفت یکی نرفت اون که رفت تو بودی اون که بعد از تو تنها موند من بودم.

فرستنده : شیرین

iky_gozlarim@yahoo.com

 

 

در گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تورا
تو گل ناز منی از دور می بوسم تو را

فرستنده : شیرین

iky_gozlarim@yahoo.com

 

 

دیگه از چشام افتادی
فهمیدی
افتادی صاف توی قلبم

فرستنده : شیرین

iky_gozlarim@yahoo.com

 

 

مهم نیست قطره باشی یا اقیانوس مهم این است که آسمان در تو منعکس میشود.


فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 


 

تو زخم دل زندگی منی
.
.
.
.
همه به زخمهاشون دستمال میبندن ولی من به زخمم دل بستم.


فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com

 
 
 
اگه یه پروانه اومد رو سرت نشست نپرونش چون من آدرس قشنگترین گل دنیا رو بهش دادم.

 

 

 

عاشقان میسوزند و هوا را آلوده میکنند پس بیایید عاشقان را گازسوز کنیم .. اگه یک خرس دنبالت کرد شک نکن که چه عسلی هستی کاش میگفتی چیست؟ انچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست..... توی دنیا دو تا نا بینا می شناسم یکی تو که هیچوقت عشقم رو ندیدی یکی خودم که به غیر تو هیچ کس رو ندیدم ! 

 فرستنده آناهیتا از تبریز   

 

 میگن یه ماه توآسمونه یه فرشته رو زمین عزیزم خسته نمی شی دو شیفته کار میکنی؟ فرستنده آناهیتا از تبریز   

 

 اگه پادشاهی بلد نباشم نمی کنم اگه زندگی کردن بلد نباشم نمی کنم اما اگه دوست داشتن بلد نباشم بخاطر تو هم که شده یاد میگیرم!  

فرستنده آناهیتا از تبریز    

 

در این شبها چه خاموشم به یاد تو هم آغوشم تو که گفتی وفادارم چه شد کردی فراموشم؟ فرستنده آناهیتا از تبریز  

  

 کاش بودم تک محصل در کلاس قلب تو تا وجودم لونه میکرد از محبت های بی پایان تو!  

فرستنده آناهیتا از تبریز  

  

 تو حساب بانکیت میلیون ها بوسه واریز کردم هر لحظه می تونی از طریق مهر کارت برداشت کنی! فرستنده آناهیتا از تبریز   

  

تو بدان ماهم تویی دلدار و همراهم تویی  عشقم تویی مهرم تویی سرمایه جانم تویی!  

فرستنده آناهیتا از تبریز  

  

 وقتی خاطره های آدم زیاد میشه,دیوار اتاقش پر از عکس میشه ؛اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمی تونی عکسش رو به دیوار بزنی 

 فرستنده آناهیتا از تبریز  

  

 می خوام روی تمام سنگ های دنیا بنویسم دلم واست تنگ شده و آرزو میکنم یکی از اون سنگ ها به سرت بخوره تا بفهمی دل تنگی چه دردی داره 

 فرستنده آناهیتا از تبریز  

  

 اگه تورو خواستن اشتباهه ... اگه باتوبودن اشتباهه ... اگه عاشق توبودن اشتباهه ... اگه واسه تومردن اشتباهه ... پس توبهترین و قشنگترین اشتباه زندگی من هستی  

فرستنده آناهیتا از تبریز  

  

 نمیدونی چقدر دلم تنگه برای دیدنت برای مهربونیات نوازشات بوسیدنت 

 فرستنده آناهیتا از تبریز   

 

روز اول گل سرخی برام اوردی گفتی برایهمیشه دوستت دارم روز دوم گل زردی برایم اوردی گفتی دوستت ندارم روز سوم گل سفیدی برایم اوردی و سر قبرم گذاشتی و گفتی منو ببخش فقط یه شوخی بود  

فرستنده آناهیتا از تبریز   

 

خوردن شیرینی خیلی راحته، خواندن داستان شیرین خیلی راحته، اما پیدا کردن دوست شیرین خیلی سخته! خدای من، تو چطوری منو پیدا کردی؟  

فرستنده آناهیتا از تبریز  

 

 عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد  

فرستنده آناهیتا از تبریز  

  

سهراب گفتی:چشمها را باید شست...... شستم ولی...! گفتی: جور دیگر باید دید... دیدم ولی...!گفتی زیر باران باید رفت... رفتم ولی...!او نه چشمهای خیس و شسته ام رادید نه نگاه دیگرم رادید...هیچ کدام را ندید !!!! فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت: دیوانه باران ندیده فرستنده آناهیتا از تبریز  

 

 وقتی که من دارم فکر می کنم وتو داری فکر می کنی که من دارم به چی فکر می کنم دوست دارم که فکر کنی که دارم به تو فکر می کنم  

فرستنده آناهیتا از تبریز 

  

 دنبال کسی نگرد که بتوانی با او زندگی کنی دنبال کسی بگرد که نتوانی لحظه ای بدون اون زندگی کنی 

 فرستنده آناهیتا از تبریز  

 

 من نیازم تو رو هر روز دیدنه از لبت دوست دارم شنیدنه ... 

 فرستنده آناهیتا از تبریز  

 

 فرق من و تو: گفتی عاشقمی ، گفتم دوستت دارم. گفتی اگه یه روز نبینمت میمیرم ، گفتم من فقط ناراحت میشم. گفتی من بجز تو به کسی فکر نمی کنم، گفتم اتفاقا من به خیلی ها فکر می کنم. گفتی تا ابد تو قلب منی ، گفتم فعلا تو قلبم جا داری . گفتی اگه بری با یکی دیگه من خودمو می کشم ، گفتم اما اگه تو بری با یکی دیگه ، من فقط دلم میخواد طرف رو خفه کنم. گفتی ... ، گفتم... . حالا فکر کردی فرق ما این هاست؟ نه! فرق ما اینه که: تو دروغ گفتی، من راستشو 

 فرستنده آناهیتا از تبریز 

کنار آشنایی تو آشیانه می کنم فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم کسی سوال می کند به خاطر چه زنده ای؟ و من برای زندگی تو را بهانه می کنم . 

 فرستنده آناهیتا از تبریز 

 

 mailto:anahita_777888_nk@yahoo.com 

  

 سنگ در برکه می اندازم و می پندارم با همین سنگ زدن ماه به هم میریزد کی به انداختن پی در پی سنگ در آب ماه را میشود از حافظه آب گرفت؟؟ 

 فرستنده :صبا yas_saita62@yahoo.com 

   

 

 گاهی وقتا چشام به قلبم حسادت میکنن میدونی چرا؟ چون تو همیشه تو قلبمی ولی از چشمام دوری  

  

فرستنده : هانیه http://eshg3.blogfa.com   

  

 

کاش گناهی کنم که مجازاتش تبعید به قلب تو باشد 

 فرستنده : هانیه http://eshg3.blogfa.com   

 

  

در همه عالم گشتم وعاشق نشودم تو چه بودی که تو را دیدمو دیوانه شدم 

 

 فرستنده : هانیه http://eshg3.blogfa.com   

  

 

انا لله وانا الیه راجعون فرستنده ی پیام از دوریتان جان داد  

فرستنده : هانیه

http://eshg3.blogfa.com   

 

 

تا حالا دیدی کسی با اس ام اس حسودی کنه ؟ من حسودی میکنم میدونی چرا ؟ چون اس ام اس میتونه بیاد پیشت ولی من نمی تونم 

  فرستنده : پریسا

  

شما دوستان عزیز نیز می توانید اس ام اسهای عاشقانه خود را

در قسمت نظرات ارسال نمایید تا در اسرع وقت در این قسمت قرار دهیم.

صفحه اصلی اس ام اسهای عاشقانه ( کلیک کنید)

 

   ورود به صفحه اصلی وب لاگ دفتر عشق ( کلیک کنید)

 

  
نظرات 65 + ارسال نظر
اشکان سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 00:00 http://www.pc-17.blogfa.com

سلام خیلی خوشحالم کردی به من سر زدی
خیلی قشنگ بود واقعا خوشم اومد باز بهت سر میزنم
بای تا های

اشکان سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 00:10 http://www.pc-17.blogfa.com

یک مثال چینی میگه : برنج سرد رو می توان خورد
چای سرد رو می توان نوشید
اما نگاه سرد رو نمی توان تحمل کرد.

اشکان سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 00:13 http://www.pc-17.blogfa.com

من اگر روح پریشان دارم
من اگر غصه هزاران دارم
به تن و زندگیم زخم فراوان دارم به تو
وه عشق تو ایمان دارم.

مینا چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 16:59 http://zemzemedaroon.blogfa.com

سلام اینم مثل همش خوشکله.

تیمور دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 22:35

هرگز چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن m:t

[ بدون نام ] دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 22:35

ملیحه

[ بدون نام ] دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 12:59

rahe por picho khami darad eshgh
ke be har mooei az an sad pich ast
ghese eshgh sarasar talkhist
talkhi ashgh vali shirin ast
har ke farhad shavad dar rahe eshgh
hame kas dar nazarash shirin ast
tohmate kofr be ashegh nazanid
asheghi pak tarin aeen ast

نیلوفر پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 22:58 http://niloufar10.blogfa.com

عالی عالی عزیزم بازم از این جملات آسمانی واسه ی اونایی که توی ا سمونا دنبال عشقشون میگردن بذار ممنون میشم

anna چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 20:58

hi is me anna i`m iranian but can u write some english sms please.

anna چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 21:00

because i cant read persian. and i want to say to every body don`t belive love

فهیمه چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 10:10

لالالالا نخواب خواب که دوا نیست
دل دیونه داشتن که گناه نیست
لالالالا نخواب عاشق یک سیبه
همیشه سرخ و تبدارو غریبه
لالالالا نخواب ماه و نگاه کن
من اسفندو میارم تو دعا کن

فهیمه چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 10:15

اگر انسانها بدانند فرصت با هم بودن چقدر محدود است محبتشان به یکدیگر نامحدود میشود


دوست دارم بمیرمو سیاهپوشت کنم نه اینکه بمونمو فراموشت کنم


شمع میسوزدو پروانه به دورش نگران من میسوزم و پروانه ندارم چه کنم


حمید چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 21:09

وقتی دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوستت داره وقتی ناامیدشدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی روکه به صدات محتاجه وقتی دلت خواست از غصه بشکنه به یاد بیار کسی روکه توی دلت یه کلبه ساخته بود وقتی چشمات از تصویرم تهی شدند به یاد بیار کسی رو که حتی توی عکسش هم بهت لبخند می زنه

صبا پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 13:19

۳چیز تو قلب منه
۱. خدا
۲. مامانم
۳. پدرم
ای وای تو رو یادم رفت تو رو بگم آخه تو ضربان قلبمی.

صبا پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 13:22

بهانه عشق چیست بجز عشق به هم رسیدن
یعنی آغاز با هم ماندن یعنی زندگی
زندگی با عشق یعنی کامیابی
با من در این آغاز همراه باش.

صبا پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 13:27

مهم نیست فردا چی میشه
مهم اینه که امروز دوست دارم
مهم نیست فردا کجایی
مهم اینه که هر جا باشی دوست دارم
مهم نیست تا ابد با هم باشیم
مهم اینه تا ابد دوست دارم
مهم نیست قسمت چیه
مهم اینه قسمت شده دوست داشته باشم.

نازنین پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 21:02 http://elaheyeasemoon.blogfa.com

چرا توئی آن گیاه تنها به گلی امید بسته

همه شاخه ها شکسته به امیدها بسته و به یادها شکفته

و در آن سیاه!!!! منزل به هزار وعده مانده و به یک فریب!!!! خفته.....

وای که دیگه این قطعه پایانی کاملا نانهپی اند شد که برای یک درام نمایشی

کاملا سیاه و اشک آور است و دل های ما منتظرین قلم تو را حسابی شکست

توی این چهار ماه یا هفده هفته من هر چند روزی می آمدم سر می زدم و گاهی

هم یادداشت انتظار قلم شما را می نوشتم و می پرسیدم کجائی؟! گاهی هم

برای فروغ عشق کامنت خبر رسانی و سوال و پرسش از حال و احوال شما را

می گذاشتم تا وقتی خبر آپ شدن وبت را خواندم جدا جدا جدا خیلی خیلی

خیلی خیلی خوشحال شدم باز هم مقدمت را تبریک می گویم و می خواهم

همیشه پایدار بمانی محکم و استوار و قوی و سرزنده و شاد و با نشاط و

پرانرژی و انرژی بخش ......................
اگه به من سر بزنی خیلی خوشحالم کردی

حمید عاشق جمعه 23 آذر 1386 ساعت 01:20

فراموش نکن که تو برای دنیا یک نفر هستی . . . اما اینو خوب بدون که برای یه نفر همه ی دنیا هستی

صبا شنبه 24 آذر 1386 ساعت 14:36

قهوه چندتا خاصیت داره
۱. رقیقه مثل قلبت
۲.سنگینه مثل عقلت
۳. خوشرنگه مثل چشمات
۴.تلخه مثل دوریت

صبا شنبه 24 آذر 1386 ساعت 14:39

امروز را برای بیان احساس به عزیزت غنیمت بشمار شاید فردا احساسی باشد اما عزیزی ن....

صبا شنبه 24 آذر 1386 ساعت 14:41

نمیخوام مانیتورت باشم رخ به رخت
نمیخوام کیبردت باشم زیر دستت
نمیخوام موست باشم تو مشتت
میخوام پسوردت باشم همیشه تو فکرت.

صبا دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 16:20

گر طالب رنگین کمانی ببخش تا آخرین قطره باران را.

صبا دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 16:22

یه غم : تو نیستی کنارم
یه امید : تو هستی یارم
یه حس قشنگ : میخوام ببوسمت
یه دلخوشی : کاش بازم ببینمت

صبا دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 16:24

صبح وقتی خدا پنجره دلم رو باز کرد ازم پرسید چه آرزویی داری .گفتم مواظب کسی که داره این اس ام اس رو میخونه باش چون برام خیلی عزیزه.

صبا سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 15:13

تو یه روز سرد وقتی دنبال جایی برای قایم شدن میگشتم نتونستم جایی گرمتر از قلبت پیدا کنم فراموشم نکن که بیرون خیلی سرده.

صبا چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 14:07

یک عصا هزار بار میخوره زمین تا صاحبش زمین نخره عصاتیم رفیق.....

صبا چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 14:08

یک عصا هزار بار میخوره زمین تا صاحبش زمین نخوره
عصاتیم رفیق....

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 14:11

همیشه فکر کن تو یک دنیای شیشه ای هستی پس به طرف کسی سنگ پرت نکن چون اولین چیزی که میشکنه دنیای خودته.

صبا چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 14:13

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی
اما حالا که به این جشن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص.

صبا چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 14:14

هر انسان لبخندی از خداست
تقدیم به تو که زیباترین لبخند خدایی.

صبا چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 14:26

سلام
تشکر به خاطر ایمیل و تشکر از من در وبتون .
وب زیبایی دارید به خاطر سوتی های تایپی پوزش اون اس ام اس دنیای شیشه ای ارسال کننده اش منم به نام دیگری ثبت نشه.
سربلند و پاینده باشید.

رویا جمعه 30 آذر 1386 ساعت 02:46

سلام خیلی قشنگ بودن مرسی از ارزشی که برای همراهانت قائلی اقا مهدی موفق باشی وسبز .همراه همیشگی رویا.

صبا شنبه 1 دی 1386 ساعت 13:36

افسوس آن زمانی که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم
آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم
وبعد برای آنچه که از دست رفته آه میکشیم.

صبا شنبه 1 دی 1386 ساعت 13:47

زندگی بر مبنای زمان بنا نهاده شده ...اگر زندگیت را دوست داری زمان را از دست نده .

صبا شنبه 1 دی 1386 ساعت 13:50

همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشه اش کجاست...

صبا شنبه 1 دی 1386 ساعت 13:53

بارون نمیشم تا بگی با چه منتی خودش رو به شیشه میزنه
ابر میشم تا از نگرانی یه روز بارونی هر روز از پنجره به من نگاه کنی

صبا شنبه 1 دی 1386 ساعت 13:55

هیچکس نمیتونه به قلبش یاد بده که نشکنه ولی من حداقل بهش یاد دادم وقتی شکست لبه تیزش دست اونی که شکستش رو نبره .

[ بدون نام ] شنبه 1 دی 1386 ساعت 13:58

این اس ام اس رو برای سه نفر بفرست
۱. بهترین دوستت
۲.عزیزترینت
۳. نفست
بعد بشین فکر کن ببین تو کدوم یکی بودی که من برات این اس ام اس رو فرستادم .

صبا شنبه 1 دی 1386 ساعت 14:03

قشنگترین عکسها از تو اتاق تاریک بیرون میاد
اگه لحظاتی از زندگیت تاریک بود غصه نخور خدا داره برات یه عکس قشنگ آماده میکنه.

شیرین یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 09:04

یکی بود یکی نبود اون که بود تو بودی اون که تو قلب تو نبود من بودم یکی داشت یکی نداشت اون که داشت تو بودی اون که جز تو کسی رو نداشت من بودم یکی خواست یکی نخواست اون که خواست تو بودی اون که نخواست از تو جدا بشه من بودم یکی گفت یکی نگفت اون که گفت تو بودی اون که دوست دارم رو به کسی جز تو نگفت من بودم یکی رفت یکی نرفت اون که رفت تو بودی اون که بعد از تو تنها موند من بودم.

شیرین یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 09:07

در گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تورا
تو گل ناز منی از دور می بوسم تو را

شیرین یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 09:08

دیگه از چشام افتادی
فهمیدی
افتادی صاف توی قلبم

صبا دوشنبه 3 دی 1386 ساعت 08:13

مهم نیست قطره باشی یا اقیانوس مهم این است که آسمان در تو منعکس میشود.

صبا دوشنبه 3 دی 1386 ساعت 08:16

تو زخم دل زندگی منی
.
.
.
.
همه به زخمهاشون دستمال میبندن ولی من به زخمم دل بستم.

الهه دوشنبه 3 دی 1386 ساعت 13:40

کاش میگفتی چیست؟ انچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست.....

امیر دوشنبه 3 دی 1386 ساعت 14:12

اگه یک خرس دنبالت کرد شک نکن که چه عسلی هستی

باران دوشنبه 3 دی 1386 ساعت 14:17

عاشقان میسوزند و هوا را آلوده میکنند پس بیایید عاشقان را گازسوز کنیم ..

محمد رضا دوشنبه 3 دی 1386 ساعت 14:21

اگه یه پروانه اومد رو سرت نشست نپرونش چون من آدرس قشنگترین گل دنیا رو بهش دادم.

شهرزاد دوشنبه 3 دی 1386 ساعت 14:46

صدا کن مرا /صدای تو خوب است/صدای تو سبزینه ی ان گیاه عجیبی ست که در انتهای صمیمیت حزن می روید/در این عصر خاموش/ من به اندازه ی طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم /بیا تا برایت بگویم /چه اندازه تنهایی من بزرگ است وتنهایی من/ شبیخون حجم ترا پیش بینی نمی کرد /و خاصیت عشق این است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 15:41 http://www.sahab1722.blogfa.com

من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم ولی تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی میگ میک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد