عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

اس ام اسهای عاشقانه

 

اس ام اس های عاشقانه

 

 

 

زندگی زیباست زشتیهای ان تقصیر ماست

در مسیرش هر چه نازیباست ان تدبیر ماست

زندگی اب روانی است روان میگذرد

آن چه تقدیر من توست همان میگذرد ( فرستنده : مریم)

 

 

 

مرگ آن نیست که در قبر سیه دفن شوم

مرگ آن است که از خاطر تو

با همه ای خاطره ها محو شوم ( فرستنده : مریم)

 

کاش همان لحظه که تقدیم تو شد هستی من میسپردم که مواظب باشی جنس این جام بلور است پر از عشق و غرور مبدا که بازیچه شود میشکند... (فرستنده : باران)

 

 

 

غروب شد.خورشید رفت.آفتابگردون پی خورشید گشت اما پیداش نکرد.یکدفعه یه ستاره بهش چشمک زد آفتابگردون سرش انداخت پائین گفت:گلها که خیانت نمی کنن. فرستنده : نگین تا حالا کفشاتو نگاه کردی:دوتا عاشق دو تا همراه که بی هم میمیرن با هم خاکی میشن بدون هم زیر بارون نمیرن.کاش آدما هم از کفشاشون یاد بگیرن. فرستنده : نگین با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه با خبر باش که من غرق گناهم همه شب فرستنده : نگین قلب سرزمین عجیبی است. ز یرا هم زادگاه عشق است هم آرامگاه عشق. فرستنده : نگین
 

 

سکو تم را به باران هدیه کردم
تمام زندگی را گریه کردم
نبودی در فراق شانه هایت
به هر خاکی رسیدم تکیه کردم

 

 

من از بادم تو از باران
من از موجم تو از ساحل
اگر بادم اکر باران
به جان جمله یاران
تو را دوست دارم بی پایان

 

 

دزدی بوسه عجب دزدی پر منفعتی است که اگر باز ستاند دو چندان گردد
 

 

 

کاش دوستی ها مثله رابطه دست و چشم بود .
وقتی دستت زخمی میشه
چشمات گریه می کنه
و وقتی چشمات گریه می کنه
دستت اشکاتو پاک می کنه. (فرستنده : هانیتا )
 
 
 
بوسه اسم است چون عمومی است
بوسه فعل است چون هم لازم است
 هم متعدی بوسه حرف تعجب است
چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند
 بوسه ضمیر است چون از قید انسان خارج نیست
بوسه حرف ربط است
چون 2 نفر را به هم متصل میکند(فرستنده : محمد)
 
 


روز آشنائی مون رو تن یک درخت پیر
یار بی وفای من عکس دو تا دل کشید
گفت:یکی از اون دلا فدای اون یکی بشه
عاقبت کشت دلمو تاکه به آرزوش رسیدفرستنده : نگین
 
 
 
هر کسی روزی میاد، یه روز میره، یکی با دلش میره
 یکی با پاهاش ولی مواظب باش کسی
 با پاهای خودش از دلت نره (فرستنده : مریم)

وفاداری را باید از نیلوفری آموخت که به دور
 هر شاخه ای می پیچد، در آغوشش می میرد(فرستنده : مریم)

به چیزی که گذشته غم مخور به آنچه پس از ان می آید لبخند بزن

دوست واقعی شما کسی است که هیچ احتیاجی
 به شما ندارد، اما باز هم دوست شماست(فرستنده : مریم)
 


آرزو دارم که قشنگترین گل سرخ دنیا را بچینم
و بر برگهای آن قطره ایی از خون خود را بچکانم
 و آنرا به محبوبم هدیه کنم تا زمانی که گل را می بوید
 نفسش خون مرا گرم کند
 


عشق تو توی قلبم مثل یه افغانی می مونه
که از ایران بیرون نمی ره(فرستنده : مریم)

 
 

دیگه از چشمم افتادی
صاف افتادی توی قلبم

5 راه عزیز تر شدن
...
...
...
تو خودت عزیزترینی، دنبال چی می گردی؟
 
 


0<-< 0<-< 0<-<
0<-< 0<-< 0<-<
0<-< 0<-< 0<-<
نازنینم! تک تک این آدمها پیش مرگت شدن. این هم از من: 0<-<
فرستنده اس ام اس: سایه
 


وفا داری را باید از نیلوفری آموخت که به دور هر شاخه ای
 میپیچد در آغوشش میمیرد
فرستنده: سونیا

برگ در انتهای زوال می افتد و میوه در ابتدای کمال .
 بنگر چگونه می افتی.
فرستنده اس ام اس: شادی


از شمع سه چیز آموختم: ایستاده بمیرم
 بی صدا بمیرم
 به پای دوست بمیرم.
فرستنده: مهدی


می دونی چرا دل به دلت دادم به خاطر شباهتت
به ماه، با این تفاوت که ماه سه حرف داره ولی تو حرف نداری!
فرستنده اس ام اس: نرگس


پرسید چون دوستم داری بهم نیاز داری یا چون
 بهم نیاز داریدوسم داری ؟! بهش گفتم چون دوستت دارم
 بی نیاز ترین آدم روی زمین هستم.
فرستنده: هانیه


اگه بگی دوستم نداری جوجو می شم می رم تو باغچه
 اینقدر جیک جیک می کنم تا پیشی بیاد منو بخوره!
فرستنده SMS: معصومه و آرزو


خواستم خودمو گول بزنم، خاطره ها رو ریختم
یه گوشه و گفتم: فراموش کن، اما یه چیزی ته قلبم
 خندید و گفت: یامه
فرستنده: نسیم و نرگس


اگه تمام زنبورهای دنیا نیشت بزنن حقته چون خیلی گلی
از طرف رضا، تقدیم به حمید انتظاری

 
 
 
دارم ز فراق تو چه حالی چی تبی
دور از تو مرا رفت چی روز و چی شبی
یاد آنکه چو بر لبت زدم بوسه زشوق
گفتی که چی بوسه ای گفتم چی لبی
فرستنده : شبنم
 
 
 بی توقع عاشق باش
بی چشم داشت مهر بورز
بدون خواهش دوست بدار
تا همیشه جاوید بمانی.


فرستنده : صبا

 

 

وقتی به شدت احساس تنهایی می کنی یعنی ۱ نفر بسیار مشتاق دیدار توست.


فرستنده : صبا

 

 

قیامت بی حسین غوغا ندارد
شفاعت بی حسین معنا ندارد
حسینی باش که در محشر نگویند
چرا پرونده ات امضاء ندارد.


فرستنده : صبا

 

 

تو + عشق = زندگی
زندگی + تو = آرامش
من - تو = دیوانگی
عشق + دیوانگی = تو
زندگی - تو = مرگ

 

فرستنده : صبا

 


فرشته ها وجود دارند اما بعضی وقتها
چون
بال ندارند ما بهشون میگیم دوست.

 

فرستنده : صبا

 

 


اگه میتونستم تو دنیا یه چیز دیگه باشم می خواستم اشک تو باشم که :
۱. تو چشمات متولد بشم
۲. روی گونه هات زندگی کنم
۳. و روی لبهات بمیرم.

 

فرستنده : صبا

 


امروز چندتا نفس کشیدی ؟
۱۰ تا ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ تا ... به اندازه همه نفسهایی که کشیدی واسم عزیزی.

 

فرستنده : صبا

 

 

زندگی در گرو خاطره هاست
خاطره در گرو فاصله هاست
فاصله تلخ ترین خاطره هاست
زندگی شوق تماشای همین خاطره هاست.

 

فرستنده : صبا

 

 

۳ گل هستند که خیلی با ارزشند :
۱- گل رز سرخ که مظهر عشقه
۲- گل شقایق که دلم مثل دلش خونه
۳- گلی که داره این اس ام اس رو میخونه .

 

فرستنده : صبا

 

 

مهم نیست قطره باشی یا اقیانوس مهم این است که آسمان در تو منعکس شود.

 

فرستنده : صبا

 


اگه گفتی LOVE IS YOUR FASE یعنی چی؟
یعنی  جمالتو عشقه.

 

فرستنده : صبا

 

 


تو اون فرشته ای هستی که وقتی در بهار بین درختان قدم میزنی برگها انتظار پاییز رومیکشند تا بر جای پاهات بوسه بزنند.

 

فرستنده : صبا

 

 

مسیج رو برای کسی می فرستن که ازت دور باشه من برای توچی برستم وقتی تو قلب منی.

 

فرستنده : صبا

 


چون غروب خیلی قشنگه تو خود خود غروبی
چی بگم قحطی واژه است هر چی هستی خیلی خوبی

 

فرستنده : صبا

 

 

۲تا آدم برفی در دو طرف رودخانه ای با دیدن همدیگه عاشق هم میشن اونا از عشق هم آب میشن تا شاید تو آب رودخانه به هم برسند. 

 

فرستنده : صبا

 


یکی بود یکی نبود زیر این سقف کبود یه غریبه آشنا دل و دینمو ربود
این جوری نگام نکن گل یاس مهربون اون غریبه آشنا خودتی همیشه با من بمون.

فرستنده : صبا

 

 

 

یکبار از کنار دریا عبور کردی یک عمره امواج برای بوسیدن جای پاهات میان و میرن.

فرستنده : صبا

 


اگه یه روز خرس دنبالت کرد نترس چون اونم فهمیده تو چه عسلی هستی.

فرستنده : صبا

 


شب بهت اس ام اس میدم که بگم :
دنیام تاریکه مثل شب
تنهام مثل ماه
کوچیکم مثل ستاره
اما دوستت دارم اندازه آسمونی که اندازه نداره.

فرستنده : صبا

 

به حساب بانکی شما میلیونها بوسه عشق واریز کردم ...
شما از طریق مهر کارت می توایند به طور شبانه روزی برداشت کنید.

فرستنده : صبا


VVVVVVVVVV
VVVVVVVVVV
VVVVVVVVVV
این ها پرنده هایی هستند که از طرف من برای بوسیدنت اومدن.

فرستنده : صبا

می خوای بدونی چقدر دوست دارم ؟
تعداد نفسهایی که تا حالا کشیدی رو به توان قدمهات برسون (-:

فرستنده : صبا

 

زندگی تفسیر سه کلمه است :
خندیدن - بخشیدن و فراموش کردن
پس بخند - ببخش و فراموش کن

فرستنده : صبا

 

خواهم که قلب گرمت آماج غم نگردد
باغ دلت الهی دشت ستم نگردد
اشک ندامت ای جان از چشم تو نبارد
دنیای آرزویت مرداب غم نگردد

فرستنده : صبا


مهم نیست قشنگ باشی !
قشنگ اینه مهم باشی !
حتی واسه یه نفر ...

فرستنده : صبا


 

بوسه مگر چیست فشار دو لب
اینکه گناه نیست چه روز و چه شب

 

فرستنده : شبنم

 

 

 

 

یار را گفتم دو بوسه بده دلم را خوش کن
یک بوسه داد و گفت نصف دلت خوش

 

فرستنده : شبنم

 

 

دوستی را از سیگار بیاموزید چون با آنکه میداند آخر در زیر پا له اش میکنی اما تا آخر باهات میسوزه

فرستنده : شبنم

 


می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزشتره چون لبخند رو می تونی به همه هدیه بدی ولی اشک رو فقط برای کسی میریزی که نمی خوای از دستش بدی.

فرستنده : صبا


اگه بیکار شدی ستاره های آسمون رو بشمار اگه کم اومد قطره های بارون رو بشمار اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن نه کم میاد نه بند میاد.

فرستنده : صبا

 


در دیاری که در او نیست کسی یار کسی
کاش یا رب که نیفتد به کسی کار کسی
هر کس آزار من زار پسندید ولی
نپسندید دل زار من آزار کسی

فرستنده : صبا

 

 

فاصله بین من و تو به اندازه دریاست اما فاصله دلامون به اندازه کوچیکی کلمه دریاست.

فرستنده : صبا

 


تو مثل ستاره ها می مونی مثل اونا قشنگ مثل اونا دست نیافتنی اما یه فرقی با اونا داری
اونا خیلی زیادن ولی تو (  یه دونه ای )

فرستنده : صبا

 

 

 

نخ داخل شمع از شمع پرسید : چرا وقتی من می سوزم تو گریه میکنی ؟
شمع جواب داد : مگه میشه کسی که تو قلبمه بسوزه و من اشک نریزم

فرستنده : صبا

 


میدونی چرا همه ستاره ها دور تو جمع میشن؟
چون دنیا فقط یه ماه داره .

فرستنده : صبا

 
انقدرخوبو عزیزی که هنگام وداع حیفم اید دست خدابسپارمت


فرستنده :(تورج فتحی-سلماس)

 
دلم میخواهد یک سنگ را بردارم و محکم بکوبم به سرت تا بدانی فراموش کردن من چقدر سخت و درد ناکه


فرستنده : شبنم

به دنبال کسی نباش که با او زندگی کنی      به دنبال کسی باش که بدون او نتونی زندگی کنی
فرستنده : فردین

 

کاش میشد سرزمین عشق را در میان گامها تقسیم کرد        کاش میشد با نگاه شاپرک عشق را به اسمان تقسیم کرد.

 فرستنده : نازنین

  

 

 اگه مثل خون تو رگم بودی برای دیدنت روزی هزار بار شاهرگم رو میزدم.

  

 

انقدر رسم وفا مرده که ترسم لیلی هم روزی اگر زنده شود یادی ز مجنون نکند.

  

فرستنده : فاطمه 

  

شما دوستان عزیز نیز می توانید اس ام اسهای عاشقانه خود را

در قسمت نظرات ارسال نمایید تا در اسرع وقت در این قسمت قرار دهیم.

 

  ورود به صفحه اصلی وب لاگ دفتر عشق ( کلیک کنید)

 

 

 برای دیدن ادامه اس ام اسها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

زنگ در خونه تم ..هر کی تو رو بخواد، اول باید منو بزنه.

 

 

روی یک طاقچه سنگی میون دو قاب رنگی بودن

 من و تو با هم داره تصویر قشنگی عکس تو

 تو قاب خاتم در حصار خالی از غم حتی

 در مرگ تن من نمی گیره رنگ ماتم

 

 

بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم

بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم

بیا ازحسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم

 بیا برخنده ی این صبح بهار خنده کنیم

 

 

 

بگذار که در حسرت دیدار بمیرم در حسرت

دیدار تو بگذار بمیرم دشوار بود مردن و روی

 تو ندیدن بگذار بدلخواه تو دشوار بمیرم بگذار

 که چون شمع کنم پیکر خود آب در بستر اشک

 افتم و ناچار بمیرم تا بو ده ام ای دوست وفادار

تو بودم بگذار که ای دوست وفادار بمیرم

 

 

 

وقتی که وفا قصه برف به تابستان است و

محبت گل نایابیست به چه کسی باید

 گفت: با تو خوشبخت ترین انسانم!؟؟

 

 

 

میخوام به سردی شبهام بخندم... میخوام به پوچی

 فردام بخندم... وقتی میبینمت با دیگرونی...

تو اوج گریه هام میخوام بخندم... میخوام داد

 بزنم تنهای تنهام... میخوام وقتی میگم تنهام بخندم

 

 

 

 

زیر پلکت سایه بانم میدهی؟ سوختم آیا پناهم میدهی؟

 آتشی افتاده بر جان و دلم ، قطره آبی بر لبانم میدهی؟

 میهمان جان جانان گر شوم ، میزبانی را نشانم میدهی؟

 تا بیاسایم دمی در پای عشق ، زیر چترت سرپناهم میدهی؟

 ای جواب پرسش بی پاسخم ، عشق را آیا نشانم میدهی؟

 رو مگردان نازنین با گوشه چشمت بگو

 در شرار چهره ات یک بوسه گاهم میدهی؟

 

 

 

اقتدار دل شکسته به اندوهی ست که سروده نمی شود

 

 

 

زمانی که کنار رودخانه بودم نگاهم به قله کوه بود

 به قله کوه که رسیدم سراپا محو تماشای رود شدم.

 

 

 

اگر زندگی یک پرتقال در دستتان نهاد ، آن را پوست بکنید

 و به دنبال دوستی باشید تا با او قسمت کنید.

 

 

 

من آهنگ غریب روزگارم ، غمی در انتهای سینه دارم

 تمام هستیم یک قلب پاک است

 که آن را زیر پایت می گذارم ...

 

 

 

 بهترین مترجم کسیست که سکوت را ترجمه کند

 

 

 

میدوزم

شادی را به غم

زیاد را به کم

درخت را به ریشه

گاهی را به همیشه

ستاره را به آسمان

زمین را به کهکشان

کهنه را به نو

و

.

.

.

خودم را به تو...

 

 

 

کسایی که به فکرمون هستن رو به گریه می اندازیم.

 ما گریه می کنیم برای کسایی که به فکرمون نیستن.

 و ما به فکر کسایی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنن

 

 

در رویاهای کودکانه آموختم به چیزی که به من تعلق

 ندارد فکر نکنم اما ناگهان او همه ی فکرم شد .

 

 

 

کیسه ی کوچک چای تمام عمر دلباخته ی لیوان شد.

 ولی هر بار که حرف دلش را می زد صدایش

توی اب جوش می سوخت . کیسه ی کوچک چای

با یک تکه نخ رفت ته لیوان. حرف دلش را اهسته گفت...

لیوان سرخ شد

 

 

 

عاشق شدن مثل دست زدن به آتیش می مونه .

 پس سعی کن تا وقتی که جراتش رو پیدا نکردی

هیچ وقت بهش دست نزنی اما اگه بهش دست زدی

 سعی کن طاقتش رو داشته باشی

 که تو دستهات نگهش داری

 

 

 

اول به نام عشق، دوم به نام تو، سوم به یاد مرگ.

بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ

 

 

 

گفت : عاشقی مرد ، بیا به یادش لحظه ای سکوت کنیم .

 گفتم : اگر بخواهیم برای عاشقان سکوت کنیم

 باید عمری را ساکت باشیم ...

 

 

 

کاش می شد سرزمین عشق را در میان گام ها

 تقسیم کرد ، کاش می شد با نگاه شاپرک عشق

 را بر آسمان تفهیم کرد ، کاش می شد با دو چشم

 عاطفه قلب سرد آسمان را ناز کرد ، کاش می شد

 با پری از برگ یاس تا طلوع سرخ گل پرواز کرد

 

 

 

برای دل افتاده یه اتفاق ساده ، به سادگی دل من دل به دل به تو داده

 

 

 

انتظار مثل دریا می مونه هر چقدر جلوتر میری عمیقتر میشه

 

 

 

بر دفتر قلبم که هر برگش را با نام تو شروع کردم

می نویسم: زیستن را نه برای زندگی که

 برای رسیدن به تو می خواهم
 

 

تو با موبایلت چی کار کردی که هر چی زنگ میزنم میگه:

مشترک مورد نظر در قلب شماست!

خنده تلخ آدما همیشه از دلخوشی نیست

گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست

گاهی دل اونقدر تنگ میشه که گریه هم کم میاره

یه حرف خیلی ساده هم گاهی چقدر غم میاره

چقدر سخته گل آرزوهاتو توی باغ دیگه ای ببینی و هزار بار

توی خودت بشکنی و آروم زیر لب بگی : گل من باغچه نو مبارک

عشق سزاوار کسیست که لایق آن باشد نه تشنه آن!

زیرا هر تشنه روزی سیراب خواهد شد...

گفتمش دل میخری پرسید چند؟

گفتمش دل مال تو تنها بخند!

خنده کرد و دل ز دستانم ربود

تا به خود باز آمدم او رفته بود

دل ز دستش روی خاک افتاده بود

جای پایش روی دل جا مانده بود

یک سنگ کافیه برای شکستن شیشه!

یک جمله کافیه برای شکستن یک دل !

یک ثانیه کافیه برای غرق شدن در عشق!

و یک دوست کافیه برای یک عمر زندگی!

مقدس ترین کلمه : خداوند

زیباترین کلمه : محبت

تلخ ترین کلمه : جدایی

دردناکترین کلمه : خیانت

آشناترین کلمه : تو

تقصیر دلم چیست گر روی تو زیباست!

حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست

من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم

افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست!

عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه یک نفر و

بزرگ کردن یک نفر به اندازه دنیا!

اگه یه روز توپت افتاد تو حیاط همسایه توپتو پاره کرد

ناراحت نشو ، چون دوستی داری که حاضره دلشو بندازه

زیر پات تا باهاش بازی کنی...

قشنگترین صدای زندگی من تپش قلب توست

و قشنگترین روز زندگی من روز به تو رسیدن است

کدامین شاخه گل زیبا را که به خاطر تو وا شده

تقدیمت کنم که وجود نازنینت عطر تمام گلهاست!

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت!

پای مورچه تصور کن ! ( الهی)

حالا تصور کن جوراب داره

حالا تصور کن جورابش سوراخه!

دلم برات  به اندازه سوراخ جوراب مورچه شده!

اگر من و تو دو برگ بودیم هنگام خزان

زودتر از تو می شکستم و می افتادم

تا زمانی که تو می افتی در آغوشت بگیرم!

اگه میتونستم مجازاتت کنم مجبورت میکردم

همون اندازه که دوست دارم دوستم داشته باشی!

رنگین کمان پاداش کسی است که تا آخرین قطره زیر باران بماند!

زیباترین گل با اولین باد پاییز پر پر میشه

با وفاترین دوست به مرور زمان بی وفا میشه

این پر پر شدن از گل نیست

این بی وفایی از دوست نیست ، از روزگاره ...

زندگی اجبار است ، مرگ انتظار است

عشق یکبار است ، جدایی دشوار است

فکر تو تکرار است !

اگر رفتم تو یادم کن ، اگر مردم تو خاکم کن

اگر ماندم به مهر خود شادم کن...

تو زندون عشق تو اونقدر شیطونی میکنم و زندانی ها رو

به هم میریزم تا مجبور بشی منو بندازی تو انفرادی قلبت!

هر وقت دلتنگ میشم میام پشت در قلب هی در میزنم!

پس هر وقت قلبت میزنه بدون دلم برات تنگ شده....

اگه یه روز صبح از خواب بیدار شدی دیدی تو یک اتاق تاریک و قرمز هستی

تند تند تکون میخوری ، یه وقت نترس! تو توی قلب منی !

تو + عشق = زندگی

زندگی + تو = آرامش

من – تو = دیوانگی

عشق + دیوانگی = تو

زندگی – تو = مرگ!

قلب آدما مثل یه جزیره دوره افتاده میمونه

اینکه کی واسه اولین بار پا به جزیره میذاره مهم نیست

مهم اون کسیه که هیچوقت جزیره رو ترک نمیکنه!

همیشه چشمام به قلبم حسودی میکنن

چون از چشام دوری ولی همیشه تو قلبمی

اگه یه روز شاد بودی آروم بخند تا غم پیدا نشه

و اگه یه روز غمگین شدی آروم گریه کن تا شادی ناامید نشه!

بوسه تنها تصادفی است که خصارتی ندارد!

آغوش تنها پارکینگی است که جریمه ندارد

محبت تنها هدیه ای است که کادو ندارد

و تو تنها کسی هستی که همتا نداری!

میدونی فرق تو با خون چیه؟

خون میره تو قلب و بر میگرده

اما تو وقتی میری تو قلب دیگه بر نمیگردی!

شما طبق ماده 5 قانون 28 رفاقت ، محکوم هستی

تا ابد در قلب من بمونی!

چشماتو روی دلم دایورت کردی خیالی نیست!

حداقل از ویبره ورش دار که اینقدر دلمو نلرزونه!

هر شب بیا کنار پنجره تا ستاره ها حسودیشون بشه

که ماهشون مال منه!

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند!

قاب عکس توست اما شیشه ی عمر من است!

اگه مثل اشک بشینی تو چشمام واسه موندنت

تا آخر عمر گریه نمیکنم!

اسمت رو گذاشتم گل ترسیدم پژمرده بشی،

گذاشتم خورشید ترسیدم غروب کنی ،

گذاشتم جونم که اگه خدای نکرده رفتی منم باهات برم...

خوشبخترین

خوش شانسترین

سعادتمندترین آدم تو این دنیا

تو...

تو...

تو...

تو نیستی !

من هستم که تو رو دارم!

میدونی فرق تو با پل چیه؟

از پل میشه گذشت ، ولی

از تو عمرا  بشه گذشت....

در مکتب ما رسم فراموشی نیست!

در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست!

مهر تو اگر به هستی ما افتاد

هرگز به سرش خیال خاموشی نیست !

بازی روزگار میدونی چیه؟؟

تو چشم میذاری ، من قایم میشم

بعد تو میری یکی دیگرو پیدا میکنی...

برف از آسمون خسته میشه ، زمستون بهونست!

برگ از درخت سیر میشه ، پاییز بهونست!

دلم برات تنگ میشه ، اس ام اس بهونست!

داشتم تو یه جاده می رفتم که چشمم خورد به یه تابلو

که روش نوشته بود :

( دوست داشتن دل میخواد نه دلیل)

حالا من از ته دلم دوستت دارم بدون هیچ دلیلی!

دنیا سه اصل داره:

1-      خاطرات

2-      غم

3-      عشق

با اولی زندگی کن ، دومی رو به خاطر سومی تحمل کن!

برات یه سبد می فرستم که توش 9 تا گل باشه

8تاش طبیعیه ، آخرش مصنوعی!

تا پژمرده شدن آخرین گل دوستت دارم!

هر کسی گفت برای تو مردم دروغ می گوید...

من راست میگویم که حرفم این است:

برای تو زنده ام!

 

بیشتر از دیروز

کمتر از فردا

بیشتر از خودم

کمتر از خدا

بیشتر از خورشید

عمیقتر از دریا

به وسعت صحرا

دوستت دارم

دوستیت : زلال

مرامت : عسل

ظاهرت : طلا

باطنت: برف

وجودت : نعمت

داشتنت : غنیمت

سه چیز از شمع آموختم :

ایستاده بمیرم

بی صدا  بمیرم

برای دوست بمیرم!

عزیزم یه قطره اشک به خاطرت میندازم تو دریا

و تا اون وقتی که پیداش نکنم دوستت دارم!

زندگی سه چیزه:

1-      گریه که خشک میشه

2-      خنده که محو میشه

3-      یادی که از تو میمونه و فراموش نمیشه!

 

اگر یه پروانه رو سرت نشست اونو نپرون

چون من آدرس بهترین گل رو بهش دادم!

به امید چتر فردایت ، خیس بارانم!

سه فرشته مهربون تو دنیا هست ،

اولیش به کبوترهای عاشق دونه میده

دومیش به آدمهای عاشق کمک میکنه

سومیش که من دوستش دارم داره این SMS رو میخونه

بی تو نه کار دنیا لنگ میشه

نه بین آسمون و زمین جنگ میشه

نه کوه آب میشه ، نه آب سنگ میشه

فقط دل من برات تنگ میشه

 

گاهی آنقدر غرق آرزو هستی

که فراموش میکنی خود آرزوی کسی هستی!!!

 

وقتی گریه میکنی اونی که دوستت داره آرومت میکنه

ولی اون که عاشقته باهات گریه میکنه ...

هواشناسی اعلام کرده که طی 24 ساعت گذشته

اینجا دل یک نفر خیلی هواتو کرده....

وقتی دلت تنگ شده

وقتی چشات تر شد

وقتی دیگه نبود کسی ، امید یا یه همنفسی

بدون که هست اینجا کسی

که تو واسش همه کسی...!

اگه 3 ثانیه با تو باشم

ثانیه اول به تو نگاه میکنم

ثانیه دوم نگاهت میکنم

ثانیه سوم برات میمیرم

 

 

میدونی فلسفه کسوف و خسوف چیه؟

ماه و خورشید برای دیدن تو دعوا می کنند!

زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم، اما گریه

به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم!

تو نیز به من آموختی که چگونه دوستت بدارم ، اما به من

نیاموختی که چگونه فراموشت کنم!

 

فاصله ها :

از نفرت تا علاقه یک محبت!

از دشمنی تا دوستی یک لبخند!

از جدایی تا پیوند یک قدم!

از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس!

تو را به جرم "نگاه زیبایت" در زندان قلبم به حبس ابد

محکوم میکنم مگر آنکه در دادگاه عشق بگویی:

دوستت دارم

اگر تمام زنبورهای دنیا نیشت بزنن حقته!

چون خیلی گلی به خدا.....

اگر می دونستی که چقدر دوستت دارم هرگز برای اومدنت

بارون رو بهونه نمیکردی رنگین کمان من....

میگن لبخند ربطی به مرگ نداره ! ولی تو بخند تا من برات بمیرم

شماره قلبت رو بده یه خورده عشق واریز کنم به حسابت

شنیده ام که شقایق ها هرگز نمی میرند!

پس تو را دوست دارم تا مرگ شقایق ها...

 

اگر توی دنیا میذاشتن چیز دیگه ای باشم دوست داشتم

اشک باشم

تا تو چشمات متولد بشم

روی گونه هات زندگی کنم

و رو لبات بمیرم....

بعضی وقتا چشمام به قلبم حسودیش میشه

میدونی چرا؟

چون تو همیشه تو قلبمی ولی از چشام دوری....

کاش میشد اشک را تهدید کرد

مدت لبخند را تمدید کرد

کاش میشد در میان لحظه ها

لحظه دیدار را نزدیک کرد

ای sms برو پیش اونیکه خیلی دوستش دارم

اگر کار داشت مزاحمش نشو ، اگه خواب بود

آروم ببوسش و اگه تو رو خوند بهش بگو

خیلی دوستش دارم

میدونی فرق تو با کلاغ چیه؟

کلاغ تو درخت لونه میکنه ، اما تو کنج قلبم!

میگن آدما هر کسی رو که دوست دارن واسه رسیدن بهش

از تموم دنیا میگذرن!

تو که تموم دنیای منی چطوری ازت بگذرم؟

هیچوقت نذار یک دیوونه بوست کنه

همیشه بذار یک بوس دیوونت کنه

 

همه میگن 1 ساعت یعنی 60 دقیقه

1 دقیقه یعنی 60 ثانیه

اما هیچکس بهم نگفت 1 ثانیه بی تو یعنی 60 سال....

 

چیه ؟ فکر کردی اس ام اس جدید واست اومده؟

چیه فکر کردی کارت دارم؟

نه بابا

فقط میخوام بهت بگم ....

.

.

.

.

دوستت دارم

لبخند بهانه ای است برای زنده بودن!

لحظه هایت سرشار از این بهانه....

اگه پرنده ، پرواز یادش بره

اگه شیرین ، فرهاد یادش بره

اگه ماهی ، دریا یادش بره

اگه قناری آواز یادش بره

من هیچوقت تو رو یادم نمیره!

 

نظرات 101 + ارسال نظر
&#1711;&#1605;&#1606;&#1575;&#1605; یکشنبه 3 مهر 1384 ساعت 14:30

&#1605;&#1607;&#1605; &#1575;&#1610;&#1606;&#1607; &#1705;&#1607; &#1670;&#1740; &#1575;&#1586; &#1576;&#1607;&#1575;&#1585;&#1608; &#1576;&#1575;&#1585;&#1575;&#1606; &#1608; &#1582;&#1608;&#1585;&#1588;&#1610;&#1583; &#1606;&#1608;&#1588;&#1578;&#1610;&#1606; &#1705;&#1607; &#1582;&#1608;&#1585;&#1588;&#1610;&#1583; &#1594;&#1585;&#1608;&#1576; &#1705;&#1585;&#1583; &#1608; &#1576;&#1607;&#1575;&#1585; &#1582;&#1586;&#1575;&#1606; &#1588;&#1583; &#1608; &#1576;&#1575;&#1585;&#1575;&#1606; &#1607;&#1605; &#1583;&#1610;&#1711;&#1607; &#1606;&#1576;&#1575;&#1585;&#1610;&#1583;. &#1605;&#1591;&#1605;&#1574;&#1606; &#1576;&#1575;&#1588; &#1670;&#1610;&#1586;&#1740; &#1575;&#1586;&#1588;&#1608;&#1606; &#1606;&#1608;&#1588;&#1578;&#1740; &#1705;&#1607; &#1585;&#1576;&#1591;&#1740; &#1576;&#1607; &#1583;&#1608;&#1587;&#1578;&#1740; &#1608; &#1605;&#1581;&#1576;&#1578; &#1606;&#1583;&#1575;&#1588;&#1578;&#1607; &#1608; &#1610;&#1575; &#1576;&#1607; &#1583;&#1608;&#1587;&#1578;&#1740; &#1608; &#1605;&#1581;&#1576;&#1578; &#1578;&#1608;&#1607;&#1610;&#1606; &#1588;&#1583;&#1607; &#1705;&#1607; &#1575;&#1608;&#1606; &#1607;&#1575; &#1607;&#1605; &#1606;&#1578;&#1608;&#1575;&#1606;&#1587;&#1578;&#1606;&#1583; &#1583;&#1608;&#1575;&#1605; &#1576;&#1610;&#1575;&#1585;&#1606;&#1583; &#1608; &#1580;&#1575;&#1740; &#1582;&#1608;&#1583; &#1585;&#1575; &#1576;&#1607; &#1606;&#1575;&#1576;&#1608;&#1583;&#1740; &#1583;&#1575;&#1583;&#1606;&#1583; &#1608; &#1575;&#1586; &#1575;&#1740;&#1606; &#1583;&#1606;&#1740;&#1575; &#1602;&#1607;&#1585; &#1705;&#1585;&#1583;&#1606;&#1583; &#1578;&#1575; &#1576;&#1607; &#1587;&#1585;&#1575;&#1740;&#1740; &#1576;&#1585;&#1606;&#1583; &#1705;&#1607; &#1607;&#1605;&#1740;&#1588;&#1607; &#1580;&#1575;&#1608;&#1583;&#1575;&#1606;&#1607; . &#1608;&#1604;&#1740; &#1605;&#1608;&#1602;&#1593;&#1740; &#1705;&#1607; &#1575;&#1586; &#1583;&#1608;&#1587;&#1578;&#1740; &#1606;&#1608;&#1588;&#1578;&#1610;&#1606; &#1607;&#1605;&#1588; &#1589;&#1581;&#1576;&#1578; &#1605;&#1581;&#1576;&#1578; &#1576;&#1608;&#1583;&#1607; &#1608; &#1605;&#1581;&#1576;&#1578; &#1607;&#1605; &#1578;&#1606;&#1607;&#1575; &#1670;&#1610;&#1586;&#1610;&#1607; &#1705;&#1607; &#1575;&#1711;&#1607; &#1582;&#1575;&#1604;&#1589; &#1608; &#1662;&#1575;&#1705; &#1576;&#1575;&#1588;&#1607; &#1578;&#1575; &#1583;&#1606;&#1740;&#1575; &#1662;&#1575; &#1576;&#1585;&#1580;&#1575;&#1587;&#1578; &#1583;&#1585; &#1583;&#1604;&#1607;&#1575; &#1605;&#1740; &#1605;&#1575;&#1606;&#1607; &#1608; &#1607;&#1610;&#1670; &#1608;&#1602;&#1578; &#1601;&#1585;&#1575;&#1605;&#1608;&#1588; &#1606;&#1605;&#1740; &#1588;&#1607; &#1608; &#1578;&#1608; &#1582;&#1575;&#1591;&#1585;&#1607; &#1607;&#1575; &#1605;&#1740; &#1605;&#1575;&#1606;&#1607;.
&#1605;&#1607;&#1583;&#1740; &#1580;&#1575;&#1606; &#1575;&#1610;&#1606; &#1585;&#1608;&#1586;&#1607;&#1575; &#1605;&#1581;&#1576;&#1578; &#1705;&#1605; &#1662;&#1610;&#1583;&#1575; &#1605;&#1740; &#1588;&#1607; &#1608; &#1605;&#1581;&#1576;&#1578; &#1662;&#1575;&#1705; &#1607;&#1605; &#1705;&#1605;&#1578;&#1585; .

ali یکشنبه 18 شهریور 1386 ساعت 10:49 http://bahar45.persianblog.ir

مهدی جان سلام!!
ابتکار بسیار جالبیه راه اندازی اس ام اس های عاشقانه
فقط میتونم بهت بگم دست مریزاد!!!

سحر چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 14:27 http://www.az-eshgh-ta-abadiat.blogfa.com

سلام
اس ام اس هات قشنگه ولی حیف که نمیشه کپیش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باران پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 02:19 http://shabibarani.blogfa.com

از کنار هم

دو سرگردان دو عاشق

خبر از درد یکدیگر ندارند

یکی را آرزو آب و خاک

دریغا عشق را باور ندارند


باران پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 02:21 http://shabibarani.blogfa.com

ارزویم اینست...


ارزویم اینست :

نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از

شوق زیاد

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز

و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی

عاشق آنکه تو را میخواهد

و به لبخند تو از خویش رها میگردد

و تو را دوست بدارد، به همان اندازه

که

دلت میخواهد...

باران پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 02:22 http://shabibarani.blogfa.com

کاش همان لحظه که تقدیم تو شد هستی من

میسپردم که مواظب باشی

جنس این جام بلور است

پر از عشق و غرور

مبدا که بازیچه شود میشکند...


باران پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 02:35 http://shabibarani.blogfa.com

تو مرا می فهمی

من تو را می خواهم

وهمین ساده ترین قصه یک انسان

است

تو مرا می خوانی


من تو را ناب ترین شعر زمان

می دانم


و تو هم می دانی


تا ابد در دل من می مانی

مسعود (شکیبا) جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 01:24 http://masoudfreelove.blogfa.com

خیلی عالی دمتون گرم این بخشو کم داشت که خدا رو شکر راه افتاد خسته نباشین
با این اس ام اس ها دل خیلی ها شاد میشه و میتونیم بهشون بگیم که دوستشون داریم

مریم دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 15:44

مرگ ان نیست که در قبر سیه دفن شوم مرگ ان است که از خاطر تو با همه ای خاطره ها محو شوم

مریم دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 15:51

زندگی زیباست زشتیهای ان تقصیر ماست در مسیرش هر چه نازیباست ان تدبیر ماست زندگی اب روانی است روان میگذرد ان چه تقدیر من توست همان میگذرد

ما رال شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 20:45

مارال شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 20:47

همه چیز عالی بود

مهتا دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 16:56

همه چیز خوبه
کاش می ذاشتی copy کنیم

[ بدون نام ] دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 21:09

نگین دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 21:12

با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه

با خبر باش که من غرق گناهم همه شب

نگین دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 21:18

تا حالا کفشاتو نگاه کردی:دوتا عاشق دو تا همراه که بی هم میمیرن با هم خاکی میشن بدون هم زیر بارون نمیرن.کاش آدما هم از کفشاشون یاد بگیرن.

نگین دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 21:24

غروب شد.خورشید رفت.آفتابگردون پی خورشید گشت اما پیداش نکرد.یکدفعه یه ستاره بهش چشمک زد آفتابگردون سرش انداخت پائین گفت:گلها که خیانت نمی کنن.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 11:08

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 11:11

دزدی بوسه عجب دزدی پر منفعتی است
که اگر باز ستاند دو چندان گردد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 11:19

من از بادم تو از باران
من از موجم تو از ساحل
اگر بادم اکر باران
به جان جمله یاران
تو را دوست دارم بی پایان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 11:22

سکو تم را به باران هدیه کردم
تمام زندگی را گریه کردم
نبودی در فراق شانه هایت
به هر خاکی رسیدم تکیه کردم

نگین سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 21:06

جیرجیرک به خرس گفت:خیلی دوست دارم.خرس گفت:الان وقت خواب زمستو نیه بذار بعد بگو.خرس وقتی آز خواب زمستونی بیدار شد تازه فهمید که عمر جیرجیرک فقط سه روز.

نگین سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 21:11

قلب سرزمین عجیبی است.ز یرا هم زادگاه عشق است هم آرامگاه عشق.

المیرا پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 11:36

پرسیدم عشق چیست؟ گفت: آتشی است. گفتم مگر آن

را دیده ای؟ گفت نه در ان سوخته ام

المیرا پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 11:36

یکی از بهترین ها می گوید:
اگر کسی واقعاً یکی را دوست داشته باشد،
بیشتر از اینکه بهت بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش،
پس مواظب خودت باش.

نادیا جمعه 13 مهر 1386 ساعت 07:27

هانیتا یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 00:11 http://pc-17.blogfa.com

کاش دوستی ها مثله رابطه دست و چشم بود .
وقتی دستت زخمی میشه چشمات گریه می کنه و وقتی چشمات گریه می کنه دستت اشکاتو پاک می کنه.

محمد یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 08:32

بوسه اسم است چون عمومی است بوسه فعل است چون هم لازم است هم متعدی بوسه حرف تعجب است چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند بوسه ضمیر است چون از قید انسان خارج نیست بوسه حرف ربط است چون 2 نفر را به هم متصل میکند

نگین یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 21:35

روز آشنائی مون رو تن یک درخت پیر

یار بی وفای من عکس دو تا دل کشید

گفت:یکی از اون دلا فدای اون یکی بشه

عاقبت کشت دلمو تاکه به آرزوش رسید

[ بدون نام ] یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 10:39

دوست دارم اشک باشم تا تو چشمات متولدشم رو پلکات زندگی کنم و روی گونه هات بمیرم

[ بدون نام ] یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 10:45

می خوام قلکمو بشکنم با نصف پولام نازتو بخرم با نصف دیگش مداد رنگی بخرم نازتو بکشم

سیما هشت دری یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 17:22

دوستت دارم بیشتر از معنای واقعی دوست داشتن
عمیق تر عمق اقیانوسها
وسیعتر از وسعت صحراها
دوستت دارم چون تو لیاقتش را داری

خیلی سایت با حالی دارید.


فریده دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 12:31

قلبمو بهت میدم
مواظبش باش..
نه به خاطر اینکه قلب منه!
به خاطر اینکه تو توش هستی

مهدی جان خیلی دوستت دارم برام ایمیل بفرست خوشحال میشم

زهرا دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 20:54 http://www.shirzan.blogfa.com

سلام قربونت برم
خوبی ؟
بگیر این گل از من یادبودی که تنها لایق این گل تو بودی
هزارن آمدن این گل بگیرن ندادم چون عزیز دل تو بودی

اینو برای ثابت کردن عشقم بهت تقدیم میکنم .........

قربونت . بابای

مسعود (شکیبا) پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 15:40 http://masoudfreelove.blogfa.com

همان قدر که ستاره هست. اگر ماه بود بازم این اسمان بی تو سیاه بود.


میگن لبخند ربطی به مرگ نداره ولی تو بخند تا من برات بمیرم

مریم جمعه 27 مهر 1386 ساعت 10:18


هر کسی روزی میاد، یه روز میره، یکی با دلش میره یکی با پاهاش ولی مواظب باش کسی با پاهای خودش از دلت نره


وفاداری را باید از نیلوفری آموخت که به دور هر شاخه ای می پیچد، در آغوشش می میرد


به چیزی که گذشته غم مخور به آنچه پس از ان می آید لبخند بزن


دوست واقعی شما کسی است که هیچ احتیاجی به شما ندارد، اما باز هم دوست شماست

آرزو دارم که قشنگترین گل سرخ دنیا را بچینم و بر برگهای آن قطره ایی از خون خود را بچکانم و آنرا به محبوبم هدیه کنم تا زمانی که گل را می بوید نفسش خون مرا گرم کند

عشق تو توی قلبم مثل یه افغانی می مونه
که از ایران بیرون نمی ره


دیگه از چشمم افتادی
صاف افتادی توی قلبم

5 راه عزیز تر شدن
...
...
...
تو خودت عزیزترینی، دنبال چی می گردی؟

0<-< 0<-< 0<-<
0<-< 0<-< 0<-<
0<-< 0<-< 0<-<
نازنینم! تک تک این آدمها پیش مرگت شدن. این هم از من: 0<-<
فرستنده اس ام اس: سایه

وفا داری را باید از نیلوفری آموخت که به دور هر شاخه ای میپیچد در آغوشش میمیرد
فرستنده: سونیا


این هم اس ام اس هایی که از قبل جا مونده بود:

برگ در انتهای زوال می افتد و میوه در ابتدای کمال . بنگر چگونه می افتی.
فرستنده اس ام اس: شادی

از شمع سه چیز آموختم: ایستاده بمیرم، بی صدا بمیرم، به پای دوست بمیرم.
فرستنده: مهدی

می دونی چرا دل به دلت دادم به خاطر شباهتت به ماه، با این تفاوت که ماه سه حرف داره ولی تو حرف نداری!
فرستنده اس ام اس: نرگس

پرسید چون دوستم داری بهم نیاز داری یا چون بهم نیاز داری دوسم داری ؟! بهش گفتم چون دوستت دارم بی نیاز ترین آدم روی زمین هستم.
فرستنده: هانیه

اگه بگی دوستم نداری جوجو می شم می رم تو باغچه اینقدر جیک جیک می کنم تا پیشی بیاد منو بخوره!
فرستنده SMS: معصومه و آرزو

خواستم خودمو گول بزنم، خاطره ها رو ریختم یه گوشه و گفتم: فراموش کن، اما یه چیزی ته قلبم خندید و گفت: یامه
فرستنده: نسیم و نرگس

اگه تمام زنبورهای دنیا نیشت بزنن حقته چون خیلی گلی
از طرف رضا، تقدیم به حمید انتظاری

با تشکر بسیار فراوان از شما عزیزانی که اس ام اسهای قشنگ خودتون رو به دفتر عشق ارسال می کنید

دوستان عزیز خواهشی که از شما عزیزان دارم اینکه جملات عاشقانه خود را نیز در بخش نظرات قسمت جملات زیبای عاشقانه ارسال نمایید

ممنونم
از شما دوست عزیز هم تشکر فراوان دارم
شاد باشید

باز هم منتظر ارسال اس ام اسهای زیبای شما عزیزان هستم

مجید شنبه 5 آبان 1386 ساعت 11:52

گفتمش: دل می خری؟
پرسید: چند؟
گفتمش: دل مال تو تنها بخند
خندیدو دل ز دستانم ربود تا به خود باز آمدم او رفته بود
دل ز دستش روی خاک افتاده بود جای پایش روی دل جا مانده بود.

آرزو جمعه 25 آبان 1386 ساعت 16:34 http://www.3uti.blogfa.com

آرزو جمعه 25 آبان 1386 ساعت 16:37 http://www.3uti.blogfa.com

عشق من نسبت به تو مثله نظیر شنبه است که از خونه ای شکوه بیرون نمیره

سعید یکشنبه 4 آذر 1386 ساعت 17:41

خیلی خیلی خیلی عالی بود حال کردم


سعید

شبنم شنبه 1 دی 1386 ساعت 14:17

دارم ز فراق تو چه حالی چی تبی
دور از تو مرا رفت چی روز و چی شبی
یاد آنکه چو بر لبت زدم بوسه زشوق
گفتی که چی بوسه ای گفتم چی لبی

افشین پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 02:11

سلام - دستتون درد نکنه که حال میکنم اینجور آدمایی هستن و حال اسیدی میدن به آدم واقعا دست مریزاد......... احسنت ..... خیلی دوستتون دارم

میدونی فرق تو با پنالتی چیه ؟
پنالتی ۵۰درصد گله اما تو ۱۰۰ درصد گلی عزیزم

مهرناز چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 08:03

بی نظیر بود بهتون تبریک میگم امیدوارم همینطوری با موفقیت پیش بروید

صبا پنج‌شنبه 20 دی 1386 ساعت 13:24

بی توقع عاشق باش
بی چشم داشت مهر بورز
بدون خواهش دوست بدار
تا همیشه جاوید بمانی.

صبا پنج‌شنبه 20 دی 1386 ساعت 13:26

وقتی به شدت احساس تنهایی می کنی یعنی ۱ نفر بسیار مشتاق دیدار توست.

صبا شنبه 22 دی 1386 ساعت 15:02

زندگی در گرو خاطره هاست
خاطره در گرو فاصله هاست
فاصله تلخ ترین خاطره هاست
زندگی شوق تماشای همین خاطره هاست.

صبا شنبه 22 دی 1386 ساعت 15:14

۳ گل هستند که خیلی با ارزشند :
۱- گل رز سرخ که مظهر عشقه
۲- گل شقایق که دلم مثل دلش خونه
۳- گلی که داره این اس ام اس رو میخونه .

صبا یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 13:01

قیامت بی حسین غوغا ندارد
شفاعت بی حسین معنا ندارد
حسینی باش که در محشر نگویند
چرا پرونده ات امضاء ندارد.

صبا یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 13:04

سلام
آقای لقمانی قالب وبلاگتون خیلی نازه اون اس ام اس آخری هم جز اس ام اس های عاشقانه حساب کن چون به عشق حسین (ع) نوشته شده .

نمی دونم دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 02:16

سلام خواهش میکنم بذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد