عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

اس ام اسهای عاشقانه ۴

 

 

 اس ام اس های عاشقانه سری چهارم

 

دورم ز تو ای خسته خوبان چه نویسم؟    من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم؟    ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد    با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم؟

 

یه ستاره ۵تا انتها داره. یه مربع ۴تا انتها داره. یه مثلث ۳تا. یه خط ۲تا. دلم میخواد دوستی من و تو مثل دایره باشه که هیچ انتهایی نداشته باشه!

بیست و یکی دوست دارم
بیست تا به خاطر بیست بودنت و یکیش به خاطر تک بودنت

 


میدونی چرا خدا بین انگشتای دستت فاصله گذاشته؟
.
.
.
برای اینکه یه نفر دیگه با انگشتاش این فاصله رو پر کنه


یکی قشنگی منظره رو می بینه یکی کثیفی پنجره رو . این تویی که تصمیم می گیری چطور ببینی
امیدوارم همیشه قشنگ ببینی حتی از پشت یه پنجره کثبف

عمر آن بود که در صحبت دلدار گذشت حیف و صد حیف که آن دولت بیدار گذشت ، آفتابی زد و ویرانه دل روشن کرد لیک افسوس که زود از سر دیوار گذشت ،  خیره شد چشم دل از جلوه مستانه او ، تا زدم چشم به هم مهلت دیدار گذشت


تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست ، مرحمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست


اگر به اندازه دل گنجشک دوستت داشته باشم یا به اندازه دل یک فیل فرقی نمی کنه مهم اینه که به اندازه یک دل دوستت دارم

اتل متل ستاره ، گلم دوسم نداره ! نه اس ام اس نه یک زنگ ، دلم براش شده تنگ

گریه کردم تا بدونی زندگی بی غم نمیشه
اگه مسیجی بفرستی از غرورت کم نمیشه
گریه هامو تو ندیدی هر چی گفتم نشنیدی
من کدوم عهد رو شکستم که تو sms   نمیدی


با سیم ناز مژه هات یه عمر گیتار میزنم
نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم
به غصه ها سنگ بزن هر وقت دلت تنگ می شه فقط به من زنگ بزن

همیشه از خوبی های دوستت برای خودت یک دیوار بساز ، اگه روزی بدی دیدی فقط یک آجر کم کن بی انصافیه که دیوار رو خراب کنی

به اندازه گریه گنجشک دوست دارم ، شاید این دوست داشتن کم به نظر برسه، اما یک چیزی رو نمیدونی ، گنجشکها زمانی که گریه میکنند می میرند
بگم سلام دل میگیره ، بگم علیک دل میمیره ، فقط میگم دوست دارم ، اینجور دل آروم میگیره

فرستنده اس ام اس : صبا     ایمیل        وب

 
************************************


آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم ، از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم ، تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم ، شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم .

تمام لحظه های خوب دنیا زمانی است که اصلاً انتظارشو نداری و هیچ لذتی بیشتر از دوست داشتن نیست پس حالا که انتظارشو نداری "دوستت دارم "

جان فدای دل دل فدای دوست ، دوست چه میداند دل فدای اوست.

بولبولون باغلاردان گلیر صداسی . جانیم اولسون یاخشی دوستون فداسی . صداقتلی دوستون ارزشی چوخدی . دشمنلر جانینا دوسلار قاداسی.

زندگی مثل بازی حکمه ، مهم نیست که دست خوبی نداری ، مهم اینه که یار خوبی داشته باشی ، اینطوری شاید حتی بازی بتونی بازی باخترو ببری.

 

دیشب دفترچه قسطامو ورق میزدم ، تمومی نداره تا آخر عمر بدهکار مهربونیاتم.

حضور هر کس در زندگی ما اتفاقی نیست . خداوند در هر حضور رازی نهان کرده برای کمال ما ، خوش آن روز که دریابیم راز این حضور را .


می دونی اگه دو تا بودی جات رو جفت چشام بود اما چون تکی جات تو قلبمه .


اندکی عاشقانه زیر باران بمان ، ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند.


هست آن نیست که هرلحظه کنارت باشد ، هست آن است که همواره به یادت باشد.


برای خریدن عشق هر کس هر چه داشت آورد دیوانه هیچ نداشت و گریست ، گمان کردند چون هیچ ندارد می گرید اما هیچ کس ندانست که قیمت عشق اشک است.


آخرین برگ سفرنامه باران این است که زمین چرکین است (دکتر کدکنی )


برایت دعا میکنم تا خدا از تو بگیرد هر آنچه که خدا را از تو می گیرد (دکتر شریعتی )

فرستنده : محبوبه   ایمیل

************************************ 
فانوس خوشبختی من توچشمای توروشنه
حضور مهربون توتعبیرخوابهای منه  


مصرعی از قلب من با مصرعی از قلب تو، شاه بیتی می شود در دفتر و دیوان عشق  

هر نتی که از عشق سخن بگوید زیباست حالا سمفونی پنجم بتهوون باشد 
 یا زنگ تلفنی که در انتظار صدای توست 
 
آرامش یعنی اینکه :
همیشه ته دلت مطمئن باشی توی سینه کسی که دوستش داری یک خونه ی گرم داری ...

هر چیزی جدیدش خوبه ،
ولی رفیق قدیمیش !

تو هر چیزی رنگارنگی خوبه
ولی تو رفاقت یه رنگی !

هر خیابونی یه طرفه اش خوبه
ولی رفاقت ما دو طرفه!
فرستنده : صبا  
yas_saita62@yahoo.com
http://p30img.iranblog.com
 
************************************  
به دریا شکوه بردم از شب دشت، وز این عمری که تلخ تلخ بگذشت، به هر موجی که می گفتم غم خویش؛ سری میزد به سنگ و باز می گشت .!


من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام.... من بنای ارزو ها را زهم پاشیده ام.... آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام.... در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام


فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد پس هیچوقت به کسی وابسته نشو که سر انجام آن وابستگی دلتنگیست



در اندرون همه ما خزانه‌ای بیکران از عشق و شادمانی و نعمت هست که می‌تواند آنچه را که در آرزوی آنیم، برایمان فراهم کند


دوست خوب داشتن بهتر از تنهایی و تنهایی بهتر از با هر کس بودن است


اگر بدانم که خواب تو را بیشتر خواهم دید برای همیشه دیدن تو هرگز بیدار نمی شوم
اگر بدانم که مردگان تو را بیشتر خواهند دید برای همیشه دیدن تو قید زنده بودن راخواهم زد


آره زندگیم همینه !دیگه چاره ای ندارم !صبح تا شب این شده کارم یا تو باشی و بخندم یا نباشی و ببارم
 
تو مرا می فهمی من تورا می خواهم و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است
تو مرا می خوانی من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم
و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی


دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری
واز چشمان خونسرد تو پیداست که شور عشق سابق را نداری

فرستنده : صبا  


 
نظرات 24 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 14:41 http://www.p30img.iranblog.com

دورم ز تو ای خسته خوبان چه نویسم؟ من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم؟ ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم؟


صبا دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 14:43 http://www.p30img.iranblog.com

یه ستاره ۵تا انتها داره. یه مربع ۴تا انتها داره. یه مثلث ۳تا. یه خط ۲تا. دلم میخواد دوستی من و تو مثل دایره باشه که هیچ انتهایی نداشته باشه!

یاس تنها سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 14:22

سلام
اگرزدستم برایدفراق رابکشم بسوزانم.

صبا پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 11:16 http://www.p30img.iranblog.com

بیست و یکی دوست دارم
بیست تا به خاطر بیست بودنت و یکیش به خاطر تک بودنت

صبا پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 11:18 http://www.p30img.iranblog.com

میدونی چرا خدا بین انگشتای دستت فاصله گذاشته؟
.
.
.
برای اینکه یه نفر دیگه با انگشتاش این فاصله رو پر کنه

صبا پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 11:21 http://www.p30img.iranblog.com

یکی قشنگی منظره رو می بینه یکی کثیفی پنجره رو . این تویی که تصمیم می گیری چطور ببینی
امیدوارم همیشه قشنگ ببینی حتی از پشت یه پنجره کثبف

صبا دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 14:56 http://www.p30img.iranblog.com

عمر آن بود که در صحبت دلدار گذشت حیف و صد حیف که آن دولت بیدار گذشت ، آفتابی زد و ویرانه دل روشن کرد لیک افسوس که زود از سر دیوار گذشت ، خیره شد چشم دل از جلوه مستانه او ، تا زدم چشم به هم مهلت دیدار گذشت

صبا دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 14:57 http://www.p30img.iranblog.com

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست ، مرحمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست

صبا دوشنبه 7 مرداد 1387 ساعت 14:57 http://www.p30img.iranblog.com

اگر به اندازه دل گنجشک دوستت داشته باشم یا به اندازه دل یک فیل فرقی نمی کنه مهم اینه که به اندازه یک دل دوستت دارم

صبا یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 15:16 http://www.p30img.iranblog.com

اتل متل ستاره ، گلم دوسم نداره ! نه اس ام اس نه یک زنگ ، دلم براش شده تنگ

صبا چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:27 http://www.p30img.iranblog.com

گریه کردم تا بدونی زندگی بی غم نمیشه
اگه مسیجی بفرستی از غرورت کم نمیشه

صبا چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:28 http://www.p30img.iranblog.com

گریه هامو تو ندیدی هر چی گفتم نشنیدی
من کدوم عهد رو شکستم که تو sms نمیدی

صبا چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:28 http://www.p30img.iranblog.com

با سیم ناز مژه هات یه عمر گیتار میزنم
نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم

صبا چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:29 http://www.p30img.iranblog.com

به غصه ها سنگ بزن هر وقت دلت تنگ می شه فقط به من زنگ بزن

صبا چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:30 http://www.p30img.iranblog.com

همیشه از خوبی های دوستت برای خودت یک دیوار بساز ، اگه روزی بدی دیدی فقط یک آجر کم کن بی انصافیه که دیوار رو خراب کنی

صبا چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:30 http://www.p30img.iranblog.com

به اندازه گریه گنجشک دوست دارم ، شاید این دوست داشتن کم به نظر برسه، اما یک چیزی رو نمیدونی ، گنجشکها زمانی که گریه میکنند می میرند

صبا چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 11:33 http://www.p30img.iranblog.com

بگم سلام دل میگیره ، بگم علیک دل میمیره ، فقط میگم دوست دارم ، اینجور دل آروم میگیره

محبوبه سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 17:23

وقتی گلی را می بویی نگاهش نکن اگر نگاهت را به خاطر بسپارد آرزوی دیدن نگاهت او را پژمرده میکند.
دیوانه عشق را جایی نظر افتادست کانجا نتواند رفت ، اندیشه دانایی.
اگر یه روز دل کسی رو شکستی یک میخ بکوب به دیوار و اگر به دستش آوردی میخ رو از دیوار دربیار ولی چه فایده جاش رو دیوار باقی میمونه .
آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت.
به یادت افتادم قطره اشکی از چشمم چکید از اشک پرسیدم که جرا آمدی گفت در جشمت جای کسی است که دیگر جای من نیست.

[ بدون نام ] یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 13:45

محبوبه شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 09:53

حضور هر کس در زندگی ما اتفاقی نیست . خداوند در هر حضور رازی نهان کرده برای کمال ما ، خوش آن روز که دریابیم راز این حضور را .
می دونی اگه دو تا بودی جات رو جفت چشام بود اما چون تکی جات تو قلبمه .
اندکی عاشقانه زیر باران بمان ، ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند.
هست آن نیست که هرلحظه کنارت باشد ، هست آن است که همواره به یادت باشد.
برای خریدن عشق هر کس هر چه داشت آورد دیوانه هیچ نداشت و گریست ، گمان کردند چون هیچ ندارد می گرید اما هیچ کس ندانست که قیمت عشق اشک است.
آخرین برگ سفرنامه باران این است که زمین چرکین است (دکتر کدکنی )
برایت دعا میکنم تا خدا از تو بگیرد هر آنچه که خدا را از تو می گیرد (دکتر شریعتی )

صبا چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 12:10 http://p30img.iranblog.com

فانوس خوشبختی من توچشمای توروشنه

حضور مهربون توتعبیرخوابهای منه

مصرعی از قلب من با مصرعی از قلب تو، شاه بیتی می شود در دفتر و دیوان عشق

هر نتی که از عشق سخن بگوید زیباست حالا سمفونی پنجم بتهوون باشد یا زنگ تلفنی که در انتظار صدای توست

آرامش یعنی اینکه :
همیشه ته دلت مطمئن باشی توی سینه کسی که دوستش داری یک خونه ی گرم داری ...

هر چیزی جدیدش خوبه ،
ولی رفیق قدیمیش !

تو هر چیزی رنگارنگی خوبه
ولی تو رفاقت یه رنگی !

هر خیابونی یه طرفه اش خوبه
ولی رفاقت ما دو طرفه!

صبا سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 11:09 http://www.

به دریا شکوه بردم از شب دشت، وز این عمری که تلخ تلخ بگذشت، به هر موجی که می گفتم غم خویش؛ سری میزد به سنگ و باز می گشت .!


من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام.... من بنای ارزو ها را زهم پاشیده ام.... آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام.... در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام


فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد پس هیچوقت به کسی وابسته نشو که سر انجام آن وابستگی دلتنگیست



در اندرون همه ما خزانه‌ای بیکران از عشق و شادمانی و نعمت هست که می‌تواند آنچه را که در آرزوی آنیم، برایمان فراهم کند


دوست خوب داشتن بهتر از تنهایی و تنهایی بهتر از با هر کس بودن است


اگر بدانم که خواب تو را بیشتر خواهم دید برای همیشه دیدن تو هرگز بیدار نمی شوم
اگر بدانم که مردگان تو را بیشتر خواهند دید برای همیشه دیدن تو قید زنده بودن راخواهم زد


آره زندگیم همینه !دیگه چاره ای ندارم !صبح تا شب این شده کارم یا تو باشی و بخندم یا نباشی و ببارم

صبا سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 11:14 http://p30img.iranblog.com/

تو مرا می فهمی من تورا می خواهم و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است
تو مرا می خوانی من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم
و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی


دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری
واز چشمان خونسرد تو پیداست که شور عشق سابق را نداری


[ بدون نام ] شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 16:38

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد